Nee, Van beiden staat nu een algemene tune in m'n garage en ééntje die iets meer op snelheid/weinig downforce gericht is. Valt best mee toch?
Heb ik ook geen last van, maar ik doe 5 seconden langer over een rondje dus zal die bocht ook wat langzamer pakken dan jullie denk ik
basis is wat makkelijker inderdaad door de goede grip. Op lange rechte stukken is de spd gewoon sneller, maar in de bochten is hij instabiel.
Bij de start mag je de 1e bocht als DTM stijl nemen. Daarna niet meer. Gewoon basis. Ik reed met me basis SEAT lekkerder dan met me speedtune Seat. EDIT: Er zal nog een officiële briefing over de 1e bocht en andere dingen komen
Voorlopige uitslagen en klassementen Mensen die hun eigen naam in het groen zien staan zijn under review
[Running] [L1] [W] Open Class Championship Vond het leuke race's op Suzuka! 2de heat had ik veel geluk, bijna geen schade opgelopen waardoor ik voor mij doen snelle rondes kon maken. Ben een paar keer ingehaald maar leuke gevechten gehad. Daar doe ik het voor! Heb nog een paar foto's gemaakt van de 2de heat. Wou er meer maken maar kon niks meer uploaden.. Spoiler
Ik vermoed dat de supercharged Clio het ook goed gaat doen op de Road Atlanta met de lange rechte stukken. Tijdens oefenen na de Trans Am auto's op Hockenheim GP bleek dat het lange rechte stuk ideaal was voor een turbo/supercharger/compressor op de Clio. Op Hockenheim National zal het voordeel natuurlijk minder zijn omdat het rechte stuk korter is. Ik ben optimistisch voor a.s. woensdag op Hockenheim National. Kan natuurlijk tegenvallen als iemand anders een magic-tune uit zijn hoge hoed tovert. Maandag overdag maar ff oefenen.
Ik zou graag mee willen doen met deze klasse aangezien ik hoor dat het van Divimus best leuk is. Ik weet nog niet echt welke auto en of ik hem zelf tune of 1 neem van de clubleden.
Top meld je even aan, en Race lekker mee. Qua tune moet je doen wat jij lekker vindt rijden. en denkt daar het snelst mee te zijn. @ Misja Leuke foto's, maar die Clio's lijken zo naast die Leon echt op gebakkies Nog even een vraag als N00B, voor degene die met een controller racen, rijden jullie semi auto of ook met het zelf koppelen erbij? wat volgens mij als je dat doet kan je een stuk sneller. Ik merk dat vooral bij de launch.
ik heb de koppeling gewoon onder LB, werkt ook prima. Je moet bijna wel handmatig leren schakelen wil je top 5 bij kunnen houden. En na een tijdje weet je ook niet meer beter. Kostte mij 1 avond om te leren en nu denk ik er niet eens meer bij na.
Gerucht??? Misschien binnenkort over de pitradio van team l'Óreal? Krijgen Asjemenou en LoyallRonin de pitorder te horen: "Annmm is faster than you. Can you confirm you understand that message?" Contractbesprekingen zijn nu gaande. Flavio Briatore(Asjemenou) regelt de deal. Wel is het zo dat als Flavio zegt: maak een crash omdat LoyallRonin of Asjemenou een keer moeten winnen, dat zij dat ook moet doen Ik zie nu dat ik vergeten ben de binnenspiegel decoratie op te hangen. @F1Friki: Tijdens racen niet te lang naar die roze dobbelstenen blijven kijken in je rear-mirror als Annmm de achtervolging inzet.
Fenomenaal loyal!!!! Gave bak!! Hebbe hebbe hebbe! Waar moet ik tekenen? Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free