1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

  1. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff hier zijn best veel mensen negatief.
    Ik heb alleen maar de demi van fifa gespeeld. Sinds ik de demo van pes speel heb ik er niet eens aan gedacht de demo van fifa te spelen.

    Ben helemaaal weg van pes. Ik wil zelfs bijna zeggen The king is back.
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Valt wel mee toch hoe negatief wij zijn? De meesten zijn juist ronduit positief. Paar kleine issues heeft het spel echter nog wel, die moeten wel benoemd worden.
     
  3. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ben benieuwd had eigelijk gehoopt dat ie al in de verkoop was met t oog op FIFA 14
     
  4. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je een schwalbe maakt:$

    Ik wist het wel maar ben het vergeten
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik dacht RT+LT+RB+LB
     
  6. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik vind deze echt beter als FIFA naar mijn mening en ik ben al jaar en dag een trouwe FIFA speler haha:p
     
  7. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had bij pes13 vaak dat ik vond dat de animatie te lang was bij bijv de bal inhouden maar bij 14 lijken de animatie soms ook wel erg lang , ook met inhouden bij de zijlijn.
    tevens is manual passing niet goed naar mijn idee, ik hoop dat beter wordt uitgewerkt. in deel 13 was het toch beter, vooral de snelheid van passen
     
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet, vind hem lekkerder spelen dan alle PESjes bij elkaar opgeteld sinds 6, maar kan moeilijk wennen aan het menu, het commentaar en de weinig licenties en over online durf ik niet na te denken.

    Door Fifa heb ik hier nu een ander verwachtingspatroon door gekregen, dan pakweg een aantal jaren geleden.
     
  9. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    pro evo speelt dit jaar heerlijk! krijg echt een goed gevoel bij dit spel(en dat voor een trouwe FIFA fan) de keeper doen het bij vlagen heel goed.
     
  10. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Deze al gepost?



    Heb echt weer zin om een Master League in de Serie A te beginnen. :cool:
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nu al 4 jaar fifa gespeeld maar ga denk ik over op pes. Speelt lekker en fifa is toch wel weer hetzelfde. Heb 13 ook niet zo heel veel gespeeld omdat je alles hetzelfde kon doen als in 12.
     
  12. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben wel om. Deze komt er op de releasedag.
    Waarom hebben ze eigenlijk nooit eerder gedacht aan de optie om ballen naar de grond te koppen? Wat een uitvinding zeg! Scoorde net een heerlijke goal daarmee. Aanvallende middenvelder rustig vrijspelen, middenvelder over de back heen, spits loopt richting eerste paal, balletje panklaar op het bolletje en een droog knikje met een stuit het zijnetje in. Zo simpel kan het zijn, maar ik sprong van de bank op omdat het lukte. En dat hebben maar weinig edities van PES de laatste jaren weten te bereiken.

    Goed, er zijn echt wel weer wat ergernisjes te spotten. De manual controls gebruiken om spelers uit de 'rails' te halen blijf ik wat vervelend vinden. Ook is het soms ietwat te houterig allemaal (denk aan opendraaien, gekloot in de kleine ruimte), maar je voelt dat je voetbal speelt en dat het geen wedstrijdje hardlopen meer is.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2013
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Beide demo's gespeeld. Beide games weten me nog niet echt te overtuigen. FIFA14 is weer (teveel) meer van hetzelfde, en de verschillen die er zijn, ben ik nog niet over uit of dat verbeteringen zijn.

    PES2014 heeft de standaard tekortkomingen, zoals licenties en houterigheid soms, en het is weer even wennen qua controls en AI enzo, maar die demo ga ik zeker nog wel extra kansen geven. Wat ik misschien niet kan zeggen van FIFA.

    Misschien dat ik dit jaar gewoon wel eens een keertje helemaal oversla qua voetbalgames, en bij FIFA13 blijf.
     
  14. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben er alleen nog niet uit hoe ik een bal vanaf de zijkant in 1x op de slof neem ipv dat ik hem op de borst controleer. Call me stupid. :)
    Iemand een suggestie?
     
  15. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies hetzelfde probleem hier.
    Vind het moment tussen op schieten drukken en het daadwerkelijke schot iets te lang duren. De enige manier om een bal in één keer te nemen is echt ver van te voren op schieten te drukken, maar dat neemt weer een stukje controle weg.

    Ik vind het raar dat ik hier trouwens niet meer mensen over hoor.
     
  16. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet idd al geschoten hebben en de knop losgelaten hebben voordat de bal bij je is gearriveerd.
    Om toch niet te schieten, super cancel gebruiken.

    Wat een HEERLIJK spel is dit.
    Combination play werkt geweldig en ook de buitenspel val dmv al je verdedigers op laten schuiven met de dpad ingedrukt houden naar de middenlijn _O_
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2013
  17. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Same here :)

    Hoe verslavend is het perfect meenemen van een dieptepass wegsprinten en daarna ijskoud afronden.

    Alles zit zo mooi in balans als je de besturing onder de knie krijgt.
     
  18. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar de overgang vind ik persoonlijk te lang duren.
    Bij ballen die je niet verwacht is het bijna onmogelijk om die één keer te raken, bijv. rebounds.

    Voor de rest echt heerlijke gameplay!
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Wanneer is de NLse release!? Ik las net op Facebook dat een lokale winkel hier (in Hong Kong) de USA versie al klaar heeft liggen om verkocht te worden.



    Is er nog een bepaald verschil tussen de verschillende versies (USA/EU/JA/Asia), waar ik rekening mee moet houden !?

    Ik ga voor de PS3 versie btw, ALS ik de game haal (vanavond nog even de demo meerdere keren proberen...)
     
  20. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Europese releasedatum is 19 september, in UK een dag later.
     

Deel Deze Pagina