1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 5

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Damn die ziet er strak uit!!
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Trouwens op de website van Monza staat dat Microsoft een Scan van het Monza circuit heeft gemaakt. En met de F1 race van Monza over 2 weken zou een aankondiging best kunnen! :)

    Edit: Blijkbaar zijn er rond dezelfde tijd ook MS/turn 10 mensen gespot op Long Beach, Yas Marina, Pacific Raceways, en Lime Rock. :)
     
  3. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Goed nieuws, ben benieuwd welke er uiteindelijk in komen, misschien op pax weer wat bekend erover..
     
  4. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel misscien toch maar eens gaan sparen voor die Xone.
    Game ziet er geweldig uit.!!
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Iemand toevallig enig idee waar de LE te bestellen is zodat ik hem nog enigszins op tijd binnen heb? Amazon.co.uk heeft hem niet en de reviews van Game.co.uk zijn niet om over naar huis te schrijven :+
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    http://nl.twitch.tv/twitch Forza 5 onscreen stream.



    edit: eeeeeeen helemaal niks nieuws natuurlijk.


    edit 2: En aan het einde van de Forza Week In Review staat "Oh, and speaking of next week: There will be news. Oh yes, there will be news. Stay tuned."

    Ik zeg Monza.
     
  7. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dezelfde vraag, kan m vooralsnog nergens vinden
     
  8. koelebobes

    koelebobes Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ??? tell me please want ik heb de game bij Game.co.uk gepreorderd :$ Waar ben je slechte reviews tegen gekomen
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Game.co.uk is echt prima. Vaak besteld in het verleden. Maar leveren is 1,5 -2 weken. Verder niks mis mee.
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Op budgetgaming en Trustpilot, hoewel er weinig recente ervaringen zijn op budgetgaming (2 stuks, waarvan 1 positief :+). De communicatie schijnt nogal slecht te zijn bij beschadigde/incomplete bestellingen (onbegrip). De langere levertijd is voor mij gewoon een probleem, een game als Forza moet ik gewoon zo snel mogelijk hebben.

    Ik heb geen ervaringen met Game.co.uk. Het kan maar zo goed gaan met een bestelling. Ik snap ook wel dat er vaker negatieve reviews verschijnen dan positieve reviews (Zie UpInSmoke zijn reactie). Voor nu wacht ik liever even af of er misschien nog wat op amazon verschijnt.
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik vond Dan Greenawalt tijdens Forza 2 en 3 best een coole gast, maar hij lijkt nu van directeur vooral gedegradeerd tot ADHD-persvoorlichter die al een half jaar lang zijn standaardverhaaltjes zit voor te dragen, nadat hij ze eerst 5x voor de spiegel geoefend heeft. Ik kan m'n aandacht niet meer vasthouden bij z'n verhaaltjes.

    Blablabla Tires, blablabla wouldn't be possible on old Xbox, blablabla Cloud AI, zzz
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2013
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja dat was bij oudere shows ook al zo eigenlijk. En ook bij Horizon werd er door die Engelse knul 40 keer hetzelfde verteld. Publiceer gewoon een onscreen video met goede beeld en geluid kwaliteit van een F1 auto op Spa waarin de dingen worden geshowed, in plaats van dat ze alleen maar dingen beweren en zeggen!
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    [yt]yBM8-clQptc[/yt]
     
  14. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Holy ballsack wat ziet alles er opeens lelijk uit. In vergelijking met de E3 versie.
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Qua menu indeling en interface op zich, vind ik die van Forza 4 beter uitzien. Vind dit een beetje goedkoop uitzien.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Stream was gewoon slecht. En dit is daarvan gecaptured. Heb het live zitten kijken en iedereen zat te zeiken in de chat hoe slecht de stream was qua kwaliteit. Was ook bagger idd.
     
  17. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Saai en cartoony.

    S3 TapaTalk
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Check dat publiek :+

    Ik vind het echt een beetje tegenvallen Ook de AI kijk naar de bocht voor de finish
     
  19. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat de graphics er inderdaad zo slecht uitzien.
    de tegenstanders daarin tegen is best indrukwekkend.
    Ga forza 5 zelf niet kopen.
    Ook de X1 niet

    PS - het schakelen met de flippers hebben ze nog steeds niks aan gedaan zie ik.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2013
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Waarom bitchen op een gaar YouTube filmpje? Ik oordeel pas als ik het zelf zie op m'n 55" Sony.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina