1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ohja, d'oh. :+

    Laten we maar zeggen, altijd wedden op dingen dat je zeker weet dat je gaat winnen. :+
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb een schijthekel aan LoL, maar door die toernooien verneuken ze Twitch voor de toffe streamers. :+
     
  3. Mernayi

    Mernayi Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah op die manier haha, ja sorry kunnen er helaas niks aan doen..
     
  4. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, kan iemand me vertellen hoe ooit uit Bronze te komen?

    Ik doe het elk potje gemiddeld beter dan de rest, echter ben ik niet van zo hoog niveau dat ik een potje 1v5 in mijn eentje kan winnen.

    Mijn promotie matches van zojuist:

    [​IMG]

    Het niveau verschil verpest gewoon alle plezier die ik er in heb. Constant doen mensen zulke domme dingen.
     
  5. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Mja je geeft het antwoord eigenlijk zelf al :)

    Wanneer je genoeg games speelt kom je altijd wel iemand die op hetzelfde nivo als jou zit, dus voeg je hem aan het einde toe als vriend, en dan veel met diegene spelen.. Gewoon je vriendenlijst vullen met skilled players dus!
     
  6. Mernayi

    Mernayi Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil gerust met je Duo queue kerel geen probleem heb een smurf in Silver 1 zitten weet niet of je dat een heel groot probleem vind.. Maar mn main zit in platinum 5 dus dat gaat sws niet lukken.
    Zeg maar wat je er van vind :)
     
  7. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Dubbelpost
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2013
  8. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Laten we even duidelijk zijn: Score staat absoluut niet gelijk aan goed spelen. Van de ervaring die ik heb gehad met het spectaten van Bronze en Silver 5 players die vonden dat ze hoger hoorden te zitten, kwam ik 90% van de keren tot dezelfde conclusie: Je beïnvloedt de game niet. Je kan wel 10-0-0 gaan maar als je niks met die voorsprong doet dan heb je er echt helemaal niks van. Het is aan jou, en jou alleen (NIET JE TEAM) om objectives te halen. Als je succesvol roamt dan pak je dus linea recta die tower. Ik zie echt elke game dat mensen hun lane stompen, misschien roamen (vaak ook al niet) en dan een kill pakken en lekker back gaan. Het maakt niet uit als je een AP dealer bent want je autoattacks + minions + wie dan ook is meer dan genoeg om een structure kapot te maken. Tower kills maken de weg vrij voor blue/red invades en easy tower dives, en geloof me in Bronze heeft niemand hier een antwoord tegen. Zelf heb ik voor een weddenschap 5 games op een Silver 5 account gespeeld en ze alle vijf met gemak gewonnen, ondanks dat mijn team stinkend hard liep te feeden. Het is niet acceptabel om neutraal of goed te gaan maar er niks mee te doen. Je moet elke kans zien om iets te doen wat je team vooruit helpt en de harde realiteit is dat 90% van de spelers die mogelijkheden niet zien waar high gold, platinum en diamond dat wel zien en daarom de game carryen.

    Een lane win/goede score wil niet zeggen dat je ook maar iets betekend hebt in de game.

    Edit: Om nog even toe te voegen: "Mensen doen altijd zulke domme dingen". Ga er maar vanuit dat elke game minstens een van je teammates over jouw play zal oordelen dat wat je deed echt compleet imbeciel was. Zonder de context van je keus is het heel simpel om iemand af te schrijven. Ik heb genoeg van je games gespectate om te weten dat je echt meer dan genoeg throwt en veel kansen niet aangrijpt. Andere mensen de schuld geven is een teken van zwakte want als het echt niet je eigen schuld is dan klim je met gemak. De enige manier om beter te worden is realiseren dat je zelf gigantisch veel fouten maakt en compleet retarded plays doet en daaraan te werken. In Silver en Gold is nog steeds bijna iedereen retarded en maakt men frequent verkeerde plays dus doe daar je voordeel mee en klim met gemak naar Platinum of accepteer dat je minstens één grote fout maakt per minuut en probeer daar actief aan te werken.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2013
  9. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Goeie post, deed me denken aan een youtube video van iemand waarin hij uitlegt hoe hij naar de herhalingen kijkt van zijn eigen games. Wanneer je gaat letten op dingen zie je inderdaad dat je heel veel fouten maakt, verkeerde positioning / beslissingen enzovoort.. En wanneer je toegeeft aan je eigen fouten ga je heel snel beter worden.

