1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel X]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Wil iemand mij uitleggen wat er in godsnaam goed is aan de gfx?

    Ik ben niet een echte gfx whore, maar nadat je in elke review en elke site leest hoe schitterend en hoe prachtig de gfx zijn, verwacht je wel iets beters.


    Het is echt te huilen soms. Belabberde textures hier en daar. Snap wel dat het oude hardware is, maar nogmaals : wat lullen al die reviewsites nou?

    Ik kwam in een buurt met bosjes en/of bomen en tyfus zeg, het leek wel 2007.


    Game is top voor de rest natuurlijk, maar het bovenstaande moest ik toch even kwijt.
     
  2. Seh

    Seh Guest

    Even wat gekocht op de aandelen markt. :cool: Kijken of dat een leuk handeltje kan zijn.

    Besloten te missies te doen tot ik het derde character vrij heb gespeeld, daarna ga ik eens rond kijken in de wereld.
     
  3. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Vind het ook niet echt bijzonder. Ik snap wel dat het niet heel mooi kan zijn met deze hardware maar dan moet men dat ook niet roepen. Lijkt wel alsof kritiek op GTA 5 niet mag ofzo.

    Dat was in GTA IV ook al
     
  4. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo, dagje 1 voorbij :) Lang moeten wachten op de game en mijn eerste impressie is zeer positief. De game die leeft gewoon! Zoveel activiteiten en zulke mooie details. Een mooiere afsluiter op de current gen (voor release next gen) kun je niet hebben!

    Rockstar heeft echt alles uit de kast gehaald om deze game in elkaar te zetten. Alle sterke punten uit de vorige delen hebben ze samen tot 1 gemaakt. Ik heb echt het gevoel dat het haast niet beter kan. De harstikke toffe graphics, de muziek, de omgeving en stad. De stad op afstand overdag en 's avonds, echt zo super!

    Het wordt lastig voor andere developers dit te evenaren. R* zet de toon hoog!
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Kijk voor een 360 is dit goede gfx. Meer dan dit kunnen men er niet meer uithalen. Gelukkig is de XB One opkomst!
     
  6. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb jij ook disc 2 geinstalleerd?

    Ik vind het er prachtig uit zien, beter dan bioshock infinite, far cry 3 , black ops 2.

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
     
  7. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je ergens de miles van je GPS aanpassen in kilometers??
     
  8. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49

    Aandelen haha nog niet eens aan gedacht. Vandeweek eens in verdiepen.

    Wat ook echt een verbetering is, is dat auto's hun eigen geluid hebben. In de vorige gta's had je maximaal 3 of 4 verschillende auto geluiden. Nu heeft zelfs een hybrid auto een zoef geluidje haha

    En een mooi detail, doe je je auto open, gaat dashboardlamp aan.

    Maar jongens wat een game zeg! Dat water ziet er prachtig uit. Moet nog wel een keer gaan duiken ofzo. Is er een duikschool of wat?
     
  9. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Nope heb hem niet geïnstalleerd en ben me bewust van de gevolgen.


    Weet het niet man, het stelt mij echt teleur.. (en dat komt dus door die hele hype vooraf om de gfx)
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Op de Xbox One gaat dit spel echt goed uit zien
    Ben zeer benieuwd naar de verschillen in graphics
     
  11. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Staan je tv instellingen wel goed?

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
     
  12. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Vind de radio van GTA V echt goed, en idd heel fijn dat je artiest en nummer kan zien.
     
  13. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    ja.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moeten niet overdrijven. Het is wat kartelig en de frames zijn wat laag, vooral als je op hoge snelheid rijdt overdag. Dat is wel jammer. En is raar dat dat niet genoemd wordt in veel reviews. Is het een gamebreaker? Nee totaal niet. Daarnaast heeft die game vaak ook wel prachtige momenten. Bijvoorbeeld in de nacht is het een stuk mooier en als je alleen over straat loopt en de zon staat goed is die mooi.

    Net me eerste echte missie voorbereid. Dat is echt tof gedaan. Crew kiezen etc. Dat ik eigenlijk gelijk het andere plan daarna wil doen. :)
     
  15. LoneWanderer-NL

    LoneWanderer-NL Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit idd.

    Ik vind het echt wel een mooie game hoor op zulke oude hardware. Lelijk is het zeker weten niet=(
     
  16. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeker als het nacht is en je kijkt over de stad heen in de bergen

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
     
  17. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Grafisch is de game zeker wel top! Sommige dingen zijn zo gedetailleerd en strak uitgewerkt dat ik het soms niet kan geloven dat ik dit op mijn Xbox 360 aan het spelen ben. Zeker alle indoor locaties!

    Al eens de lichteffecten en gebieden met veel water bekenden, geweldig mooi en super sfeervol... :cool:

    Ben zeker 3 uur lang gaan rond cruisen, en heb met open mond zitten genieten, echt storende framedrops heb ik ook zelden kunnen ontdekken.
    Oftewel, GTA V voldoet tot nu toe aan al zijn verwachtingen in mijn ogen! :thumbs:
     
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Tot nu toe: Vanmiddag om 13:00 de game opgehaald en geïnstalleerd, tot nu toe 7 uur gameplay.
    • De stad is geweldig vormgegeven, elke straat is anders; de weg (voorsorteerstroken, graffiti, bebossing, lijnen, etc.)
    • De missies zijn veel afwisselender en anders dan GTA SA/IV missies, dus leuker.
    • Voertuigen zien er goed uit, veel verschillende voertuigen op straat en niet meer 100 van dezelfde. Ook getunde auto's en verschillende modellen van een "merk/model". Ook elektrische auto's
    • De stad leeft! Overal om je heen zijn mensen die ook allemaal iets anders doen
    • De map is echt huge
    • Mount Chiliad is echt leuk om op te kloten (naar boven/naar beneden) Ook leuk voor online. Wie als eerst boven is :D
    • Jamer van de framedrops


    Dit vind ik ook. Vooral omdat er gezegd was dat dit niet het geval zou zijn. Als ik rustig rij/loop/fiets heb ik hier (bijna) geen last van. Maar als ik (vooral) overdag snel door de straten rij. Zie ik de bomen niet echt smooth op me afkomen :'-(

    Heb je hier nog naar iets specifieks gekeken of gewoon random wat aandelen gekocht?


    Ik heb trouwens ergens in de buurt van Blaine County echt in een beest van een pick-up gereden, een off-road pick-up. FACK wat een beest. Weet alleen niet meer hoe het model heet was een vrouwen naam (volgens mij). Kan iemand mij aan de naam van deze auto helpen?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lees nu wel steeds dat je tweede disc installeren op een 16gig USB stick de frames goed doen. Misschien toch even een USB stickje ergens halen.
     
  20. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Als je dat doet wil je dan even laten weten of het echt werkt?

    BTW ik vind sommige animaties wel kut. Als je springt maar je springt per ongeluk tegen de muur aan, dan flikkert je personage om. Duurt ook weer een paar seconde voor die weer 100% staat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina