1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Dexter [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 11 mei 2013.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ben halverwege dit seizoen gestopt met kijken... Had in het begin nog potentie maar kakte zo gruwelijk hard in :emo: Is het nog de moeite waard de laatste paar eps te kijken?
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hehe, ik had precies hetzelfde. Ben 't na de eerste episode van 8 helemaal vergeten :+
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Maar natuurlijk. Dexter laat Deb het klusje klaren en Saxxon ontsnapt. Marshall die even binnen komt lopen, weet waar ie moet zijn en hem vrijlaat. Deb die 2sec later binnen stormt en niet op back-up wacht. En tja, als je zolang als voortvluchtige rond kan lopen in Miami, kun je ook wel zonder problemen met het vliegtuig het land uit. :+
    Vind het echt jammer dat de laatste 2 seizoenen zo tegenvallen. Begin van laatste seizoen was nog aardig, maar nu wordt het meer een kwestie van afkijken, omdat je toch al bijna bij de laatste ep bent. Vraag me ook af of die dochter van Masuka nog een rol gaat krijgen of echt een kansloze toevoeging is.
     
  4. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens. Behoorlijk lomp en goedkoop zo'n ontknoping. Zonde.
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Volgende week de finale maar kijken voordat ik Breaking Bad kijk. Wil nog één keer kunnen genieten.
     
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    wat slecht is dit geworden zeg. Breaking bad laat tenminste zien hoe je een serie waardig afsluit...
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    afgelopen ep was zelfs voor mijn doen nu in grote lijnen niet wat ik ervan verwachtte, dexter die niet doet wat hij had moeten doen. En uiteraard komt die ene binnen om zoiets doms te doen waarna nouja jammer dit.
     
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Het eerste review over de final staat al online. Nou blijkt dus dat er sommige dingen al niet kloppen van de leak, maar de reviewer was zelf best teleurgesteld. Het zal mij benieuwen.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Eindelijk EP kunnen kijken van afgelopen week. Mwaaaaaah, naja morgen afkijken en dan doag. 8)

    Afscheid met Deb en vader was wel okay. Maar dat stuk erna was dan meteen weer diep triest. Sowieso die chief dat al de hele tijd een gigantische idioot is en dan de shoot out. :lol:

    En gaaaay dat Deb geen suprise mutherfucker schreeuwde.
     
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Final episode gekeken, en ik ben eigenlijk toch niet zo teleurgesteld, niet erg teleurgesteld in ieder geval. :+
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2013
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik ook niet. Want ik wist al dat het super crap zou zijn
     
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Vergeleken met de laatste episodes was dit op zich wel goed, alleen had ik het gevoel dat alles gewoon te gehaast ging in de episode, terwijl de andere episodes zo enorm langzaam waren als je weet wat ik bedoel. :+
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar we gaan dus toch misschien meer zien van Dexter... Laatste scene heb ik het dan over. Wel klote trouwens, had gehoopt dat het gewoon goed af zou lopen...
     
  14. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Een slecht einde van wat ooit een goede serie was.
     
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik denk juist niet dat er meer van Dexter komt, hij is veranderd en de scene nadat hij Deb in het water had gedropt realiseerde hij juist dat hij niet verder meer kan met iemand omdat hij toch alles kapot maakte wat hij aanraakt. Het is naar mijn mening wel een toepasselijke einde. En Michael was zelf blij dat Dexter geëindigd is en hij is ook niet van plan om nog een tv serie te doen, maar ik denk sowieso niet dat hij gaat terugkeren.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het was redelijk oke totdat
    Dexter gewoon Deb meeneemt uit het ziekenhuis. Eerst alle apparatuur uitschakelen en er komt gewoon niemand en dan gewoon Deb meenemen en in het water dumpen. Ik bedoel dat zie je als maker toch ook wel dat dat niet logisch overkomt? Ik had het wel gepast gevonden als Dexter doodging maar deze manier was ook lame eigenlijk. Maar oke. En dan leeft die weer opeens. Tsja. Zonde van dit laatste seizoen eigenlijk heeft de serie niet goed gedaan. En gaat dan in de boeken als een van de vele series die steeds minder werd. Dan kan je beter stoppen op een hoogtepunt zoals BB.
    En oh ja. Wat was de deal nou met Masuka en zijn dochter. Fucking hele seizoen die ellende gezien en was allemaal voor niets.:emo:
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2013
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Kan iemand kort en bondig uitleggen hoe het geiendigt is? Heb echt de ballen zin om nog 7+ afleveringen te gaan kijken maar wil toch het einde weten :+
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dom.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Saxon is de brain surgeon. Maar is eigenlijk de zoon van Vogel. Vogel killed die later. Dexter pakt hem maar killed hem niet omdat killen opeens niet meer het belangrijkste is nadat Hanna weer terug in zijn leven is. Dus peert die hem en laat die Deb regelen dat die Saxon opgepakt wordt maar Deb werd gevolgd door een US Marshall omdat die denkt dat Deb en Dex Hannah onderdak gaven en die loopt het gebouw binnen waar Saxon op de tafel/stoel ligt. En bevrijdt hem dan. Saxon killed natuurlijk de US Marshall en schiet Deb neer. Die overleeft het eerst. Maar later komt ze in een coma waar ze niet meer uit gaat komen volgens die doktoren. Dus Dex killed Saxon alsnog en schakelt de apparatuur uit bij Deb waardoor ze overlijdt. Hij neemt haar mee op zijn boot en dropped haar in het water. Hannah zit nu al in Argentinië met Harrison (dat was het plan van Dex en Hannah om daar naartoe te gaan de laatste afleveringen) maar Dexter zegt op de boot dat iedereen die close met hem is doodgaat dus dat Hannah en Harrison beter af zijn zonder hem. Dan vaart die een grote storm in met zijn boot. Coast guard vinden daarna wrakstukken en Hannah leest op internet dat die dood is. Dan gaat het beeld opeens naar een groot houthakkers bedrijf en loopt een man met een baard en dat is Dexter. Loopt zo huisje in kijkt naar buiten en dan in de camera en dan stopt het.


    Wat ik alleen vaag vind is

    Waarom gooit Dexter Debra in het water? Hij is veranderd de laatste seizoenen en dit was gewoon egoïstisch eigenlijk. Geef haar gewoon een begrafenis. Snap de reden niet. Volgens mij gooit die haar ook op de plek waar die al zijn kills in het water gooit? Dat is ook een beetje lullig.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2013
  20. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat puur gedaan voor de symboliek. Dexter zag Debra als een victim die door zijn toedoen gestorven is. Volgens mij had hij ook zijn kill outfit aan.
    Verder was het echt een slecht einde van deze serie. Sowieso zijn er heel veel verhaallijnen die totaal niet worden afgesloten of gewoon compleet belachelijk zijn.
    Harrison achter laten bij Hannah, een serie moordenaar die gezocht wordt. Een dode debra uit het ziekenhuis halen zonder dat iemand het merkt. Dexter die Saxon dood in het politiebureau terwijl hij er niet meer werkt ( maar wel nog zijn badge en alles heeft) En blijkbaar boeit niemand het iets dat Dexter dat gedaan heeft. Zelfmoord actie van Dexter( hoe die dat overleeft heeft is mij een groot raadsel) en dan ergens als houthakker in niemandsland leven.
    Echt een voorbeeld van een serie die veel te lang is doorgegaan en misschien wel één van de slechtste eindes ooit heeft, die ik teminste gezien heb.
     

Deel Deze Pagina