    Kijk ook eens op http://www.soloqueueelohde.blogspot.ca/ daar staan ook handige tips!
     
  10. Mernayi

    Mernayi Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er trouwens ergens een lijst van de meeste actieve XBW players met de league naam erbij?
     
  11. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Misschien kunnen we wel een deel twee aanmaken en de startpost updaten. Dan kan die lijst meteen erbij.
     
  12. Mernayi

    Mernayi Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind t een goed plan dan kunnen we ook meteen een team aanmaken van XboxWorld.
     
  13. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Het punt is dat er van mij verwacht wordt dat ik ver boven de rest uitsteek. Dat is zeker niet het geval, ik maak ook fouten. Echter ik kan consistent een redelijk goede score neerzetten, in tegenstelling tot mijn teammaten. Mij zie je geen 1-16 gaan in ranked games, en als ik een fout maak, zorg ik dat het me niet nog een keer overkomt. Ook doe ik wat met kritiek en advies van anderen en is mijn reactie niet: 'STFU. Want me to feed more?'

    Natuurlijk kan iemand van gold of platinum niveau makkelijk dit carryen, maar gezien ik waarschijnlijk zilver-niveau ben, lukt mij dit niet.

    Daarnaast snap ik het hele punt van ranked niet. Mij lijkt het doel om met mensen op een gelijk niveau te spelen, echter komt het er simpelweg op neer dat, zoals jij ook zegt, dat alles om mij draait. Ik wil ook fouten kunnen permitteren. Het is en blijft een teamgame, dan kan er van niemand verwacht worden dat hij het in zijn eentje kan, tenzij diegene (heel) ver boven de rest uitsteekt.
     
  14. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Even een conceptje voor een nieuwe startpost. Nog dingen die toegevoegd moeten worden?



    [​IMG]

    [gb]League of Legends[/gb]

    Ontwikkelaar: Riot Games
    Uitgever: Riot Games
    Genre: Multiplayer Online Battle Arena (MOBA). Iedereen speelt één unit en probeert de basis van de tegenstander te vernietigen. Vergelijkbaar met games als Dota, Bloodline Champions en Heroes of Newerth.
    Platform(s): PC
    Spelers: 6-10
    Opties: Alleen multiplayer
    Releasedatum: Heden verkrijgbaar
    Officiële Website: eu.leagueoflegends.com

    [gb]Informatie=(/gb]

    Van de officiële website:

    Kort gezegd is League of Legends (LoL) een game die speelt als een RTS, maar in plaats van een grote hoeveelheid legers tegelijk te besturen speel je nu maar één unit met verschillende vaardigheden die je helemaal kan customizen naar jouw smaak vóór en gedurende de game zelf. Je speelt op een van de vier verschillende maps; Summoner's Rift (5v5), Twisted Treeline (3v3'), Howling Abyss (5v5) of The Crystal Scar (5v5). Elke map kent weer zo zijn eigen opbouw en andere gameplay. De meest populaire map is Summoner's Rift.

    [gb]Gameplay=(/gb]

    League of Legends speelt zich af op een van de eerder genoemde maps. Het doel van het spel is om de Nexus, een groot gebouw in het midden van de basis van de tegenstander, op te blazen. Je doet dit door langzaam jezelf een weg te banen door de basis van de tegenstander.

    Elke map heeft zogenaamde lanes. Dit zijn wegen die op verschillende manieren over de map lopen. Elke lane is bezaaid met zogenoemde 'objectives'. Tussen jou en de Nexus staan towers en inhibitors. Towers zijn, zoals de naam doet vermoeden, torens die op de dichtsbijzijnde target zullen gaan schieten en veel schade aanrichten. Je kunt dus niet zomaar de basis inlopen en de boel aan gort slaan. Eerst zal je moeten wachten op je zogenaamde minions; dit zijn AI-controlled units die over een van de lanes zullen gaan lopen richting de basis van de tegenstander. Door minions de damage van de tower te laten krijgen kun je langzaam maar zeker de torens kapot maken. Inhibitors schieten niet terug zoals Towers, maar zijn wel waardevol om te vernietigen want ze maken jouw eigen minions sterker. Dat maakt het weer makkelijker om andere torens/inhibitors kapot te maken.

    Tussen de lanes heb je de Jungle. Hier vind je monsters die je gold geven als je ze doodmaakt, en sommigen geven je een buff die je sterker maakt als je hem draagt. Dit kan bijvoorbeeld een boost aan je mana regen en cooldowns zijn of een slow op je autoattacks, maar ook extra gold voor je team of een buff voor je hele team die je een heleboel damage en health regen geeft. Het is dus belangrijk om te zorgen dat je hier gebruik van maakt.

    Elke minion van de tegenstander geeft je een bepaalde hoeveelheid goud als je hem doodmaakt. Dat goud kan je dan weer besteden aan allerlei items voor je Champion. Er zijn vele verschillende soorten items. Ze zijn ruwweg te verdelen in vijf categorieën; AP, AD, Tank, Aura en Movement Speed. Ability Power (AP) items verbeteren de schade die je skills aanrichten, als ze scalen hiermee (Dat is meestal), terwijl AD items je autoattacks en sommige skills verbetert. Tank items zijn spullen met Armor (Beschermt je tegen Attack Damage), Magic Resist (Beschermt je tegen Ability Power) of Health (Zorgt ervoor dat je meer klappen kan vangen voor je dood bent). Aura items lijken een beetje op tank items maar hebben vaak een effect dat jouw team sterker maakt. Denk hierbij aan meer defensive stats voor je team maar ook aan het verminderen van de defensive stats voor je tegenstander, beschermende schilden voor je team, enzovoort. Movement Speed items zijn spullen die je sneller doen lopen. Meestal worden hier Boots of Speed en zijn upgrades mee bedoelt, maar er zijn ook andere items die naast combat stats extra snelheid geven. Het kiezen van het juiste item voor de juiste situatie is een belangrijke vaardigheid in League of Legends en het kan soms nog best wel lastig zijn.

    Door minions, monsters en champions te doden krijg je experience. Met experience kun je levelen. Na elk level verbeteren je base stats iets en mag je één van de vier skills upgraden die je champion heeft. Dit verbetert de damage, CC duration, range, heal of shield van de skill. Vanaf level 6 krijg je de mogelijkheid om je ultimate ability te levelen. Dit is een enorm krachtige skill met een hele hoge cooldown, en is vaak de reden waarvoor je een champion kiest. Deze skill is zo belangrijk dat zelfs één goede Ultimate een heel gevecht kan beslissen. Wees er dus zuinig op maar schroom hem niet te gebruiken als je denkt dat het tijd is. Je begint (uiteraard) op level 1, en het maximale level is 18. Je kunt dus elke skill vijf keer levelen behalve de Ultimate skill, die kan drie keer.

    [gb]Champions=(/gb]

    [​IMG]

    Champions zijn de units waarmee je aan de slag zal gaan. Je hebt een gigantische hoeveelheid verschillende champions (115 op het moment van schrijven) en elke champion heeft weer andere base stats, skills, enzovoort. Dat betekent dat het lastig kan zijn voor een nieuwe speler om goed te kunnen inschatten wat een andere speler gaat doen. Gelukkig kun je ze allemaal opzoeken op de officiële website of de vrij uitgebreide League wiki. Naar mate je meer speelt zal je steeds meer champions gaan kennen en beter weten wat ze allemaal kunnen.

