1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik zei je toch eerder dat je het spel niet moest beoordelen a.d.h.v. een 50% build van een geleakte demo? ;)
    Het enige waar jij misschien over gaat vallen is die vrachtwagen-draaicirkel waar je het over had. De nieuwe demo is veel beter wat dat betreft, maar mogelijk vind een fijnproever als jij dit juist nog niet goed genoeg, zoals veel anderen vinden. Het is nu ongeveer zoals PES 5 was qua draaien, heb ik meerdere keren gelezen.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik had volkomen gelijk dat ik klaag over een drama demo. Dat is immers wat ik zelf heb ervaren. Ik ben zielsgelukkig dat de uiteindelijke versie in niets lijkt op de demo's die ik heb gespeeld.

    Natuurlijk beoordeel ik die demo dan, Konami begrijpt niet dat je niet met zulke shit aan moet komen. Nu ben ik iemand die veel volgt, maar veel andere misschien niet en die zijn ervan overtuigd dat PES slecht zal worden door die demo's. Is gewoon zonde, gooi gewoon een goede demo online en niet die nonsens.

    Er bestaat geen PES waarin er niet iets is waar ik over zal gaan vallen hoor. Ik heb op elke PES commentaar. En dat zal ook nooit veranderen hehe... Ook over deze game zal ik commentaar hebben en over dingen vallen. Zolang de core play maar goed is en ik me vermaak. Ik ben ook blij dat ik nu gewoon Europa Leauge kan spelen en een seizoen kan spelen zonder dat ik aan die shitty ML moet beginnen. Het lijkt er inderdaad op dat ik ongelijk heb gekregen en ik vind het totaal niet erg.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2013
  3. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat gevoel snapt een oldskool PES speler wel....
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Doe dat elk jaar maar, want je brengt geluk :+ Mijn maten zijn ook in extase over deze game. En de meeste spelen Fifa. Ik geloof dat de huiskamer weer vol gaat lopen tijdens PES avondjes _O_
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Konami had die demo niet online gegooid. Dat was een blunder van Sony. Die gooide het op PSN. Dat was Konami's bedoeling helemaal niet.

    Ikga met interesse afwachten wat je van de nieuwe demo vindt; laat het ons weten :)
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die demo pods in gamescom hebben ze toch echt zelf neergezet :+ Maakt verder niet meer uit, maar wat als ik een preview had geschreven voor Xboxworld, DG of Insidegamer? Niet dat ik de verkopen kan beinvloeden, maar toch. Xboxworld is geen kleine site.
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik heb even een US account aangemaakt en de demo gedownload (PS:cool:. Ga nu ff wat potjes spelen, laat z.s.m. mijn bevindingen weten.

    - stadion speaker kondigt de wedstrijd en opstellingen aan (ook met gejuich na elke naam van het thuisteam). Ook na een goal roept hij de doelpuntenmaker om en dat wordt gevolgd door gejuich (thuisteam). Zojuist hoor ik ook dat de stadion speaker het aantal minuten blessuretijd omroept.
    - commentaar nog steeds hetzelfde... zet ik altijd uit in het echte spel
    - speeltempo vind ik goed (realistisch)
    - grafisch.... vergeleken met de eerdere screens vind ik het iets tegenvallen, wel erg realistische kleuren.
    - animaties veeeeel vloeiender.
    - meer atmosfeer


    - interface zuigt overigens nog steeds. Wel beter, maar meer toegespitst op een pc.
    - als het druk wordt in het strafschopgebied heb je soms last van lag (ook bij replays lijkt dit soms).

    Het speelt echt als PES. Scoor zojuist mijn 1e goal (speel met Man. United tegen Boca Juniors), lage voorzet vanaf rechts, schiet op doel, maar de CPU zorgt er automatisch voor dat Van Persie de bal met de hak richting de hoek kaatst. Bal wordt gekeerd door de keeper, maar komt weer bij mij terecht, waardoor ik m kan intikken. Soort van rebound goal dus. De tweede goal scoor ik zojuist met Van Persie, hier gaat de keeper niet helemaal vrijuit... ( :confused: )

    Eerste potje met 2-0 gewonnen op Professional. Ga nu op nivo hoger spelen en een overdag wedstrijd. Even kijken hoe de lag daar is in het strafschopgebied.

    De lag is er in het strafschopgebied ook als je overdag speelt..... :confused: Dat is wel jammer en moet er echt uit, want op het middenveld speelt het prima (althans, dat vind ik nu nog).
     
  8. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    een iets minder leuk bericht:

    One more thing... I'm starting to feel the presence of scripting. Everytime I score before the AI does (1-0) they automatically start creating CLEAR scoring chances, one after the other until they score. Then the game goes back to being leveled.
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maak ik me geen zorgen over, zolang niet iedereen die klacht heeft.
    Sommige spelers zoeken een smoesje als ze verliezen :D
     
  10. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja, in het Engels in een Duits stadion met een Duits elftal. Vind ik een beetje matig
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Was er al bang voor. Dat is al jaren zo, maar het is dan ook onmogelijk om het voor iedereen uitdagend te houden. In oudere PES games slachtte je de CPU gewoon af als je eenmaal goed was in de game. Op 6 * (ja vroeger waren het sterren) won je gewoon met 8-0. Geen probleem. Nu cheat de CPU om je bij te houden, dat is jammer, maar begrijpelijk. Daarom zet ik hem in latere PES games ook niet meer op topplayer of hoger (sinds PES 2012 geloof ik) want ik raak gefrustreerd van die CPU en haar gecheat.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Had eerlijk gezegd niet verwacht dat men én een nieuwe engine had én het scripten had opgelost.
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nog niet meegemaakt (speel op Top Player nu).

    Ach, het klinkt goed, daar gaat het om ;)
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben vooral benieuwd of je het ook gaat merken als je 1vs1 of 2vs2 speelt. Gewoon tegen menselijke tegenstanders. Zelfs daar had je er last van. Superieur zijn aan je tegenstander, met veel moeite eindelijk die goal maken en dan plots amper nog normaal kunnen voetballen. Gebeurd ook nogal weleens.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Die stadionspeaker had je in 2013 ook al toch?
    Met blessuretijd en ook wissels geloof ik.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, volgens mij wel. Vond ik altijd wel tof, maar druk ik toch altijd snel door omdat ik wil voetballen.
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ja, maar nu hoor je ook daadwerkelijk wat hij zegt ;)

    3 minutes are added to... blabla

    De opstelling, de persoon die scoort gevolgd door gehuich. Dat is wel goed gedaan hoor. Dat het dan in een Duits stadion in het Engels is, naja... Dat moet maar dan.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat hoorde je in 2013 ook al dove :+

    Ben ook wel benieuwd welke stadions er in zitten.
    Vroeger kon je ten minste nog in de ArenA en Kuip spelen _O_
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nooit zo duidelijk als nu.... en dat was ook niet tijdens de wedstrijd na wissels etc.
     
  20. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt de demo vandaag nog uit voor xbox 360 of morgen?
     

Deel Deze Pagina