1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    "8. Multiple Devs saying that there will be a difference between the next gen consoles. NFS's dev, Ubisoft dev, and Titanfall dev saying that Xbox One graphics will be on par with PC graphics."

    De PS4 graphics van Battlefield 4 werden vergeleken met medium op de PC, maar de Xbox zou nu gelijk zijn met PC graphics? _0/
     
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heeft wel gelijk over Neogaf hoor. :+

    [​IMG]
     
  5. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik geloof er geen ene reet van. Microsoft zou het van de daken schreeuwen en het niet geheim houden, zeker met het aantal pre-orders die ze op het moment hebben.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Schijnt weer met een NDA te maken te hebben van AMD, waardoor ze niets mogen zeggen. Ik heb geen idee wat ik moet geloven, we gaan het zien. Een ding is zeker, het zijn allebei gewoon veelbelovende consoles.

    Ik durf ook te wedden dat je dit niet ziet op NeoGAF..want het betreft PS4

    [​IMG]

    Maar toen Lococycle tijdens E3 op een PC draaide....was het een schande volgens GAF en media concludeerden gelijk : Alle X1 titels op E3 draaiden op PC. Zielig eigenlijk. :)
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2013
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ach, wat sowieso niet waar is denk ik is dat de xbox 40% zwakker is zoals uit dat gelekte document naar voren kwam :) Dat is het belangrijkste eigenlijk. Daarnaast het liefst zoveel mogelijk games op 60fps please en ik ben blij.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan heb jij niet opgelet de afgelopen maanden :+

    MS heeft zoveel goeie dingen niet eens verteld, na de presentatie van Gamescom was niet eens duidelijk dat elke EU console Fifa 14 erbij krijg. Tijdens de E3 hebben ze niks verteld over gamesharing.
     
  9. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Tot nu toe is de GPU van de one 40% zwakker dan die van de ps4, dat is gewoon een feit.
     
  10. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Die zag ik voorbij komen op neogaf ja. Net als een stukje dat de meeste games op gamescom op pc specced devkits draaiden als het om PS4 ging, met name de multiplatforms en indies.

    Over paar maandjes zullen we zelf zien hoe de games er op de nieuwe consoles uit zien en hoe de multiplatform games zich op de verschillende consoles verhouden. Het zijn vrij gelijke systemen en het enige kleine voordeel van de PS4 is de wat sterkere GPU. Verschillen kunnen nooit groot zijn.
    Tenzij je het met een met een PC vergelijkt die een GPU van ong 350 euro heeft. Maar goed, das het voordeel en het nadeel van de PC, is duur maar krachting ;)
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, maar gaat deze feit nu ook werkelijkheid worden? Als we Neogaf mogen geloven is de XB One toch sterker.
    We zullen zien als de XB One en PS4 uit zijn, nu kunnen we er nog niks van zien.
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Moeten we niet benchmarktest zien ofzo? Dan weten we pas echt of het allemaal waar is...
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De beste manier om te vergelijken is wanneer games als NFS Rivals, Watch_Dogs en BF4 uit zijn. Niet AC4, want das gewoon een current gen game, alleen iets scherper op X1 en PS4.
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Valt het zo erg tegen Assassins Creed 4 op de next-gen? Ik vond de beelden prachtig!
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat ik bij Ubi zag was alles behalve speciaal. Alles is scherper en soepeler i guess, maar echt megaverschillen zie ik niet. Maar ook Watch_Dogs viel mij tegen qua graphics. Auto's waren behoorlijk mooi, maar de rest oogt echt 'rough'. Veel aliasing, echt heel veel en overduidelijk een downgrade tov E3 2012. De character zag er wel gedetaiileerd en levendig uit, maar gebouwen waren gewoon niet geweldig en het geheel viel me aardig tegen. Nou zit je daar wel met je knar bovenop het scherm, maar toch.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Spijtig om te horen, maar ik had dat wel verwacht. Daarom koop ik Ryse & Dead Rising 3 ook, aangezien die echt gemaakt zijn voor de next-gen. Al zien AC 4 en Watch Dogs er alsnog prima uit, alleen dus wel opvallend minder mooi dan de console exclusives.
     
  17. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Dat zijn allemaal launch titles. We ween het pas echt over een jaar of 3.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dying Light was dan wel weer erg mooi. Vegetatie die volledig met de wind meewaaide en schitterende lighting en draw distance, goede framerate en dat op zowel X1 als PS4 builds daar.
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Xbox One besteld. Nu de games gaan kiezen, voel me net een kind in een snoepwinkel haha. :D
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dying Light lijkt mij ook echt een leuke game :D Nog ff afwachten natuurlijk, maar zag er op gameplay filmpjes erg goed uit ja
     

Deel Deze Pagina