1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nedgame en gamemania wel. Vandaag een WiiU aangeschaft met Rayman en ZombieU (was een tientje). Nu ff alles installeren en updaten.
     
  2. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen de Nintendo Points (voor de Wii en DS) om te downloaden ook gebruikt worden op de WiiU?
     
  3. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk inderdaad dat het de leeftijd en gezinssituatie is.
    Ook 2 kinderen ,zie nog maar eens tijd te vinden om een paar uur onafgebroken tijd te vinden om te gamen.
    Toen ik nog verslaafd was aan Halo en Gears MP kon ik nog wel wat tijd vrij maken. ( trainen skippen,yes Halo made me fat! Of gewoon maar 5 uurtjes slapen )
    Nu is het zodra de kinderen naar bed zijn en ik maar enigszins de bank aanraak dat ik al in slaap val.
    Speel nu wel af en toe SP Cars spelletjes omdat de kleine dat leuk vind om te kijken. Deze moet ik dan wel op 1000 GS zetten:+.

    Het ergste is ik moet nog steeds alles hebben waarna het na nog geen half uur spelen weer in de kast of op MP beland omdat het me simpelweg niet kan bekoren.
    Lijkt wel of de hobby meer de sport van het hebben is geworden!

    Och ja, Wii U in huis samen met 360 en toch maar weer een One gepreorderd|:-
    Geld moet rollen,in je laatste hemd zitten geen zakken!
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2013
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heel herkenbaar 8)
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Heb ik ook. Ga ik niet meer doen, daarom de PS4 laten liggen. Lekker chill Mario, Zelda en Donkey Kong spelen...
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Alleen een Wii U red ik het niet mee...dan zou ik gek worden.
    Ik moet zo nu en dan wel wat afwisseling hebben van Nintendo.

    Maar ook wel 1 van de redenen dat ik de One laat liggen en er eigenlijk ook helemaal niet aan zit te denken om em 'straks' te halen....heb het druk genoeg met de PS4, Vita en de WiiU. Daar red ik mijn game-tijd wel mee.

    Nee.
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Heb nog een 360 hoor. Ik ga het er voorlopig wel mee redden, game 2 uur per week. Met al dat vets dat nog uitkomt op de WiiU, komt goed. GTA5 op de 360, ook wel ff mee bezig. Next gen misschien volgend jaar ofzo.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Totdat de PS4 daadwerkelijk in de winkels ligt, dan gaat het toch weer kriebelen ;) Zeker als de AAA-games gaan komen. De WiiU gaat je niet lang bekoren. Leuk voor die 4 Nintendo games per jaar, maar de rest van het jaar staat dat ding stof te vangen. De sales zijn dramatisch, dus er zal geen enkele 3rd-party developer instappen. Je bent volledig afhankelijk van Nintendo zelf en die komen met 2D spellen, zelfs het befaamde Retro Studios is slechts bezig met een 2D Donkey Kong, en niet een groots 3D avontuur a la Metroid Prime. Ook de 3D Mario is slechts een rip-off en kopie van het 3DS avontuur. Er zit geen enkele vernieuwing meer bij Nintendo en om aan games te komen gaan ze nu ook al HD remakes maken, wat me bij The Wind Waker nogal overbodig lijkt. Het spel ziet er nog steeds goed uit, ook zonder HD sausje. En om dan weer 50 euro te vragen, belachelijk. Sony brengt die titels gewoon uit voor 30 euro en dan heb je vaak nog een Trilogy ook. Zodra het next-gen geweld echt is losgebarsten zit je verdrietig naar die WiiU te kijken met de vraag waar de games blijven. Dan staat die WiiU snel weer op marktplaats om een echte console te kopen waar daadwerkelijk massaal games voor gemaakt worden.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Mwoah, tijdje terug had ik je volkomen gelijk gegeven. Echter, ik ben niet meer de gamer die ik was. Mijn ps3 kreeg games genoeg. Kocht ik ook, speelde het nooit. De toppers allemaal gekocht, amper gespeeld. De hobby staat op een laag pitje, mijn 3ds maakt wel overuren. Straks nieuwe Zelda en nu nog genoeg te spelen. Aangezien ik Nintendo games geweldig vind, er games genoeg uitkomen voor de Wiiu die ik vet vind, maak ik me geen zorgen.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En dan nog heb je meer waar voor je geld en plezier van je WiiU als je hem nog een jaartje houd en de weinige game tijd besteed aan je WiiU exclusives en dan over een jaartje ofzo hem een inruilt of verpatst en een next gen console haalt

    anders schrijf je dat ding eigenlijk praktisch ongebruikt af en betaal je de hoofdprijs voor de vervanger + games
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Precies, uiteindelijk komt er over een jaar of zo wel een ps4. Voor nu vermaak ik me wel met de games die gaan komen op de WiiU. The Wind Waker, DKC TF, SM3DW en straks MK8. Watchdogs misschien. SplinterCell ook wel, alhoewel deze op de WiiU bagger schijnt te zijn?
     
