Goedendag ik zit met een probleem al een tijdje maar aangezien gta 5 er nu aan komt wil ik het toch wel opgelost hebben. om het makkelijk te houden noem ik de 2 tv 's a en b ik heb afgelopen zomer met tv b samsung 82cm HD buiten op de xbox 360 gespeeld niks geen problemen daarvoor met tv A. nou goed zomer voorbij xbox weer na binnen tv naar binnen heeft natuurlijk niet buiten gestaan alleen als ik speelden. wou ik hem weer op tv A aansluiten. deed ie het niet meer monteur voor de tv want dacht dat het aan tv lag die is die poorten gaan checken met een dvd speler werkt allemaal ben naar de gamewinkel hier in de buurt gelopen konden me niet helpen wisten niet eens waar ik het over had. scheer en foppen waar ik de tv gekocht heb die konden alleen die monteur regelen. ik zal vast een instelling over het hoofd zien op me zus der tv doet het ook dat is een Lg en op me eigen tv dus niet meer dat is een panasonic 128cm full hd dacht ik hoop dat het beetje duidelijk is wat het probleem is
kan je hem op tv b aan sluiten en je resolutie van je xbox naar beneden schroeven en dan weer op A proberen
Ik neem aan dat je hem hebt aangesloten via HDMI? - 1080p of 1080i geen verschil? - Als je hem aansluit bij je zus, gebruik je dezelfde kabel die je ook gebruikt op je eigen tv of een ander? - TV al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen? (mag hopen van wel als er een monteur is langs geweest)
Ja beide dingen al geprobeerd kabel is ook het zelfde dacht dat het daaraan lag maar die werkt gewoon
Lijkt wel of tv b de samsung instellingen heeft veranderd wel apar dat ie dan op me zus volledig werkt. En die van me ouders en tv a niet werkt
zou het aan de pal instellingen kunnen liggen dat tv B pal-50 is en tv A pal-60 ofzo zag wel dat je dat kunt veranderen met van die gekleurde kabels die witte rode en gele
Heb je de display settings van de 360 al eens ge-reset terwijl hij aangesloten was op de tv waar hij niet meer op werkte? Hoe dat moet kan je hier vinden http://support.xbox.com/en-US/xbox-...v-is-unclear#b83f776095614b9cb29649d253f33222
heb ik ook gedaan maar dan heb ik het scherm b erbij gepakt en dan naar display settings en dan net op die stap dat ie hem reset kabel in tv a gedrukt en op a van de controller gedrukt starte ook opnieuw op maar gaf ook geen reactie