hitman 2 word telkens aangevallen

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterofthegame, 12 jul 2003.

1. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    heb hitman 2 net en ik begrijp 1 ding niet ik ben bij lv1 en als ik gewoon rondloop in een bewakers pakje schieten ze me al neer hoe komt dat moet ik nog wat wegooien of met een getrokken wapen lopen

please help

2. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem op de pc gespeeld een tijdje geleden. Maar volgens mij moet je juist niet met een wapen lopen, niet rennen maar lopen, mssn kom je ergens op een plek waar jij niet mag komen, mssn moet je dan een ander pak zoeken.

3. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    dat is omdat ze je herkennen
    je zult zien dat ze vanaf een afstand niet op je schieten

4. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik loop gewoon en zonder wapen maar als ik naar de don ga word ik al neergemaaid

dus ik moet zorgen dat ik niet gezien word eigelijk

5. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    je ziet de mannetjes als het goed is ook twijfelen
    en dan opeens: hana hana this guy is loaded en dat soort stuff
    ja het valt ook wel op ja zo'n kale knikker.
    als je voorbij mannetjes rent op zo'n 10 meter ofzo herkennen ze je (meestal) niet. In je gewone hitman pakkie herkennen ze je altijd als ze je zien, met hun pakkie aan heb je dus een kans

6. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    aha maar wat nu kut is ik probeer via die lader maar dan zien telkens 2 gasten me en word ik neergemaaid maar weet je toevallig een goede weg

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die pissende guard verdoven > Slepen naar 'binnen' de courtyard > Zn pak aan doen > Helemaal naar andere kant lopen (aan de achter kant) > Door het deurtje heen > Trap pakken > over het dak > Over het balkon naar de andere kant > Door de deur heen zodra de don in zijn eentje zit > Doe je ding > Zelfde weg terug en klaar. Dan heb je hem op Silent Assasin.

8. Kosmonaut XIV

Kosmonaut XIV xbox schopt aars

Leuk Bevonden:
    0
    idd, beter kon ik he niet uitleggen. Op de ladder lopen is een kwestie fvan timing en ook een kwestie van timing om de don te doden voor er iemand binnen komt (dienstertje met bloemen) en tegen dan al weg te zijn of wachten tot het dienstertje is geweest. Dan heb j'em op 'Silent Assassin'

9. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je de uitleg even beluisteren... daar zeggen ze al dat je niet mag opvallen en rennen want dan word je beschoten :)

10. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    jah dat begrijp ik maar wouter bedankt voor je goede uitleg

11. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    eigenlijk simpel

ik heb het spel uitgespeeld op pc (echt mooigemaakte spel)
    en het is simpel als je maar goed nadenkt
    en om ongezien te lopen op levels moet je:
    -pak aandoen
    -geen wapen
    -niet rennen
    en de bewaker of slachtoffer goed verbergen zodat ze niet ontdekken dat iemand is vermoord en de dader in zijn kleding rondloopt

--------Prachtige spel!!---------

12. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de don gekilld maar nu moet ik onsnappen met de auto maar die zit op slot en die dikke gast heeft de sleutels maar moet ik hem dan kille of kan ik ook met een anderen auto weg of liggen er nog ergesn anders sleutels van de auto

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee je hoeft helemaal niet met de auto, gewoon weer terug waar je die pissende guard heb afgemaakt, door de deur, en dan loop je door die grote poort waar de bloemenman altijd helemaal in he tbegin doorheen komt lopen (dus niet die poort met hek waar 2 guards bij staan)

14. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die dikke gast wel dood gemaakt en de sleutels gepakt.

15. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt wouter het is gelukt op sa_O_

maar nog 1 vraagje heb ik voor de volgende missie een sniper nodig want die heb ik niet gepakt in het 1e level of kan ik hem ergens in dat level krijgen (het is dat level dat je iemand moet kille in een vegadering)

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Verder ken ik het spel niet echt, maar in het tweede level heb je idd een sniper rifle nodig. DIe ligt in het schuurtje (1e level) waar ook de auto staat en waar je net buiten die pissende guard moet neer leggen.

17. masterofthegame

Leuk Bevonden:
    0
    ohh dan moet ik dat level weer ff opnieuw doen maar weet iemand hoe ik die dan save kan meenemen want iedereen ziet me dan met zo een gun lopen

18. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Save meenemen hoe bedoel je?

Maar bij het 2de lvl. moet je gewoon een cheat nemen voor alle wapens loop gewoon door het lvl en dna moet je bij zo'n gebouw met 5 verdiepingen ofzo uit het raam kijken richting het kasteel, en dan moet je met een sniper iemand uit het raam via de andere raam van het kasteel neer snipen, en dan gebven ze ook aanwijzingen zoals he's non smoker ofzoiets.
    wat je evrder moet doen weet ik niet.

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Cheats :{

20. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Code dan?
    Maar ik zal ze ff opzoeken.