  12. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen zegt Wii u erbij en niet als main console.
    Ik zou deze mening tot voor een jaar geleden gedeeld hebben!
    Als klein manneke begonnen op de Nes, Snes enz enz.
    Zelda,Metroid,Mario,KID Icarus,Donkey. WOW!

    Na de zoveelste Nintendo console komt er de Xbox met zowaar xboxlive en MP.
    Totaal vernieuwend en competitief gamen in 1 woord te gek!
    Grafisch ook niet normaal meer!
    Toch elke Nintendo console in huis gehad maar het competitief gamen had de overhand.
    Nu we inmiddels bijna 15 jaar verder zijn en we op COD 35, Halo 21 en Gears 15 zitten komen die games me de neus uit en boeit het me niet welke perk ik nu aan moet zetten of dat ik gnasher only moet gebruiken of dat ik beter de DMR ipv battlerifle kan pakken. Hoe goed de graphics dan ook mogen zijn.
    Nee, ik hunker weer naar die nostalgische tijd als kleine jongen met m'n Zelda waarin ik alle heartpieces wil vinden zonder YouTube , Walktroughs enz. Hooguit de Nintendo hotline bellen! Uren lang rondlopen op Hyrule en dingen proberen te ontdekken die niet eens in de game zitten :+
    Oh wat miste ik dat gevoel tot ja m'n Wii u!
    En laten we dan moeten wachten op de echte toppers , dat voelt weer als een kleine jongen die op z'n kalender afstreept dat het over een maand Sinterklaas is.
    Maar als het dan zover is.......

    Och ja , het zal de leeftijd wel zijn!
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Eigenlijk heb ik precies hetzelfde. Ik ben overgestapt naar de PSX, wel een cube en een Wii gehad, maar daar deed ik niets mee. Ik ging helemaal los met de Xbox, PS2 en verloor Big N uit het oog. Nu zijn we vele jaren verder en ben ik helemaal klaar met het type games op de Sony en MS consoles. Ik kan me er niet meer toe zetten.

    Ik wilde eigenlijk helemaal geen WiiU halen, maar door Gamescom ben ik gaan twijfelen. Daar zag ik SM3DW en The Wind Waker en ik was verkocht. Wat gaaf, ik had geen aandacht meer voor de PS4 of de One.

    Zoals ik al zei, ik ben een andere gamer geworden, die 2 tot 4 uurtjes in de week wil ik relaxen en toevallig game ik van de 4 uur per week, 3,5 uur om mjn 3DS. Fuck dat, ik ga lekker van mijn Nintendoconsole. Ik kijk over 2 jaar wel hoe het er bij Sony en MS uitziet. Lekkere gamesbibliotheek en een goedkopere prijs dan verwacht ik. Mooi moment om in te stappen. Nu ff lekker DKRTF, SM3DW, The Wind Waker en Mario Kart 8. :D
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, heb ik minder last van, want ik speel weinig shooters...alleen Halo.
    MP ook alleen Halo....en die MP is ook niet meer wat het geweest is, dus ik kijk erg uit naar Destiny, die kan het hopelijk vervangen.

    Ik speel meer RPGs, adventure games, platformers....daarom ga ik ook voor de PS4, Sony heeft altijd meer diversiteit gehad, vaker de 'apartere' games dan MS.

    Nadeel van Zelda (en Nintendo games in het algemeen) vind ik de altijd té kinderlijke texten*, en dat je sinds Ocarina of Time eigenlijk steeds dezelfde game aan het spelen bent, alleen dan in een ander jasje (powerups altijd in zowat dezelfde volgorde unlocken etc).

    *ik snap dat het all-ages games zijn, maar dan nog kan het wel wat strakker allemaal, en iets minder kinderlijk....

    That said, ik kijk wel erg uit naar de Wind Waker remake (origineel nooit uitgespeeld, dus voor mij gedeeltelijk nog nieuw) en het vervolg van Link to the Past op de 3DS (dat ze het origineel eindelijk maar eens in de store zetten!)....
     
  15. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Om precies diezelfde reden ben ik na twee generaties xbox weer terug naar Nintendo gegaan.

    Ook lijkt het me nu juist weer leuk om de nieuwe Call of Duty te halen, juist omdat dat iets heel anders is dan wat Nintendo brengt zodat je lekker kan afwisselen. Een middagje COD ipv een kleurrijk Donkey Kong of Wind Waker.
    :b:
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Even mezelf quoten. Briljant van mezelf. Die PS4 prijs ook \o/
     
  17. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Kan het spel alleen bij Nedgame vinden, Gamemania helaas niks.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Klopt, je hebt gelijk. Alleen Nedgame heeft hem
     
  19. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Netflix App nu te downloaden in de eshop van de Wii U :)
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Bieden die nieuwe premium bundels wel die pro controller? Ik zag nu ook een lego City bundel en zelda.
     

Deel Deze Pagina