1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel X]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Okeuj

    Verschilt per console?! Ik heb een van de laatste 360's. Zal het dan nog uitmaken?
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2013
  2. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met Trevor vanuit de woestijn richting Los Santos rijdt, zie je pas echt hoe groot de stad is. Erg mooi uitzicht ook!
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Woooow _O_

    Net tijdens een onweers bui op het water aan het jetskieen geweest bij de Santa Monica Pier. Die golven man _O_

    Daarna ging de zonder en had je een nog spectaculairder uitzicht. Super mooi _O_

    Damn GTA... De tijd gaat echt TE snel als je dat spel speelt 8)
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb nog een "oude" en zie eigenlijk geen verschil. Misschien soms een pop up. Zal gewoon beide proberen een keer en dan kiezen welke beter is. :)

    Lijkt Max wel eigenlijk.
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Sjezus, heeft iemand al een ritje in een taxi gemaakt? Die AI is echt gewoon kut! 8)
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Oké! doe eerst wel even zonder install.
     
  8. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb me xbox ervoor moeten afstoffen maar damn, ik ben echt verliefd geworden op deze game.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Klopt ja, hij heeft ook aardig lang haar. Max was ook een baas dus dat is helemaal goed :D
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik bedenk me ook vaak tijdens het spelen dat dit straks ook allemaal online kan :D
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Haha echte typische RDR dingetjes zitten erin. In RDR werd iemand's paart gejat en in V iemand's fiets net.
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Foto's maken werkt nog steeds niet. :mad:

    En ineens is mijn nat weer strict.
     
  13. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Liever dat de servers nu wat problemen hebben, zodat Rockstar het zeker op orde heeft bij de launch van GTA: Online.
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Irritant idd.... Wil graag foto's saven, maar die verdomme social Club is op tilt.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    De belichting en kleuren maken deze game echt zo goed, animaties van gezichten en modellen van auto's zijn ook gewoon echt subliem. Dan kijk je naar de X360 en denk je hoe dit überhaupt nog mogelijk is. Waanzinnig, wereld is ook echt gigantisch groot en dan ben ik eigenlijk alleen nog maar in Los Santos geweest.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja het is wel heel kut dat die photocam zo gebonden zit aan die Social Club.
     
  17. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net 3 minuten op het vliegveld rondgereden... Een paar agenten dood geschoten en nog steeds ''maar'' 3 sterren wanted. Stap ik in een privejet, vlieg vervolgens weg en de politie laat het afweten.

    Nog geen moeite gehad met die politie...
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Cops zijn agressief, maar als je een snelle auto hebt valt het makkelijk te doen. Maar goed, niet verder dan drie sterren geweest vooralsnog. Maar geen politiehonden hé? :mad:
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Hoop toch op een snelle fix, juist die pitoreske spots in Los Santos en de juiste foto maken kun je nu niet opslaan.

    Alles wat je nu tegenkomt wat uniek is en je graag een snap van maakt, kan gewoon simpelweg niet worden opgeslagen? Jszs, waarom geen fall back system wat het eerst lokaal opslaat om vervolgens op intervals up te laden naar social Club?
     
  20. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dit. Alles moet CLOUD CLOUD CLOUD tegenwoordig. Sorry hoor, maar flikker op met je buzz word zolang je het niet betrouwbaar kunt leveren. Het hoogste risico zit bij je internetverbinding wat betreft failure rate alleen begrijpen sommige software bedrijven dit nou eenmaal niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina