1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel X]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FerryNL1986

    FerryNL1986 New Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelfs een hele oude Xbox 360, maar ook nog geen problemen gehad.

    Zal wel aan je disk liggen denk ik.
     
  2. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Disk is prima in orde, geen krasje of iets. Op een elite heb ik het probleem niet ben ik net achter gekomen.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Erg mooie theme he. Ik vind de theme die je hoort op het map/pause scherm ook heel erg nice. Doet me heel erg aan het Panama level uit Max Payne 3 denken, zeker weten dezelfde mensen.

    En iemand had het over tegenvallende graphics. Nou ik vind ze zelf alles behalve tegenvallend. Man dat zoneffect en gewoon lighting in het algemeen is top notch. Characters, animaties, details, it's all there en het is een heel erg groot verschil met IV.
     
  4. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.772
    Mijn toenmalige vriendin had altijd de geweldige gave om bij zulke scenes in een game (Witcher, GTA IV, San Andreas) toevallig heel even bij me te komen zitten voor 10 seconden en mee te kijken, en dan voelde ik me altijd wel een ongelofelijke nerdloserbetanerdkneusje. :emo:
     
  5. PimpmasterB

    PimpmasterB Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: verkeerde draadje
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2013
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Haha! :D
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Erg mooie theme he. Ik vind de theme die je hoort op het map/pause scherm ook heel erg nice. Doet me heel erg aan het Panama level uit Max Payne 3 denken, zeker weten dezelfde mensen. Deze dus

    http://www.youtube.com/watch?v=EskJZmaYL10

    Alleen tijdens de gameplay hoor je dat keyboard eerst niet, volgens mij is het een keyboard. Maar 100% zeker weten door dezelfde lui gemaakt.

    En iemand had het over tegenvallende graphics. Nou ik vind ze zelf alles behalve tegenvallend. Man dat zoneffect en gewoon lighting in het algemeen is top notch. Characters, animaties, details, it's all there en het is een heel erg groot verschil met IV.

    Ik heb nooit gezegd dat ik belazerd ben. Alleen dat de trailer wat misleidend was. Komt er nu dus op neer dat je wel huizen kunt kopen, maar dat is puur om te verhuren. Maybe it's just me hooor..maar ik had graag een dikke mansion van mijn eigen verdiende centen gekocht. Je doet nu net alsof ik niet een beetje kritiek mag leveren, en ik blijf erbij....de cops zijn echt giga etterbakken geworden en zelf vind ik het erg wennen.

    Maar ik vind dat kritiek gewoon moet kunnen. Don't worry...mijn 'praise' voor de game gaat echt nog wel komen. Maar ik speel in GTA games eigenlijk nooit veel missies wanneer ik de game net heb, waardoor ik dus eerst ga exploren en die dingen tegenkom.

    Maar wat voor echte voordelen zitten hier nou aan? Iets voor de framerate of puur dat je 360 niet als een straaljager klinkt?

    Ik heb dit vaker gelezen maar ben het er echt 100% mee oneens. Heb vaak uitgeprobeerd hoe de boel eruitziet met sharpness op 0 maar dat is gigantisch wazig. Op zowel mijn huidige LG plasma als oudere Samsung en Panasonics in het verleden. Wel heb ik edge enhancer uit staan en ook al die dingen zoals dynamic contrast en grapjes.

    Tv setting is standard. Ik kan serieus niet spelen met sharpness op 0. Mijn plasma is full hd en de 360 staat dan ook op 1080p. In sommige games zoals Resi 5 bijv zag ik idiote tearing effecten en op 720p niet. Maar ik laat hem lekker op 1080p staan. Qua jaggies vind ik het net wat slechter dan RDR maar het is nooit echt vreselijk erg.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2013
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  9. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Slaapgas of course *)
     
  10. FerryNL1986

    FerryNL1986 New Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF:mad:8)
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Te droog! :lol:
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Guide ook binnen, mis wel veel oude favoriete auto's uit voorgaande games zeg. :eek:
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Heb je de CE guide?
    Vind de cover best mooi :eek:

    Verder geinig om eens door te bladeren. Voor de missies zelf niet heel handig, maar qua collectibles en 100% etc wel geinig.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Jup, maar bladzijdes zijn een beetje vochtig door gare postbode dat pakketje half uit brievenbus laat hangen. Is meer als collector ding gewoon, als ik echt iets op moet zoeken dan is internet nog steeds makkelijker.

    Reacties van personages op Lifeinvader en Bleeter zijn ook geniaal. Zag Brucie al op Bleeter met #geneticallydifferent :lol:
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2013
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Huh ik heb precies hetzelfde 8)
    Die pagina's zijn ook wel flinterdun zeg.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  17. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist naar Rockstars zelf gebeld, hier kreeg ik een man aan de lijn die volgens mij echt geen idee had waar ik over praatte. Hij ging het uitzoeken en me vandaag terug bellen.

    Ik heb m'n spel echter bij bol.com besteld en zal morgen (indien de oplossing van Rockstars niet werkt) daar maar naartoe mailen of het exemplaar van bol terugsturen en een nieuwe inde winkel halen.
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Bol is heel makkelijk met ruilen/retourneren, toch? Tenminste bij mij wel. Bel Bol en ze ruilen 'm vast voor je om! :)
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    http://www.gamer.nl/nieuws/432923/gta-5-in-een-dag-meer-verkocht-dan-black-ops-2-ooit

    Best netjes :cool:
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke. Heb nu alle manieren van install of geen install geprobeerd en gespeeld.

    Spelen vanaf disc: Drive maakt wat geluid maar hij stijgt bij mij niet op ofzo. Soms wel een hapering in beeld maar dat kan ook door me oude drive komen want ik heb nog steeds de "oude" Xbox. Frames op hoge snelheid overdag gaan wat omlaag maar verder is er geen popup eigenlijk.

    HDD install. Eigenlijk hetzelfde als de disc maar misschien in de zoveel tijd een kleine popup van een object maar je komt het niet vaak tegen.

    Install op USB: Kreeg hier de beste frames mee eigenlijk. Speelde net iets fijner maar er was een stuk meer pop up dan de andere installs ook als je gewoon loopt. Al kan dit natuurlijk ook afhangen van je USB stick.

    Speel nu even verder op me USB. Want voor mij zijn de frames wat beter dat ik kan leven met wat popup. Maar dat kan misschien na een tijdje irritant worden.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina