[TV] Breaking Bad [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 7 aug 2013.

1. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Aflevering heeft gewoon een 10 op IMDb:

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Meth Damon

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Tuurlijk wel.

Hij duwt iedereen van zich af zodat hij straks als enige grote schuldige over blijft.

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    De eerste aflevering van na de break zie je walt toch nog in zijn eigen huis, welke helemaal verlaten is.

Dat moet nog komen, dus neem aan dat hij nog niet vertrokken is.

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, je ziet hem terug komen. Met die M60.

6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Je bent de opening vergeten van 5.1?

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarom zeg je dat tegen mij. Dat is toch wat ik ook zeg

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Overigens hoeft dat niet per se rationeel zijn. Walts ego is ook nogal opgeblazen de laatste seizoenen, hij wil alle 'eer' voor zichzelf. Hij heeft toch even 80 miljoen verdiend, alles en iedereen verslagen in de drugswereld (incl. DEA) en heeft nogal wat complexen richting zijn onderpresteren als middelbare school-leraar en bijbaantje bij de carwash.

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nou goed, ik zal er wel over ophouden. Ik weet wel dat een Nederlandse rechter/OvJ niet zomaar zo zou denken.

10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja vergelijk nog even het Nederlands rechtssysteem met die van de VS. Ze hebben daar al 50 verschillende ofzo

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gast, denk je dat ik dat niet weet. Jezus. Heel dat common law systeem is volledig verschillend van het systeem hier. '50 Verschillen ofzo'.:lol: Nok er nou maar mee, hier valt niet over te praten.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat lul je dan over het Nederlandse rechtsysteem?

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Niet moeten doen. Ktnxbai.

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Briljant

15. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Non de jeu moest lang denken over hier boven /\

lol:

Nog een interessante foto

Laatst bewerkt: 17 sep 2013
  16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Ik had gewoon tranen van epicness, echt waar shiiit. Dit kan gewoon niet beter meer. _O_
    Had alleen gehoopt dat hij zichzelf Heisenberg zou noemen in dat gesprek met Skyler.

Laatst bewerkt: 17 sep 2013
  17. Sugar Daddy

Sugar Daddy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gruwelijke aflevering zeg. Nog maar 2 te gaan. Ben benieuwd.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Die episode was serieus niet normaal meer. En ik was er echt effe goed stil van ook.

Gewoon over zijn geld vertellen om Hank te redden, toen had ik echt zoiets van...damn Walt, dit is echt wel nice van je. En dan dat Hank zegt....he has already made up his mind 10 minutes ago...zoiets. En dan just like nothing schiet ie Hank af, damn!!!!

Maar dan toch Jesse verraden, wtf! Ziet hij Jesse niet als familie dan na alles wat ze hebben meegemaakt? Sure Jesse werkte nu samen met de DEA tegen Walt, maar kom op...moet je zien wtf Walt allemaal gecaan heeft. Jane laten sterven, Brock vergiftigd.

Maar ja....zoals hij al tegen Skyler zei, don't cross me. En dat deed Jesse dus absoluut. Toch wel een ijskoude aktie van hem. Wat een grimmige sfeer tijdens die scene thuis met Walt, Skyler en Junior. Walt had wel degelijk gezegd dat hij geprobeerd heeft Hank te redden, maar Skyler niet luisteren he. Maar wtf, Skyler is duidelijk degene die met het mes komt, maar Junior belt de cops en zegt dat Walt haar aanviel...jammer Junior. Vond ook dat Skyler behoorlijk de slachtofferrol nam in deze episode, zeker tegenover Marie. Maar zo'n slachtoffer vind ik haar niet, ze ging er uiteidenlijk volop in mee. Of zie ik dat nou verkeerd?

Dan tijdens het telefoongesprek had hij nog even kunnen laten weten dat hij Hank niet vermoord heeft, maar in plaats daarvan begint ie 'don't cross me, or you will end up like Hank' .Damn man...en dan toch tijdens dit gesprek had hij tranen. Dus beetje dubbelop dit. Waarom ging ie nou zo evil reageren daar? Echt een ongelooflijk complex persoon and i just cant hate him.

Laatst bewerkt: 18 sep 2013
  19. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.447
    die tranen waren omdat hij wist dat hij zo Skyler en dus ook zn kinderen kon beschermen. Hij heeft zichzelf volledig de schuld gegeven zodat z'n kinderen veilig zijn en bij Skyler kunnen blijven. Maar daardoor denken zn kinderen wel dat hun vader hun oom vermoord heeft.

20. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.027
    Dat gesprek, en de dingen die hij zei, was ervoor om te zorgen dat zij niet in de gevangenis komt. En om alle schepen achter hem te verbranden, hoe moeilijk hij dat ook vindt. Zijn familie kan nu 'gewoon' door, nadat hij een nieuwe identiteit aanneemt. Door het gesprek lijkt Skyler een bange vrouw die wel meemoest in de criminele praktijken van Walt, en die bedreigd werd.

EDIT: Ik zie dat dit pagina's hiervoor ook al is besproken, wil die discussie niet oplaaien. Maar dat is wat ik op dát moment dacht in ieder geval. Dat een vrouw die zo ernstig bedreigd wordt weinig straf krijgt. Maargoed, je kunt met deze serie vele kanten op.

Laatst bewerkt: 18 sep 2013

Deel Deze Pagina