Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
  2. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
  3. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Maar dan heb je de versie voor de One dus wel ook fysiek. Bij de actie van inwisselen voor 10 euro heb je alleen de digitale versie. Voor zover ik begrepen heb.

4. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Maar die fysieke 360 versie hoef je niet in te leveren neem ik aan als je een digitale One versie neemt voor een tientje.

5. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Werkt de inruilactie ook wanneer je FIFA 14 koopt voor de 360 en deze inruilt en daar de ps4 versie voor wilt hebben?

6. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.microsoftstore.com/store...376300?icid=Xbox360_What'sNew2_TradeIn_083013

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, mooi dat het kan, maar de One komt de komende tijd nog niet uit in NL... dus we hebben er momenteel nog niet zoveel aan.

8. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    GTA kwam toch ook volgend jaar op de next gen? Is het dan zo als ik nu het spel veel speel (online en offline) en daarmee veel progress maak, dat wanneer ik de next gen GTA haal, dat ik dan in principe helemaal opnieuw moet beginnen? En hetzelfde geld dan ook voor bijvoorbeeld Call of Duty Ghost? Dus ook achievements?

Laatst bewerkt: 5 sep 2013
  9. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Alleen voor US dus.

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    En wie bewaart z'n bonnetjes van games?

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik. Als ik van plan ben later een Xbox One te halen en te upgraden. ;)

12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Vanaf nu dan :p Ik bewaar echt nooit dat soort bonnetjes. Misschien de eerste week en dan verdwijnen bij het oudpapier

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat toch ook om nu. :)

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan m'n Halo 3 toch niet inruilen :+ maar het is wel handig om te weten.

15. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    GTA 5 is nog niet aangekondigt voor PC, PS4 en Xbox one, laat staan of je saves evt. kan overzetten (via cloud ofzo).
    Weet het niet zeker, maar bij BF4 en CoD ghost hadden ze het vooral dat je de MP progress kon behouden, dus geen idee of de SP ook mee gaat naar next gen.

16. GODZILLA

GODZILLA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik zit met het idee om de Xbox One gewoon uit Duitsland te importeren.
    Nu heb ik al het een en ander gelezen over de mogelijkheden maar nog niet alles is precies helemaal duidelijk voor mij. Misschien dat er mensen hier zijn die mij er iets meer over kunnen vertellen.

1 ) Ik weet dat als ik een Duitse Xbox One in huis heb, ik niks van Marketplace kan downloaden totdat de Xbox One in Nederland verkrijgbaar is. Is het dan wel gewoon mogelijk om game-updates te doen?

2 ) Is het mogelijk om vanaf 22 november 2013 zodra de Xbox One in Duitsland verkrijgbaar is, spellen in Nederland te kopen of moet ik de spellen ook uit het buitenland importeren?

3 ) Als ik de Xbox One in Duitsland koop dan is de standaard taal van het apparaat Duits, is het dan mogelijk om de taal te veranderen naar het Engels of zou ik dan een Xbox One uit Engeland moeten halen?

4 ) Wanneer ik bijv. FIFA 14 in Duitsland zou moeten halen is het dan mogelijk om de taal van het spel wel naar het Nederlands te zetten?

5 ) Ik heb op dit moment een Xbox 360 met een Xbox Live account maar is het straks mogelijk om het account te gebruiken op zowel de Xbox 360 als op de Xbox One?

Als mensen hier iets meer over kunnen vertellen dan hoor ik het graag. Verder zou ik willen weten of er nog meer mensen met dezelfde gedachte zitten om een Xbox One uit het buitenland te importeren.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    1: Je kan wel Marketplace gebruiken maar alleen nog niet die van Nederland. Zet je je locale op Duitsland dan gebruik je de Duitse Marketplace. Zet je hem op Engeland dan gebruik je de Engelse Marketplace. Updates leveren geen problemen.

2: Kleine kans dat Nederlandse winkels Xbox One spellen gaan verkopen als de console hier nog niet is. Misschien een paar kleine shops die dan zelf importeren. Maar dat zullen er niet veel zijn.

3: Als je voor het eerst je Xbox opstart vraagt die welke locale je wilt gebruiken dus ook welke taal. Maakt niet uit uit welk land die komt.

4: Daar is nog wat twijfel over. Nederlands denk ik niet maar misschien Engels wel. Maar weet niet genoeg van FIFA om daar een antwoord op te geven.

5: Ja. :)

En er zitten hier heel veel mensen die hem uit het buitenland gaan halen. Dus je bent zeker niet de enige. :)

18. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.432
    En alle games zijn ook meteen digitaal beschikbaar daar kan je ze eventueel ook kopen.

19. GODZILLA

GODZILLA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan toch juist niet omdat de Nederlandse Marketplace nog niet toegankelijk is totdat de Xbox One ook in Nederland verkrijgbaar is.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan gewoon de Marketplace gebruiken van een van die 13 landen. :)

Deel Deze Pagina