Thanks Jorrie. Die van Alexknl zien er echt pro uit. Het is dus algemeen bekend dat de ingame phone nog geen foto´s wil schieten right? Spoiler Het is echt nice dat je nu een reden hebt om geld te verdienen. Want alles kost nu geld. Zelfs doodgaan. In de county kostte het me 15 dollar. Maar midden in Los Santos maakte ik een sprong met mijn auto op een andere auto. En toen kostte het me 220 dollar.
Volgens mij zijn de ziekenhuiskosten een percentage van je vermogen. Want het verschilt iedere keer bij mij en hoe meer geld ik heb hoe duurder het is.
Geld van de eerste Heist. Gelijk Franklin zijn wagen compleet geupgrade. Onder de kap alles het duurste.
Ook mijn reden idd. Net als die motor. Ga nu hetzelfde doen met die van Michael. Die heeft die Jaguar toch?
Ah idd. Die "eigen" auto's kan je ook niet opslaan in die grote garage zag ik net. Zal wel omdat die altijd spawned bij je huis.
yes toch ook de garages gevonden voor auto opslag, en nu moest ik ineens niet betalen.. eerst stond er ook altijd 30;000
Ik ben volgens mij die auto van Franklin alweer kwijt? Dat is die witte die je kreeg toch? Die had ik gebruikt, maar toen kwam ik dikke sportwagen tegen en die staat daar nu bij Franklin thuis in de garage. Hoe kan ik nog aan die auto van Franklin zelf komen dan??
Maar waar dan? Gewoon bij Franklin in de garage? Moet ik dan misschien de auto die daar nu staat weghalen?