1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Diablo III

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 24 aug 2009.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Barbarian krijgt meer klappen omdat hij midden van de monsters staat. Daardoor gaat de gear sneller kapot.

    Door blauwe en gele items kapot te maken bij de Blacksmith kun je de grondstoffen eruit halen.

    Deze kun je dan gebruiken om de items te craften.
     
  2. Rossi

    Rossi Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    5
    Barbarian vangt meer klappen op dus dat verklaart een hoop.
    Materials krijg je van wapens. Die kan je bij Blacksmith salvagen.
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Helemaal duidelijk guys,thanks!
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Sorry maar heb toch nog een klein vraagje:+

    Hoe zit dat met sommige weapons/gear wat betreft zo een socket?
    Wat is een socket of waar koop/krijg je zoiets?

    Heb het idee dat als je zo een socket in een bepaald soort weapon of armor piece kan plaatsen,het desbetreffende wapen bijvoorbeeld sterker word.

    Am i right?
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Daar kan je een gem in plaatsten. Dit kan je doen bij de jeweler. Echter hoeft het niet alleen maar zo te wezen dat dan een bepaald item sterker wordt. Er zijn meer mogelijkheden door die gems.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Socket juwelen kun je later ook maken, tijdens of na act II geloof ik. Die moet je ook weer levelen met grondstoffen en geven je dikke bonus stats als je die in een socket doet. En je kunt dezelfde juwelen weer hergebruiken op nieuwe gear. ;)
     
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ok thanks het is me duidelijk.
    Zal dan is goed zoeken naar zo een jeweler.

    Want ben volgens mij nog niet zo een merchant tegen gekomen.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nee, komt later pas na een side quest in act II geloof ik. Side quests volg je tegelijk met het hoofdverhaal, hoef je niets extra's voor te doen, behalve ze te voltooien.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nightmare afgerond. Was een stuk makkelijker dan de normal playthrough, thanks to de dikke gear die ik heb. Diablo ging echt zwaar ten onder :)

    Nu act I Hell en ga er nog als een mes door de boter doorheen. Enige waar ik voor op moet passen is niet te lang in van die ground effects te blijven staan, met name bij een groepje champions of bij een rare. Moet wat gaan werken aan resistances, das wel een zwak punt nu in hell. Aan de andere kant, alles moet gewoon zo snel mogelijk plat, dan heb je verder nergens last van ;)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Precies. Level 60 legendary Barb full geared and Inferno kan je dan ook makkelijk aan.
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Halverwege ACT 3 op inferno er komt nu echt schot in te zitten hoop vanavond nog ACT 3 af te kunnen ronden.
     
  12. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik speel het ook op de 360. Bijzonder vermakelijk. Heb de tijd niet meer voor Diablo 2 sessies als vroeger, maar de charme is weer aanwezig.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Jij gaat hard. Welke skills en runes gebruik je ?
     
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Zometeen beginnen aan de laatste act op inferno en dan ga ik maar met een andere character spelen.

    Ik zal vanavond het even precies neerzetten wat ik gebruik ben namelijk net thuis van mijn werk en eerst ff koffie zetten lol.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja ik had het gelezen.

    Ik heb de game nu ook op inferno uitgespeeld :) Binnenkort maar ff hardcore proberen iig ben benieuwd.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Goed plan denk ik.

    Inmiddels in Act II Hell. Tot nu toe erg makkelijk. Butcher moest ik wel ff uitkijken voor zijn attacks, maar had hem toch zo neer ...

    En weer verschillende legendaries rijker. Rare is wel dat ik ze meestal krijg van normal mobs. De big bosses droppen eigenlijk alleen maar prullaria (blues, rares)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Laat maar even weten als je klaar bent met Inferno, dan wil ik je character wel even bewonderen online. O-)
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zal wel ff duren, if ever ... Eerst ff GTA V zo starten, en ik heb ook nog The Bureau en Blacklist liggen ...
     

Deel Deze Pagina