andere auto`s in gotham racing wie kan er mij vertellen hoe ik in hemelsnaam aan andere auto`s kom,ik blijf maar steken bij die achterlijke speedster van opel . hoe goed ik ook race je moet het dan opnemen tegen subaru`s,porche`s e.d kom ik aan kaken met men speedSTER,zijn hier geen cheats voor of zo,please HHEELLPP.
Volgens mij moet je gewoon doorgaan met het winnen van races. Verder kun je met de arcade en de quick race ook nog bakken winnen.
Kijk bij het selecteren van wagens onderin het scherm. Onder de wagen staat wat je moet doen om betreffende wagen beschikbaar te krijgen (bv. haal 50000 kudos...). Tips: 1. sommige wagens moet je met one on one verslaan. Zet in dat geval de difficulty op z'n allerlaagst. Je haalt weliswaar geen medaille, maar je wint wel de race, en krijgt daarmee de wagen beschikbaar. 2. in street races is het soms handiger om een 'slechtere' wagen te nemen, aangezien je tegenstanders dan ook een slechtere wagen hebben. 3. Ford Focus en Nissan Skyline zijn de betere wagens om street races mee te winnen. Ga daar als eerste voor. Suc6