1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk dat je ietwat overdrijft. Slecht liepen de door jou genoemde games absoluut niet. De voorkeur ging bij de meeste sites en bladen uit naar de 360 versie, maar veel verschil was er niet. Het gaat meestal om het verschil in graphics, niet over de performance. Waar de PS3 versie op 30 fps zat, had de 360 versie uitschieters naar 35 fps. Het is maar net wat je wilt.

    Ik denk dat het alllemaal wat overtrokken wordt en daarbij hadden we het hier over GTA IV. Die speelde bij mij zonder problemen op de ps3, de overige 2 games had ik op de 360.

    Dat is dan hartstikke jammer voor je.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2013
  2. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, ouwe bullshit.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Eerder 30fps op de 360 en 25fps op de PS3. Maar GTA liep echt niet super op de PS3. Vriend van mij heeft hem zelfs toen ingeruild voor de 360 versie toen die zag hoe die speelde op de 360. R* is er beter in geworden maar het is nog steeds niet super zie RDR en Max Payne. Dus is Servantes twijfel gewoon gegrond. Kan je wel de 360 erbij gaan halen en dat die kapotgaat. Maar dat heeft MS gefixed en dat kan je nog niet zeggen van R* games op de PS3. Al hoop ik dat daar een einde aan komt met GTA5
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het was algemeen bekend dat IV minder was op PS3. Ik heb toen beide versies uitgetest op mijn plasma. Volgens mij draaide de PS3 versie ook niet eens op 720p, net als RDR.

    Dat ze nu alleen de PS3-versie tonen en soms zelfs op die murals alleen maar het PS3 logo hebben staan zegt genoeg, ze hebben gewoon een deal met Sony.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Met GTA erin, awyeah. Too bad dat de game vooralsnog pas op de maandag geleverd gaat worden in winkels.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Niemand ontkent ook dat GTA IV minder op de PS3 was. Ik zeg alleen dat we het over 6 jaar geleden hebben en met RDR is het 3 of 4 jaar geleden.

    Het zou zomaar kunnen dat er niets mis is met de PS3 versie, we zijn nu immers heel wat jaartjes verder en Max Payne (de meest recente titel) had weinig verschil tussen de beide versies.

    Ik snap ook niet goed waar al dat gehaat vandaan komt opeens. De kans is klein dat er iets mis is met de PS3 versie, maar toch doen we net alsof 6 jaar geleden gelijk is aan nu. Dan hebben we het over deals en weet ik het wat. Stel je voor dat er gewoon niets mis is met de PS3 versie, het zal je maar gebeuren. Neen, ze hebben vast een gemene deal gemaakt met Sony.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2013
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mwoah RDR was wel degelijk qua performance echt een stuk minder dan de 360 versie

    Ook waren er een stuk minder details in de omgeving in de ps3 versie.

    Dus als ik nu blind een versie zou moeten kopen zou ik ook eerder naar de 360 versie neigen.

    Het kan goed zijn dat ze alle problemen die ze met eerdere games hadden al lang en breed opgelost hebben maar dat weten we pas als de game uit is

    Al was Max Payne 3 wel op beide consoles ongeveer vergelijkbaar. Al weet ik niet of dat een goede vergelijking is want dat is natuurlijk geen open world game.

    Er is geen sprake van deals of wat dan ook maar R* had met z'n open world games gewoon problemen met de manier waarop het werkgeheugen in de PS3 verdeeld is

    dat is wat minder flexibel dan in de 360 en daardoor moesten ze genoegen nemen met iets minder details en wat mindere performance

    Rockstar kennende laten ze dat niet nog een keer gebeuren en hebben ze de afgelopen 4 jaar hard gewerkt om de game op alle platformen zo goed mogelijk te krijgen maar daarmee is het nog geen zekerheid dat dat gelukt is

    Al zou ik als ik alleen een PS3 had de game toch gewoon direct kopen, want het is niet alsof de PS3 versies onspeelbaar waren ofzo
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2013
  8. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe groot achten jullie de kans dat deze game ( zoals met sommige games ) een paar dag(en) eerder te regelen is dan de release voor de normale persoon? ( zonder bijv. een broer die in een gamewinkel werkt etc ).

    Ik twijfel of ik hem bestel of dat ik de winkels langsloop..
    Welke online gamewinkels hebben eigenlijk een ''gegarandeerd op release'' datum?

    :b:
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Zeer klein.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, misschien is dat ook wel zo, maar het was mij niet opgevallen. Overigens begon het hele gedoe over dat er een probleem was op de PS3 versie met GTA IV. Over het vastlopen, dat hij daarom de 360 versie zou kopen. Niet eens over de performance. Bij GTA IV had ik daar geen last van, en die RDR en MP 3 had ik op de 360.

    Ik heb zelf beide consoles en ik haal de PS3 versie. Simpelweg omdat ik geen Gold meer heb en op de PS3 dus gratis online kan. Ik verwacht weinig tot geen problemen met de PS3 versie van GTA V. Niet meer dan op de 360.
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    0-1% en dan nog alleen als er een grote keten is die eerder verkoopt :) Wellicht dat er een kleine gameshop het risico durft te nemen met een tiental games maar daar hebben maar een klein aantal gamers dan voordeel van.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Denk het echt niet. Met al die midnight releases enz
     
  13. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    IV en RDR waren beide met dezelfde engines gemaakt. En eigenlijk werkte IV al niet goed op de 360.

    V draait op een vernieuwde engine. Daarbij geeft Rockstar zelf aan dat de game op beide consoles vrijwel even goed zal draaien.

    S3 TapaTalk
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Damn, het zou serieus echt triest zijn als de versie die zij alleen maar tonen tot nu toe de slechtste versie is. Ik denk zelf dat beide versies identiek zullen zijn. Volgens mij waren de PS3 en 360 versies van Max Payne 3 vrijwel al identiek toch?
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    GTA V draait gewoon op RAGE met Euphoria hoor, same als alle andere games van Rockstar. Alleen nu hebben ze hem echt geperfectioneerd. IV was de grootste game van Rockstar op dat moment (Table Tennis had ook al RAGE met Euphoria maar dat was meer een tech demo).
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    http://imgur.com/a/yEjKM

    :)
     
  17. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok my bad. Wel apart dat ze het official trailer noemen en niet gewoon launch trailer. Ik bedoel..waren die voorgaande trailers dan niet officieel? Odd.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2013
  19. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    10 minuten\o/
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Bijna!

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina