Opzich niet zo speciaal. maar, voor de gene die GEEN xbox live hebben is dit toch wel een leuk nr!! Inderdaad, op Demo Disc nr 19 staat ''TROMMELGEROFFEL!!'' SplinterCell`s: Koala CELL!! anyways, ik heb geen demo bij 18 gehad dus moet morgen ff bellen ik ga lezen
Ik kan niet spelen want een lieve trouwe *kuch*Munch*kuch* XBW mod heeft mijn Splinter Cell. Maar vrijdag krijg ik hem terug toch Wen? Heb die missie btw nog niet uitgespeeld
Goede morgeeeeeeeeeeh Upgamer Wat is het still hier. Heb jij niks beters te doen dan om 04.20 te posten
Ik heb daar gisteren ook voor gebeld! Ook niet gehad...wel een extra uitgave gratis van Xboxgamer met een demodvd van xboxgamer... Ze hebben dus meer zitten klooien! Erger nog: ze hebben NIETS meer op VOORRAAD! Nummer 18: Futurama, Indiana Jones Atet, Jurassic Parc: Op Genesis en Kung Fu Chaos. Nummer 19 zal bevatten: Splinter Cell Kola Cell Level, Mace Griffin Bounty Hunter, The Great Escape en Brute Force Over nummer 18 e.d.: De "editor" hefft zich laten uitspreken over het feit dat veel mensen teleurgesteld zijn dat er oude demo's op de nieuwe dvds verschijnen. Hij heeft een goed weerwoord: zij bepalen namelijk niet wat op die dvd's komt te staan en niet iedereen geeft demo's uit aangezien die veel geld kosten, dus beter wat oudere demo's erop met een aantal nieuwe dan geen demo's...tja....we zijn gewoon verwend. Zo duidelijk?
Re: Re: Official Xbox Magazine 19 (!!) Ja ik wilde je nog een PM sturen maar het was al redelijk laat Anyways, ik weet niet echt wat de demos zijn want heb de disc niet. dit is voor nr 19: - Splinter Cell Kola Cell - Mace Griffin Bounty hun. - The Great Escape - Brute Force Alhoewel ik altijd graag de demo disc ontvang lijkt me het volgend nr veel en dan ook veeel minder. brute Force en Splinter level heb ik al (kola cell kom niet echt verder of heb idd geen zin) Mace en the Great esc...... is denk ik ook 3 x niks edit: jij had het stiekem je post geedit!!
Re: Re: Re: Official Xbox Magazine 19 (!!) LOL, hallo wakker worden, kijk je ook welles in het Magazine? Daar staan de huidige demo's altijd uitgelegd en beschreven hihi! Vandaar dat ik ze wel wist hehe /editen is altijd beter als je wat wilt toevoegen aan je huidige post ...een reactie op een andere vraag opmerking zet ik in een reactie dr achter heheh...we zijn lekker bezig!
Re: Re: Re: Re: Official Xbox Magazine 19 (!!) heheh, ik ga nu ff naar Engeland bellen om te vragen hoe en wat. ik post het wel nog hiero!!
Re: Re: Re: Re: Re: Official Xbox Magazine 19 (!!) Je krijgt te horen dat ze vanalles zullen doen....als het op voorraad was....en dat is het niet meer! Ik had al vorige week gebeld!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Official Xbox Magazine 19 (!!) ow, ik had niet begrepen dat je em al had anyway, ik heb dus ook nog zelf gebelt en krijg idd, als het op voorraad is em op gestuurt. ik kon ook nog kiezen om het abonnement te verlengen met 1 nr. maarja, dan heb ik in mijn DVD-kast 17,19,20,21 staat bijvoorbeeld dat staat natuurlijk niet
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Official Xbox Magazine 19 (!!) Ik krijg 2 extra nummers, maar ik heb ook al verschillende maanden moeten bellen dat ik hem te laat of niet had gekregen...zucht...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Official Xbox Magazine 19 (!!) Ja dat vertelde je me. 2 extra nr = toch 18 euro voordeel!! anyways, nu maar hopen dat ik snel die demo krijg. ik wil Futureama spelen!! En dan denk je: ''pak die XBox game disc gewoon'' ten eerste (zoals gezegt) zijn het movies, en ten tweede heb ik die de zaterdag geleden in belgie gekocht
Re: Re: Official Xbox Magazine 19 (!!) Ja, dat is ook zo. Bij de officiele mag van de ps2 hebben ze daar ook last van. Het is eenmaal zomer...
(gerucht) Overgens in OXM 18 staat ook dat GTA weleens dit jaar uit zou komen. een van hun insiders heeft dit afgekeken ergens op de E3!!