Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ohja the Division is ook een game die er erg indrukwekkend uitzag en qua gameplay geweldig!
     
  2. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond infamous er ook echt tof uit zien en nog kwa graphics meest indrukwekkend, van de exclusive titels dan. (en met mij wat PC gamers waarmee ik wel eens over games lul)
    Zullen maar moeten zien hoe de games er uiteindelijk uit komen te zien als ze over half jaar uit zijn, infamous komt immers pas Feb 2014.

    Destiny en the division vond ik puur qua graphics het mooist, hopelijk komt ook destiny naar PC, zou daar echt geweldig tot zijn recht komen.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2013
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Jep, absoluut!
    Het is niet mijn bedoeling om mensen uit hun tent te lokken, maar simpelweg mijn mening te geven op een reactie.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij hebben ze nog redelijk zitten klooien aan de gameplay dat het vechten meer a'la Batman zal zijn. (ze hadden achteraf ook nooit zo de E3 demo moeten presenteren)

    Grafisch zal het wel goed zitten, nu maar hopen dat de gameplay goed is... Crysis 3 ziet er prachtig uit op m'n pc maar het boeit me gewoon niet 8).
     
  5. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Combat van Ryse ziet dr gewoon goed uit, als ik het vergelijk met assassins creed dan ziet het bij Ryse er stuk beter uit, en grafisch erg mooi..

    Ieder zijn game en ieder zijn console X junk laat lekker gaan niet op ingaan.
     
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    inFamous en The Division zijn de mooiste next-gen games die ik tot nu toe heb gezien.

    Ryse mag er dan wel goed uit zien. Maar gameplay-wise ziet het er niet zo speciaal uit. Animaties zijn ook lachwekkend. WOW-factor ontbreekt dus nog.

    Misschien denk ik er anders over als het spel in de winkels ligt.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Xbox executive clarifies the power differences between PS4 and Xbox One

     
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Gevalletje Wij van Wc-eend adviseren...

    We moeten het zelf gaan meemaken.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar de beste man geeft gewoon antwoord op de vele vragen die hem zijn gesteld, dus dat is alleen maar netjes. Maar we moeten het inderdaad allemaal gaan zien. Ik voorspel weinig tot geen verschillen. :)
     
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Op Neogaf worden dan ook behoorlijk terechte vraagtekens gezet (als in niet mogelijk)
    Ik denk in het begin weinig verschillen om vervolgens in de loop der jaren toch behoorlijk een verschil te zien.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar ze hebben wel een punt, het is een software bedrijf, iets wat iedereen vergeet.
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Een software bedrijf hoeft nog niet altijd gelijk te hebben.
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het heeft wel veel invloed op de prestaties ;)
     
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Vooralsnog afwachten, het zijn vooral veel woorden van MS, zieltjes winnen zeg maar.

    Show it, is beter!
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Mja....NeoGAF...zij zetten hun vraagtekens erbij? Dat zou ook eens niet gebeuren dat NeoGAF ergens vraagtekens bij zet wanneer het om Xbox of Microsoft gaat. Bij elkaar geraapt zootje Sonyboys, true story, sorry. De boel ontplofte daar zowat toen MS de upgrades voor X1 aankondigde...NeoGAF? Nah man.

    Zelfde gaat op voor Sony die altijd met grote beloftes komt....maar zien we het? Tot nu toe alleen met Killzone. Driveclub ziet er verre van next-gen uit. Er wordt nu volgens mij alleen maar gedaan alsof MS alleen maar wat zegt terwijl Sony het beste daarin is.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2013
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Heb je gekeken naar de topic? er worden goede voorbeelden gegeven waarom ze vraagtekens erbij hebben.

    Welke grote belofte is Sony gekomen? dat wil ik graag weten.

    Killzone ziet er top uit, en Infamous is geweldig.
    Driveclub zet pas haar eerste voetsporen in de console wereld daar waar Forza al toe is aan deeltje 5.

    Zoals ik al zei ga je nog niet echt de verschillen zien, dit ga je waarschijnlijk pas merken over een jaar.
     
  17. ICON

    ICON Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    je wilt xbox wel heel graag verdedigen he?
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Alsof het wat uitmaakt als het een nieuwe serie is.
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Lees even 2x je berichten door. Je komt over als een typische fan boy.
    Ik heb straks de gameplay beelden Infamous gezien, ziet er mooi uit, maar om meteen al te zeggen dat het mooiste game is? Dat je dit al kunt zeggen verbaasd mij werkelijk.

    We zien allemaal of de PS4 zwaar over de Xb One heen walst. Houdt wel in je achterhoofd, dat MS een software bedrijf is.
     
  20. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Uhm ja, dit omdat Forza een nogal grote fanbase heeft en Driveclub nog niet.
    Had eerlijker geweest als het GT vs Forza was.
    Maar goed die is er niet, Driveclub komt er waarschijnlijk wel maar moet (helaas) opboksen tegen Forza.
     

Deel Deze Pagina