1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Gameplay leaks [SPOILERS!]

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 9 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wtf is dat met sommige mensen? Ze haten constant op de besturing van de auto's terwijl ze het nog niet eens gespeeld hebben. Het is nu zelfs zo erg dat ze gigantisch uitkijken om deze cheat te gebruiken:

    http://www.youtube.com/watch?v=X3A8fZ4wpBM&app=desktop

    Kortom...je kunt amper normaal sturen. Ze missen dus hoe overdreven auto's konden sliden in IV? :lol: Hoe de fuck je ernaar uit kunt kijken om zo te moeten rijden als die bovenstaande video....is beyond me.


    Justblaze

    Toch weten we niet hoe die dude gespeeld heeft. Misschien nam hij wel vaak een taxi en skipte de rit ook, heb het een aantal livestreamers veel zien doen namelijk. Het is duidelijk dat er ongeveer
    19
    missies minder zijn dan IV, maar eerlijk gezegd had IV echt wel een paar filler missies waar je best zonder kan. Dit merkte ik vooral bij de tweede en derde playthrough. De missies zijn iig nog altijd meer dan RDR, dus ach. Misschien doen wij er wel veel langer over. En nog steeds vind ik
    20 uur
    netjes voor de story, volgens mij deed ik 12 uur over de story van Sleeping Dogs en vond het toen ook echt mooi geweest. Story moet niet insane lang gaan duren en dat je er gewoon moe van wordt...zeg maar.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2013
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  3. yarnicksoer99

    yarnicksoer99 King Cobra

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    COOOLLL_O_
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Weet je zeker dat dit echt is? Zit er behoorlijk nep uit en bloed blijft ook niet op de straat liggen
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Da's echt nep.
     
  6. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Denk ook dat het nep is
     
  7. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nepgifjes gaan maken van een game die nog nieteens uit is? :lol: Triest.
     
  8. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow, de stad die opgelicht wordt door de bliksem is echt tof!

    Ik weet niet waarom, maar om de een of andere reden vind ik dit echt hilarisch :lol: We zouden een 'post hier je selfies'-topic moeten maken om allerlei briljante selfies te posten. Als ik het goed heb begrepen worden de foto's die je maakt ook geupload naar de Rockstar Social Club, dus je kan echt heel gemakkelijk je eigen selfies op een forum plaatsen :)
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Inderdaad, met je dronken kop en een dikke shotgun je net geschoten hert showen :lol:.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Puur omdat het bloed niet blijft liggen is het niet nep. Vind het knap als ze dit kunnen neppen. Is gewoon V dit hoor mensen. Zou echt niet weten welke game het anders is en je kan het vergelijken met andere gifjes, dis gewoon V. :)
     
  11. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Dat bloed is er gewoon in geshopt lijkt me :p
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Deze gast kan echt niet met een controller overweg. Of GTA V speelt zo bagger, maar dat lijkt me sterk?
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2013
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik snap niet helemaal wat je bedoelt....hij gaat expres met zijn auto op dat hert. :D
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Doelde dit filmpje, had de verkeerde blijkbaar quote. :D





     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh hahahah dat. Ja dat is een cheat dat auto's gigantisch slipperig rijden, en sommige idioten die alleen maar bitchen op het rijden zonder het gespeeld te hebben, vinden dit geweldig. Het gaat namelijk terug naar GTA IV qua rijden.......zeggen ze. Nou echt niet, op geen enkele manier was het rijden zo overdreven in IV.
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    [yt]ZiRxetGXM6w[/yt]​

    Weer-effecten!
    En ook vet (vanaf 1:30) Dat er een politie auto naast de weg staat, te surveilleren/flitsen/weet ik wat.
    Wel een beetje lomp dat als Franklin wordt aangereden (niet dood) die politie die vrouw meteen met een shotgun naar de grond knalt 8)

    En vanaf 2:30 (snowy weather) vind ik er niet zo vet uitzien eerlijk gezegd
     
  17. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha erg grappig dat die politie gelijk die vrouw dood schiet . Die sneeuw is echt slecht uitgewerkt je heb geen enkel zicht.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    WTF?? Dat ziet er echt heel nep uit. Dat is toch mist hopelijk?
     
  19. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Het is wel de "Snowy weather" cheat. Maar al zou het mist zijn.. Dan ziet het er alsnog niet uit
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, het is ronduit lelijk. Doe dan geen sneeuw, welke gek heeft dat bedacht?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina