zou er ook een muis ofzow iets misschien op de xbox komen ik vind dat namelijk een stuk fijner dan dat shit gedoe met de controller... of is dat er al? zoja waar kan ik het kopen
er is een "claw" dat moet dan je toetsenbord voorstellen, daar moet je dan een usb muis indouwen, ik zat te twijfelen om te kopen maar nooit gedaan (waarom weet ik ook niet, ben wel gewend aan controller denk) kga ff zoeken post hem zo http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=749 stond op de mainpage, vorig jaar danwel maar hij is ook ergens te bestellen
zou idd een stuk rilexter zijn en er werd voordat xboxlive er was wel is over gesproken...maar volgensmij is dat niet doorgegaan... Zou zeker rulen met counterstrike enzo..en RTS ers zijn dan ook een stuk bedenkelijker op een xbox
de spellen zijn vet ik heb alleen te lang achter de pc gezeten en ben de muis gewent vooral met RTCW en uhm bedankt ik ga hem zeker kopen dat toetsenbord ding dan zodra ik te zen krijg waar ik hem kan kopen
n00000b muizen zijn voor mietjes die niet kunnen winnen... geef gewoon toe dat mensen met controllers veel te goed voor je zijn!!!
had ik net gepost ja, goedzo nah ik kan het niet meer vinden, het stond geloof ik ooit eens op PSX shop.nl maar ik zie hem niet meer
officiele site http://www.ferrarodesign.com.au/index.html (waar ook te besellen is) hij was te koop bij psx shop weet het zeker, maar hebben ze er af gehaald ofzo
men neme 1 pc 1 muis 1 toetsenbord kan je daar lekker je spelletje op spelen zonder het te verkutten voor mensen die WEL met een controller spelen
men neme 1 xbox 1 muis 1 toetsenbord en hou nou je gore smoel lekker dicht...het speelt gewoon lekkerder dan zon thumbstick waar ik ziek van word na 1 uur...en omdat ik het dan voor jou verziek bestel ik er zometeen meteen maar 1tje
Argh, speel eens een keer langer dan 5 minuten voordat je moord en dood schreeuwt... Een controller is lekker centraal, en alls is bij de hand... Je gaat toch niet met een toetsenbord achter je console zitten, maarja... Als jij dat leuk vind
Probleem ligt gewoon bij het feit dat diegenen met een muis dalijk online een te groot voordeel krijgen, en uiteindelijk moetj e, als je wilt winnen, ook een key+mouse gebruiken. Dus eigenlijk moet niemand ermee beginnen, maar je zal zien dat uiteindelijk iedereen die wil winnen met muis en toetsenbord speelt.. helaas, want dat zit ik snel genoeg weer achter mijn PC...
je moet niet zo zeuren als je muis wil ga je PC als je zonder muis geen shooter kan spelen moet je die gewoonweg niet kopen voor je xbox.