1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Muziek is uit pes6. In het online gedeelte ging het tot vervelends toe door :)
     
  2. antrax9

    antrax9 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er leuk uit die sfeeracties in het stadion geeft zeker een toevoeging.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Besteld op de 360. Hij komt de 20ste toch?
     
  4. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    De demo komt uit op 11 september op de PS3.

    Maar komt hij nou eerder uit met een USA account?
    Ik dacht dat dan op dinsdag de PSN store werd geupdate, iemand die dit weet?
    Ik ga speciaal een PS3 lenen, want ben woensdag vrij, maar nog een dag eerder is natuurlijk nog lekkerder, kan het alleen nergens vinden.


    19e
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja in de UK! De rest van Europa op de 19e.

    Ja, voor de PS USA komt de demo morgen.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2013
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zou me niets verbazen als de demo vet kut blijkt te zijn en het dan weer zogenaamd om een 'oude build' gaat.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    19 september ga ik sowieso de hele dag de Pro Evo demo spelen!!

    haha NOT
     
  8. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    YES! :)

    Weet je misschien hoe laat?

    Echt lang geleden dat ik zo gehyped ben voor een PES, hoewel ik persoonlijk 2013 ook niet verkeerd vond.
    Eindelijk een nieuwe engine!
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik weet niet hoe laat. Vorig jaar was het toch zoiets rond 12 uur?

    Vandaag verwacht ik details over de demo van Bhatti.
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ben benieuwd!
     
  11. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik verwacht in elk geval een kutdemo. Dan wil ik de game eigenlijk niet kopen en doe ik het toch. Dan speel ik het weer een tijdje en leg ik het spel weer weg omdat de CPU alleen dmv cheaten kan spelen. Vervolgens speel ik het alleen met en tegen maten. Dat is eigenlijk de enige reden. Verder vind ik het maar ruk, en als het ook maar een beetje gaat lijken op de builds die ik gespeeld heb, dan zie ik in dit topic alleen maar huilende smileys. Want, en het kan niet vaak genoeg gezegd worden, het was echt een verschrikkelijk drama. Zowel de gamescom versie (op de beursvloer, anders wordt Han weer boos haha) als de demo van laatst, het was meer dan dramatisch en zelfs daar las ik nog positieve verhalen over. In die games heb je dus buttonlag van meerdere seconden.

    Even terzijde, hoe leuk sommige van ons PES ook mogen vinden, wordt het niet eens tijd dat we gewoon een volledig product krijgen? Nu weer geen regen (speel ik nooit mee, maar het moet er gewoon inzitten) en geen spaanse stadions. Elk jaar is er wel weer iets, vorig jaar kon je niet eens een competitie spelen met Ajax in de Eredivisie, nee, dan moest je de ML spelen. Die nonsens moet nu eens afgelopen zijn.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je kan trouwens wel Eredivisie spelen, want de league-mode zit er weer in :)

    Voor de rest heb ik maar één vrees waar het de demo betreft: De afgelopen twee jaren was er met de Xbox 360 de beroemde stutter-bug en waren vertragingen in het strafschopgebied. Dat was volgens John Murphy te wijten aan de manier van compressie van de demo. Dat bleek, want in de volledige versie was dat inderdaad weg.
    Het zou wel èrg klunzig zijn als ze die fout nu wéér maken, maar ik zie ze er voor aan.

    Dus Cyrax, als je je nòg meer ergernis wil besparen, kan je beter ook de PS3-demo downloaden; die heeft daar geen last van ;)
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ga ik doen.
     
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Die stutter-bug was er toch de laatste 2 games van PES demo's?
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat zei ik toch? :)
     
  17. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Als het goed is krijg ik deze week de review versie. Ben erg benieuwd hoe de volledige versie speelt en eruit ziet. Verder ben ik ook benieuwd of er nog verrassingen zijn qua licenties. Vooral in League B zoals het meestal genoemd wordt. Ik hoop niet dat weer dezelfde teams krijgen waar Konami meestal mee rouleert. Ben ook benieuwd of het mogelijk is in de Master League om te scouten in de Argentijnse en Chileense competitie. Ik ga er wel van uit aangezien je in PES 2013 de Braziliaanse competitie kon leegroven maar je weet het maar nooit. Of ik regen zal missen? Denk het niet maar het is wel een raar gegeven dat je altijd met mooi weer speelt.
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kan je in die review-versie ook wat van online modes zeggen? Vorige jaren kon dat geloof ik niet, nietwaar?
    Ik ben benieuwd naar je bevindingen en hopelijk wil je die dan snel met ons delen :)
     
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Lol sorry las over die laatste twee jaar heen.
     
  20. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Geinige doelpoging:

    [​IMG]

    Ik ben vooral van het spelen tegen vrienden. Dus die CPU cheats zijn minder relevant.
     

Deel Deze Pagina