Die episode was serieus niet normaal meer. En ik was er echt effe goed stil van ook.
Gewoon over zijn geld vertellen om Hank te redden, toen had ik echt zoiets van...damn Walt, dit is echt wel nice van je. En dan dat Hank zegt....he has already made up his mind 10 minutes ago...zoiets. En dan just like nothing schiet ie Hank af, damn!!!!
Maar dan toch Jesse verraden, wtf! Ziet hij Jesse niet als familie dan na alles wat ze hebben meegemaakt? Sure Jesse werkte nu samen met de DEA tegen Walt, maar kom op...moet je zien wtf Walt allemaal gecaan heeft. Jane laten sterven, Brock vergiftigd.
Maar ja....zoals hij al tegen Skyler zei, don't cross me. En dat deed Jesse dus absoluut. Toch wel een ijskoude aktie van hem. Wat een grimmige sfeer tijdens die scene thuis met Walt, Skyler en Junior. Walt had wel degelijk gezegd dat hij geprobeerd heeft Hank te redden, maar Skyler niet luisteren he. Maar wtf, Skyler is duidelijk degene die met het mes komt, maar Junior belt de cops en zegt dat Walt haar aanviel...jammer Junior. Vond ook dat Skyler behoorlijk de slachtofferrol nam in deze episode, zeker tegenover Marie. Maar zo'n slachtoffer vind ik haar niet, ze ging er uiteidenlijk volop in mee. Of zie ik dat nou verkeerd?
Dan tijdens het telefoongesprek had hij nog even kunnen laten weten dat hij Hank niet vermoord heeft, maar in plaats daarvan begint ie 'don't cross me, or you will end up like Hank' .Damn man...en dan toch tijdens dit gesprek had hij tranen. Dus beetje dubbelop dit. Waarom ging ie nou zo evil reageren daar? Echt een ongelooflijk complex persoon and i just cant hate him.