1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Diablo III

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 24 aug 2009.

  1. Rossi

    Rossi Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik begrijp uiteraard dat jullie hem eerst moeten uitspelen om daar te komen;) Maar ik dacht misschien weet iemand toevallig of het zo is. Zit namelijk te twijfelen om 'm ook voor console te halen. Vooral de local co-op lijkt me erg vet.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik zit in de highlands op normal(medium) en daar voor het eerst dood gegaan. Was totaal niet bewust van lightning damage die die motten daar doen. 3 van champions en dag hoor :)

    Straks weer verder, als ik niet weer een save bug krijg ....
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Gelukkig vandaag verder kunnen spelen zonder de save bug. Heb nu ACT 1 afgesloten op normal en begin gemaakt aan ACT 2. Nu maar weer hopen dat ik morgen weer gewoon zonder die save bug verder kan lol.
     
  4. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey hey, ben pas begonnen met dit spel en misschien een rare en domme vraag, maar hoe save ik mijn game? Hij doet alleen afentoe een auto save maar als ik daarna wil stoppen en continu druk, ben ik een gedeelte kwijt?

    Thanks haha!
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dan saved hij je laatst behaalde quest en waypoint.

    Wat zij de gevolgen van de verschillende ressurect opties?
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Checkpoint, checkpoint, checkpoint. Daar kom je altijd terecht, de laatste die je vrij gespeeld hebt. En mobs die je gewoon verslagen hebt blijven dood. Het is gewoon een kwestie van door ploegen, niet echt dood gaan, tenzij je Hardcore speelt, dan ben je zelfs alles kwijt als je dood gaat.
     
  7. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Thanks, snapte er al geen hol van en zocht me een ongeluk naar een saveknopje :lol::lol:

    Ga maar weer rustig verder straks :thumbs:
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Al twee legendaries, lekker :)

    [​IMG]

    Enne, zitten er verschillende gevolgen aan de 3 ressurrect opties (town/level/body) ?
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2013
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ben je een barbarian?

    Dan heb je toch niet zoveel aan die rechter?
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, gewoon dichtstbijzijnde checkpoint. Op de PC ook vaak dood gegaan en je komt altijd en alleen bij de dichtstbijzijnde checkpoint terecht, dat kan soms een portal zijn, zoals in Act IV vlak voor de eindbaas.

    Deze game is op wat technische en een aantal design dingen na een kopie van de PC versie, met het feit dat de AH eruit is gehaald gelukkig.

    Ga gewoon een keer voor een test dood en zie het zelf. Ben zelf nog niet dood geweest.
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ben dood geweest en kon letterlijk op mijn lijk spawnen hoor
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Maakt het dus nog beter zelfs! :thumbs:
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Die rechter is erg interessant. Jammer dat de stats boosts vooral op stats vallen die minder interessant zijn voor een barb. Nog steeds een heel aardige mace om in je 2e (off hand) vast te houden. +7 After each hit is lang niet verkeerd in het begin stadium van het spel. Heb je niet nog een eenhandig wapen met in ieder geval een fatsoenlijke dps?

    EDIT: Giantbomb quicklook voor degene die nog over de streep getrokken willen worden.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2013
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    waarom niet? Er is zelfs een passive skill die je 10% extra crit geeft met maces. Maar goed, gebruik nu dus die legendary ...

    Waarom krijg je dan drie opties? Dan kies je toch altijd om op de plek van je corpse te ressurecten. 10% durability loss heb je sowieso. Vraag me dus af of je nog extra gold/durability verliest als je naast je body ressed ...

    EDIT:
    en mijn legendary Amulet, gewoon uit een boomstronkje :)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2013
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik kan mij die drie opties niet herinneren. De enige die ik mij herinner van de PC is naar je lijk toelopen. Kun je misschien een paar screenshots plaatsen met voorbeelden, dan kan ik het hoogstwaarschijnlijk beter uitleggen.
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Je kunt hier kiezen tussen spawn at body, at checkpoint of in town.
     
  17. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Na de ps3 versie verkocht te hebben de 360 versie gehaald. Jammer genoeg geen verbetering. Screentearing als een gek op vee plekken. Cave met die spinnen liep het spel super slecht en in de torture chambers weer prima. Aangezien beide versies niet goed lopen moet het aan me tv liggen. HD ready geval van 8 jaar geleden. Weet iemand of ik aan instellingen kan gaan zitten om het misschien beter te krijgen?
     
  18. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ergens een goede overview per class met skills en hoe die eruit zien etc etc?
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Balen Makkabeer. Echt vreemd. Bij ons loopt hij echt super.

    Maikel zoek eens op Diablo 3 wiko of Diablo 3 skills in google. Veel sites laten alle skills zien en leggen per class uit welke resource ze voor hun aanvallen gebruiken.

    Zelf net klaar met Act 1 en level 16 wizard nu. Act 1 was vrij lang vond ik. Komt dat omdat ik alle dungeons heb gedaan of is die gewoon vrij lang?
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Act I is inderdaad redelijk lang ja. Act IV is een stuk korter.

    @Maikel: Zoveel plekken waar je informatie over het spel kunt vinden, waaronder Battle.net.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2013

Deel Deze Pagina