Soldier Of Fortune 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door ZIGN277, 12 jul 2003.

  1. ZIGN277

    ZIGN277 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij helpen....?
    Wil graag die helicopter op het dak van het ziekenhuis kapot schieten...!
    Ik weet waar je ze moet raken.
    Alleen het probleem is dat ik dat ROT ding niet kapot krijg... Maybe niet de juiste wapens... wie kan mij een een truukje vertellen zodat ik dat rot ding toch makkelijk en snel naar de kl.te kan krijgen....
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Eerst alle mannetjes killen dan naar een gebouwtje gaan waar dat je direct in en uit kan gaan. Je moet op de motoren schieten.
     
  3. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb je een rocket lancher?? Kan altijd handig zijn. Achter op dat platform staat als ik het goed heb dat gebouwjte, ligt gelijk ook wat ammo en health (of hoe je dat godver ook al weer schrijft :mad: ) :D
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik dacht dat er geen rocket launcher was, of ik heb hem niet gevonden.
    Van uit dat gebouwtje heb ik die helikopter verslagen.
     
  5. ZIGN277

    ZIGN277 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    OKe...alle mannetjes zijn naar de klooooote..... heb geen R.L
    Zie 3 gebouwen... 1tje met glas , 1tje waar ammo en dat soort shit ligt en !tje waar 3 fuckerz inzitten ... Wat is de juiste plek om die f-cker te killen..

    P.S.......Super strakke GAME...
     
  6. ZIGN277

    ZIGN277 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    O ja,,,,,, Waar hebben jullie die Motherfucker mee gepakt.....
     
  7. ZIGN277

    ZIGN277 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb shotgun.Z on M16 met R.L wat granaten een Uzi en Double pistols...... maar die F-cking h-mo wil maar niet kapot..


    Ik Wordt Gek..
    Ik weet hoe die Fuck-d gaat.. maar op een snelle manier

    Ben op dit moment nog steeds op de zelfde plek en dat ding wil ik echt uit mijn beeldscherm trekken zodat ik eigenhandig dat ding naar de te-ring kan schoppen..

    Thanx voor jullie reacties SO FAR......



    ZIGN277..
     
  8. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem in iedergeval verder kapot geragt met die grote mitrallieur (ff die naam vergeten), in iedergeval hij is goudkleurig als ik het goed hebt.

    ps: verschild dit spel zo veel met de pc versie?? In die versie zat wel degelijk een rocket lancher.
    In iedergeval, je kunt beter weglopen als die heli die rottige rakketen afschiet. Wat je ook kunt doen is proberen iederekeer die heli van achteren te schieten. Als hij dan wil schieten of naar je toe komt vlucht je snel een geen gebouwtje, gewoon ff wachten tot dat de heli over is gevlogen en in de rug schieten, net zo lang tot hij kisten is.
     
  9. ZIGN277

    ZIGN277 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik met een SHOTGUN schiet ..moet ik schieten totdat ik een ons weeg..(Kut ding heeft geen bereik)...Met m16 G.launcer (op Burst nog IRRI)...Uzi gaat.. Maar als je een Z on rotor hebt graakt wordt dat ding gek man..... double pistels heeft ook geen zin ... Granaten gooien moet je al helemaal niet doen.... Maar ik weet nog steeds niet wat nou PRECIES de ideale PLEK is om die F-CKING HOE-REN-ZOON te NEU-KEN......
     
  10. ZIGN277

    ZIGN277 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens THANX voor je reactie... ZIGN277
     
  11. ZIGN277

    ZIGN277 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt echt crazy man.... Al die gasten zijn kapot...., Maar die F-CKING KL-TE HELICOPTER wil gewoon niet naar de %$#2@&8%%

    Met wat soort wapen en hoeveel munitie hebben jullie die BASTERD gepakt.. volgens mij heb ik te weinig.....IIK WORDDDDT GEEE-HHEKKK...




    ZIGN277
     
  12. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik merk dat je gek word :), heb ik ook wel is last van, je moet dan maar is gewoon de volgende dag proberen zonder gestress. Kan een hoop helpen, (bij mij meestal wel) en ik denk dat je hier beter niet zo kan schelden ivm een slotje van de mods. Je moet de heli gewoon op z'n motoren schieten. :)
     
  13. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het dak ergens staat een M60 met oneindig munutie, pak die en schiet de heletijd door op die motoren, als ze gaan branden zijn ze bijna kapot.

    Weet iemand toevallig cheats van lvl overslaan van sof2?? Ik had heb bijna op de pc uitgespeeld alleen er kwam later een virus op mn pc en toen was hij verwijderd|:- en ik heb geen zin om dat weer helemaal op de xbox te gaan spelen. Please weet iemand cheat lvl overslaan??
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2003
  14. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wat cheats gevonden voor sof2 hier zijn ze:

    GODMODE: hou de linker analog stick in en druk B, A, Y, X

    ALL WEAPONS: linker analog inhouden en dan X, Y, A, B

    LEVEL SELECT:linker analog inhouden en dan BLACK, B, A, WHITE

    nou zal het wel lukken om uit te spelen :)
     
  15. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Hart Stikke bedankt.
     
  16. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    np m8;)
     
  17. ZIGN277

    ZIGN277 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Thanxxxxx a Lot..... ZIGN277
     

Deel Deze Pagina