    Er zijn altijd een aantal champions gratis te spelen. Dit wisselt elke week weer. Mocht je een champion willen spelen die niet gratis is, dan zal je deze moeten kopen met Influence Points (IP). IP kun je verdienen door gewoon het spelletje te spelen. Mocht dit je nou allemaal veel te lang duren dan kan je ook Riot Points (RP) kopen om je champions aan te schaffen maar dit kost dan wel geld. Gelukkig is het best realistisch om alles aan te schaffen met IP tenzij je erg ongeduldig bent om een bepaalde champion te kopen.

    De champions in League of Legends zijn ruwweg in te delen in verschillende typen. Dit wil nog wel eens veranderen naar mate de community nieuwe manieren vindt om champions te spelen en er zijn ook tussenvormen maar ik zal ze toch noemen en kort toelichten:

    - Attack Damage/Ability Power Carry: Dit is een (ranged) Champion die het voornamelijk moet hebben van zijn autoattacks (AD) of spells (AP). Aan het begin is hij nog zwak, maar naar mate de game vordert zal hij de belangrijkste bron van damage worden in je team. Je wil idealiter zo veel mogelijk gold aan deze champion geven. AP Carries fungeren meestal als burst mages of als vorm van Crowd Control, terwijl AD Carries meestal zorgen voor de constante damage.

    - Support: Dit is over het algemeen een Champion die goed uit de voeten kan zonder dure items. In de praktijk zijn dit Champions met veel Crowd Control (Stuns en Roots enzo); Effecten die niet scalen met items maar wel onmisbaar zijn in een gevecht. Supports houden zich over het algemeen bezig met het beschermen van de Attack Damage Carry en het raken van hun game changing Ultimate ability, maar je hebt ook Supports die kunnen engagen of zelfs champions kunnen killen.

    - Tank: Qua karakteristieken lijkt de tank veel op de Support. Sommige Supports kunnen als Tank fungeren, maar meestal probeert een Tank wel wat gold te vergaren zodat hij niet meteen opgeblazen wordt in een gevecht, in tegenstelling tot de Support. Het doel van een tank is meestal om een gevecht te initiëren of anders te voorkomen dat de tegenstander dat doet en bij je carries komt. Vaak hebben ze een aantal vormen van crowd control of debuffs en hebben ze skills die ze moeilijk te killen maken.

    - Bruiser: Een bruiser heeft meestal als doel om de carries van de tegenstander te doden. Om dat effectief te kunnen doen zal hij eerst langs de tanks van de tegenstander moeten komen, en daar heeft hij naast damage ook een zekere vorm van tankiness voor nodig. Meestal hebben Bruisers ook skills om de afstand tot de carry te overbruggen en ze op te blazen. Sommige bruisers fungeren ook als initiator of als verdediging voor jouw carries.

    - Assassin: Een assassin heeft net als een Bruiser als doel om de carry van de tegenstander op te blazen, maar pakt het iets anders aan. In plaats van recht op de tegenstander af te leggen en zo veel mogelijk schade aan te richten, wacht een Assassin op het juiste moment om in één snelle burst met damage de carry van de tegenstander op te blazen. Doet hij dit goed dan heeft hij direct een belangrijke tegenstander uitgeschakelt en win je vaak het gevecht.

    [gb]Guides=(/gb]

    Mocht je dit nou allemaal heel erg intimiderend vinden, dan is er een oplossing voor je: Guides. Je kunt van elke champion wel een guide vinden die je een beetje vertelt hoe je hem het best kan spelen, welke skills je beter kan levelen, welke masteries en runes goed werken enzovoort. Er zijn een heleboel sites waarop je ze kan vinden maar degene die ik het meest kan aanraden zijn de volgende.

    - Solomid.net: Dit is de main site waar je voor elke champion wel een guide kan vinden. Kijk vooral naar de Approved Guides (Niet Featured) want dat zijn meestal de besten. Hierop staan enorm uitgebreide guides voor bijna elke champion

    - Lolpro.com: Deze site biedt guides aan die zijn geschreven door professionele LoL-spelers. De kwaliteit is dus vaak wel goed maar ze zijn ook redelijk vaak outdated dus let goed op de datum.

    Zelf ben ik ook actief op Reddit.com/r/summonerschool. Dit is een plek waar je gemakkelijk vragen kan stellen en handige informatie vindt om het spelletje te leren. Er zijn nog wel meer websites, zoals LolKing en Mobafire, maar de guides daar zijn meestal niet zo betrouwbaar als op de eerder genoemde websites dus hou daar vooral rekening mee. Neem ook vooral de guide niet aan als de absolute manier om de game te spelen. Het is over het algemeen slechts een indicatie en elke game is weer anders.

    Wat willekeurige wijsheden van mezelf m.b.t. de jungle (Oorspronkelijk gepost in SummonerSchool dus het is Engels)

    Jungling in general:

    More on Jungling:

    How to prevent counterjungling:

    More on counterjungling:

    Getting additional Jungle control:

    Cheesy Strategies for Jungling:

    Sightstone on Junglers:

    Analysis of a typical jungle game:

    Tips for playing Lee Sin:

    Udyr in the Jungle:



    [gb]Esports=(/gb]

    Esports, dat zijn toch van die nerds die achter hun computer tegen elkaar spelen voor een paar tientjes? Nerds zijn sommigen wel maar het is door de jaren heen integraal geworden in League of Legends. De maker van het spel, Riot Games, sponsort meerdere toernooien per jaar met meer dan twee miljoen aan prijzengeld. De Champions worden ook gebalanceerd om de game competitief te houden. Esports leeft enorm in de LoL community en je kunt gratis kijken naar wedstrijden van de topteams via de client of op een speciaal door Riot ontwikkelde website. Naast Europa en Noord Amerika zijn er ook regelmatig wedstrijden in Zuid-Korea, China en Taiwan en soms ook in Turkije, Zuid Amerika, Australië en de rest van Zuid-Oost Azië dus er is altijd wel wat te zien.

    Enkele handige links om erachter te komen of LoL Esports wat voor je is:

    - Lolesports.com: De officiële website van Riot Games voor hun Leagues in Noord-Amerika en Europa en de World Championship.

    - Leaguepedia.com: Een fantastische bron van informatie voor alles rondom LoL Esports. Naast informatie over zo'n beetje elke noemenswaardige speler vindt je er ook alle uitslagen, data voor aankomende toernooien, statistieken en nog veel meer.

    - Reddit.com/r/leagueoflegends: Een groot deel van de community zit hierop en discussieert over de game. Niet altijd de meest inspirerende content maar het is wel altijd up to date en een goede bron van nieuws rondom Esports.

    De belangrijkste leagues worden hieronder even kort toegelicht:

    League of Legends Championship Series (LCS):

    [​IMG]

    De LCS is opgestart in 2013 als Westers antwoord op de professionele Leagues die gaande zijn in Azië. Gesponsord door de maker van de game, Riot games, strijden Europese en Amerikaanse teams in aparte leagues tegen elkaar om een plek te verwerven in de LCS Playoffs, waar ze naast een grote som prijzengeld ook een plek kunnen winnen voor de World Championship, het ultieme doel voor elk team.

    Garena Premier League (GPL):

    [​IMG]

    De GPL was de eerste professionele LoL League die werd opgestart. In deze league kunnen teams spelen uit alle landen in Zuid-Oost Azië behalve Korea, Japan en China. Deze league is ook de basis van de winnaar van de World Championship 2012, Taipei Assassins.

    OGN The Champions (OGN):

    [​IMG]

    OGN The Champions is de Koreaanse League, georganiseerd door OnGameNet. Het wordt door velen gezien als de allersterkste LoL-league met de beste teams. In tegenstelling tot onder meer de LCS en de GPL speelt OGN niet het hele seizoen met dezelfde teams. Eerst gaan de teams door een Group Stage waarin bepaald wordt welke teams er doorgaan voor de knockout stage. De rest van de teams degradeert dan naar de NLB, de divisie onder OGN.

    [gb]Runes en Masteries[/gb]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Alsof het niet allemaal nog veel ingewikkelder kon worden, hebben we ook nog iets genaamd Runes en Masteries. Runes zijn dingen die je koopt met IP en je stopt in een zogenaamde Runepage. Hiermee kun je de stats van de champion verbeteren. Wil je bijvoorbeeld heel veel damage doen, dan koop je allemaal damage runes en als je een tank speelt dan koop je armor/magic resist/health runes. Je kunt je champion op deze manier customizen en proberen je sterke punten te verbeteren. Masteries werken wel een beetje zoals Runes in de zin dat ze je sterker maken, maar hebben vaak ook andere effecten dan alleen ruwe stats. Denk hierbij aan minder turret damage, minder lang gestund worden, extra geld als je damage doet aan een champion enzovoort. Je krijgt punten die je kan besteden aan masteries door te levelen in de game. Het maximale level is 30 en voor elk level krijg je een mastery point.

    [gb]Screenshots=(/gb]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Filmpjes=(/gb]

    [yt]tEnsqpThaFg[/yt]

    [yt]HbZDJAYmPJQ[/yt]

    [yt]lBk3MGOtQEg[/yt]



    [gb]XBW League of Legends crew[/gb]

    Aangezien we toch aardig wat mensen hebben hier die dit spelletje spelen, is het misschien leuk om een lijstje te maken zodat we elkaar kunnen toevoegen en niet alleen hoeven te queuen.

    Pietje - LoL Username

    Sliv - FlyingBroccoli

    Enzovoort.


    [gb]Tot slot=(/gb]

    Mocht je nou denken, jezus wat is dit toch een hoop wat ik moet weten, dat ga ik toch nooit leren? Aan het begin is het inderdaad lastig, maar gelukkig wordt je bij andere spelers geplaatst die ook net begonnen zijn en kan je ook gewoon tegen bots spelen. Ik zou zeggen probeer het spelletje eens, het is toch gratis. Succes en hopelijk zien we je terug in League.

    Aangezien Wouw5 deze startpost oorspronkelijk heeft gemaakt, laat ik lekker zijn referral link staan. Mocht je nu deze game gaan spelen en je willen aanmelden, gebruik dan zijn referral link. Dan krijgt hij er nog wat punten van voor zijn account.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2013
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou misschien een kopje aanmaken met useful links. Daar zou ik dan de lol-reddit plaatsen en andere sites zoals reignofgaming, solomid.net (voor guides of streams) etc etc. Tevens vind ik dat je een redelijke grote fout maakt in het stuk over de items. AP items =/= het sterker maken van je skills. Je zou dit moeten nuanceren met ''AP items maken de skills sterken die scalen met AP'' of iets in die richting. Hoewel er bij de AD items staat dat AD items sommige skills ook sterker maken, kan het voor beginners misschien verwarrend zijn mbt de tekst van AP items. Ook zou ik movement items aan de list van soorten items toevoegen. Boots vallen onder geen één van de genoemde item soorten.

    E: Ik zou tevens geen filmpje van de TT plaatsen. De main map is SR en het kan voor nieuwkomers misschien verwarrend zijn als ze niet spelen op de map die ze in het filmpje zien. Je kan het bijvoorbeeld vervangen door een LoL for noobs filmpje oid zoals:

    [yt]HbZDJAYmPJQ[/yt]
    [yt]lBk3MGOtQEg[/yt]

    Hetzelfde geld ook voor de plaatjes.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2013
  16. Mernayi

    Mernayi Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie uitgebreid uitgelegd, en duidelijk. De belangrijkste basis dingen zijn nu bekend. Alleen ben ik het wel eens met PowerLines over het filmpje van TT. Kun je beter vervangen door SR en een van de Tips and tricks filmpjes.
    Verder heel tevreden!

    Mij kun je trouwens alvast in de lijst zetten : Mernayi - Mernayi
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2013
  17. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Okee de nieuwe startpost is aangemaakt na nog wat wijzigingen te hebben aangebracht. Dan kan deze wel gesloten worden.
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Toppie.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina