1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. Luca

    Luca Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik me voor Netflix aanmeld krijg ik 'Please enter valid Zip Code'. Hebben jullie dat ook?

    Ik gebruik wel een creditcard als betaalmiddel en geen Paypal.


    Edit: Amerikaanse Zip Codes werken wel, maar ik denk niet dat dat de bedoeling is.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2013
  2. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Huh ik heb met iDeal gedaan en daar heb ik niet eens mijn adres hoeven invullen. Het aanbod vind ik wel aardig, maar er is nog niet zoveel HD?
    Ik hoop ook dat er nog wat oude series op komen te staan van Cartoon Network zoals Dexter's Laboratory enzo :p
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm ok, want ik begrijp dus wel dat ze je bankgegevens al wil hebben enzo? Zelfs met aanmelding voor trial?
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Sons of Anarchy is nieuw seizoen van begonnen.
     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Laten we het weer over tv-series hebben ;)! Netflix heeft een eigen topic namelijk.

    Laat ik Fii nog maar ff quoten, want die shit wordt epic!

     
  6. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik mis wel een beetje je previews op nieuwe series Sjacco. :+ Pikte ik veel uit.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Doe gewoon Bale weer als Bateman, dan is het goed. :cool:
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Heeft iemand under the Dome gezien? Ik twijfel een beetje of ik het zal gaan volgen of niet.
     
  9. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Persoonlijk vind ik het nogal onsamenhangend, met een aantal plot holes maar als je je daar overheen kunt zetten is het een aardige serie.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar ook niet meer dan aardig.

    En wat die American Psycho serie betreft...

    Het klinkt als een poging om de Dexter fans te kapen en als Brett Easton Ellis er niet heel nauw bij betrokken is zie ik er absoluut geen heil in.

    Ben bang dat het alleen American Psycho in naam word en er voor de rest geen bal mee te maken heeft
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ja sorry man, zou willen dat ik er de tijd voor had. Helaas echt veel te druk met werk en social life. Kom überhaupt nog maar weinig op XBW. Beetje in Xbox One en GTA V topics nog.
    En heb daarnaast dus ook nog maar weinig tijd om series te kijken. Ben nou op een punt gekomen dat ik er toch echt te veel volg, beetje uit de hand gelopen met 50+ series 8). Maar helaas beginnen er telkens toch weer een paar interessante series die ik toch uit wil proberen, alleen te weinig tijd voor, waardoor mn backlog alleen maar groter wordt.
    Maar zal kijken of ik eind 2013, begin 2014 weer overzicht kan doen voor de aankomende series ;)!

    Niet aan beginnen, zijn meer dan genoeg betere series. Bijvoorbeeld The Bridge en Ray Donovan om zomaar ff twee nieuwe series op te noemen. En kan je er nog wel 10 noemen als je wil :9.



    Even heel wat anders!! BELANGRIJK NIEUWS!!

    MyTVShows (waar dit topic eigenlijk ooit door begon) heeft donaties nodig!!

    Net als Xboxworld hebben ze een Indiegogo campaign gestart en is er 1500 euro nodig om de site draaiende te houden en een make-over te geven. Wordt dit bedrag niet gehaald, dan stopt de site er helemaal mee! En dat is erg zonde, want imo is het de beste site voor het bijhouden van je series (en dat zijn er nogal wat voor mij)!

    Hier is de link naar de Indiegogo campaign:

    http://www.indiegogo.com/projects/mytvshows-2-0/x/3912255

    En in deze blogpost heb ik wat tips aan hun gegeven, maar vooral ook gevraagd of de registraties weer opnieuw open gaan, want ik weet dat er hier een aantal members zijn die erg graag lid willen worden! En ik weet zeker dat diegene daar ook wel 5 euro voor over hebben om te doneren als dan idd de registraties weer open gaan!

    Maar voor iedereen hier die al lid is; please maak een (kleine) donatie! Want anders is er straks helemaal geen MyTVShows meer...
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoop dat ze het gaan halen.

    Eerst een jaar niets meer laten horen en toen leek het einde zaak. Ineens een update met wel hele snelle verwachtingen (eind zomer al), kort erna dat het alweer einde zaak was en nu weer een poging, waar ik wel goede hoop in heb.

    Vind het nog steeds een fijne site en beter dan menig andere site (met veel te veel rotzooi en 10x extra klikken om hetzelfde te bereiken). Het is enkel jammer dat de gebruikte database niet altijd even juist meer is.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat ik nog niet ga beginnen aan seizoen 6 van Sons of Anarchy. Heb veel teveel te kijken op dit moment en als ik eerlijk ben ben ik seizoen 5 eigenlijk helemaal vergeten dat misschien een rewatch nodig is..
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Goed nieuws voor iedereen die zich nog steeds zou willen registreren bij MyTVShows!

    Daarnaast is er ook naar mijn tips geluisterd, en is de Indiegogo pagina ge-update. Inmiddels ook al 1/5 van het doel gehaald, dus het gaat de goede kant op! Maar er zijn nog steeds donaties nodig!

    http://www.indiegogo.com/projects/mytvshows-2-0/x/3912255
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    We have made the difficult decision not to move forward with a fourth season of The Killing. We want to thank our dedicated fans.

    Vind dit wel goed kijgen we iniedergeval geen dexter syndroom.
     
  16. Seh

    Seh Guest

    Ik ben op zoek naar een serie in het straatje van Fringe en Lost, die al een aantal seizoen heeft (of al klaar is) zodat ik lekker door kan kijken. Iemand aanraders?

    Ik heb ''The 4400'' geprobeerd maar dat was niet echt je van het, vaak niet zo lekker geacteerd e.d. Iemand die verder heeft gekeken dan episode 2? :+
     
  17. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk sons of anarchy, m'n persoonlijke favoriet\o/
     
  18. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat lijkt toch totaal niet op Lost? :+
     
  19. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon proberen :+
     
  20. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in seizoen 2 afl 4, van de 4400.
    Vind het verhaaltje wel interresant
     

Deel Deze Pagina