Quote F1freaky: Heat 1 ging goed. Paar kleine foutjes (nog steeds herstellende van zondag). Ik maakte idd een hele zeldzame fout (zat een mug rond mij te vliegen en miste echt me rempunt). ************************************************* ____________________________________________________ Heeft mijn micro-drone toch gewerkt.
[Running] [L1] [W] Open Class Championship Bitter avondje voor mij, de gehele race voor mijn gevoel niet echt scherp. Waar ik dinsdagavond rondjes reed tussen de 37.4/37.6 clean kwam ik er tijdens de kwali niet aan te pas 38.0. Heat 1 vanaf p4 zonder kleerscheuren de eerste ronden door gekomen alleen de turbodruk van asjemenou zijn Clio stond op 2 bar dus die scheurde me voorbij alsof ik stil stond. Flavour maakte vroeg zijn stop dus heb de hele race gepushed om voor hem de pits uit te komen. Dat lukte zoals verwacht alleen dat asjemenou erachter zat vond ik vreemd. Ik moet wel zeggen dat de pits inrijden maar net aan goed ging ( op race snelheid en zonder te remmen) Heat 2 een hele goede start gehad met een behulpzaam tikje van freaky lag ik snel 1e tot er een nieuwe variant van "crashgate" zich voltrok. Vond het "lag"knopje op asjemenou's dashboard al apart maar nu weet ik waar hij voor dient De herstart was iets minder maar kon op p2 loyall aardig volgen voor lange tijd. Ik werd door mijn crew twee keer naar binnen geroepen waardoor ik natuurlijk veel te veel terrein verloor en eindigde roemloos op P7. Later bleek dat de informatie papieren die mijn crewmanager voor dit evenement ontvangen had waren ondertekend met "Good luck" Greets Flavio Briatore. Hmmmm?? RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!
Voor de vormgeving doe ik ook even verslag! Wat een fantastische race! Heat 1: achteraan starten, achteraan eindigen Heat 2: vooraan starten, achteraan eindigen Krijg ik nog extra punten voor degene die mij hebben ingehaald?? Ben tenslotte netjes aan de kant gegaan hè!! ;-D Pff wat een klote race eigenlijk! #oefenenoefenenoefenen Greets ann Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Ik reed op 120% (zweet op mijn rug, hartslag 170 pm) en mijn getunede auto reed op 80%, dus ik reed 200%
Ging ook niet eigenlijk voor de 100% omdat ik wist dat AZT B Tender er niet zou zijn, wou nog niet echt het risico lopen. Wel jammer dat ik door domme pech punten heb verloren, maar het is niet anders. Op naar Ladera!
Ben op de Live van 09.30 uur tot 12.00 uur : Ga nog ff Forza spelen, wie wil kan joinen. Maar even kijken wat de summer showdown voor a.s. weekend is en wat oefenen op Ladera.
Geeft niet...... It's racing....... Banner vind ik mooi thnx........ RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!
After Race Report d.d. 23-09-2013 Plaats: Hockenheim National Datum: 18 September 2013 Competitie: FM4 L1 Open Class Heat : 2 Ronde: 1 Coureurs: F1Freaky [noparse](Nr. [/noparse] Rynq87 (Nr.9) Uitspraak: F1 Freaky wordt aangemerkt als veroorzaker. Vermijdbaar incident. In deze geen waarschuwing vanwege Level 1 cup. Motivatie: In bocht 3 rijden auto 3 en 9 naast elkaar. Auto 3 zit aan de rechterkant en komt in bocht 4 buiten de baan terrecht. Bij het terugkomen op de baan raakt hij de achterkant van auto 9. Deze spint van de baan en verlies veel plaatsen. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Plaats: Hockenheim National Datum: 18 September 2013 Competitie: FM4 L1 Open Class Heat : 2 Ronde: 2 Coureurs: Misja Live (Nr. 17) F1Freaky [noparse](Nr. [/noparse] Uitspraak: Misja Live wordt aangemerkt als veroorzaker. Vermijdbaar incident. In deze geen waarschuwing vanwege Level 1 cup. Motivatie: Bij insturen van bocht 2 remt auto 17 vroeg aan de linkerkant van de baan. Auto nr 3 remt later en zit bij insturen bocht 2 ter hoogte van auto 17 aan de rechterkant. Auto 17 stuurt naar rechts en raakt daarbij auto 3. Beide auto’s hebben veel schadeTegen deze uitspraak is geen bezwaar of beroep mogelijk. Tegen deze uitspraak is geen bezwaar of beroep mogelijk.
Klopt, ik had het niet in de gaten dat je al aan de binnenkant was. Rij met motorkap camera.. Normaal houd ik altijd goed in de gaten waar ze rijden achter me om er rekening mee te houden als ze sneller zijn.
protip: Schakel in bochten (als je weet dat er mensen om je heen rijden, te zien linksboven met de meters) naar de camera achter de auto. Ik rij zelf namelijk ook altijd op de motorkap, maar in drukke situaties schakel ik vaak over naar de camera achter de auto om de situatie goed te kunnen zien.
Ik vraag me af hoe er gereden mag worden,wat de restricties zijn RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!
54.324 dirty is mijn snelste tijd tot nu toe. Voordeel van zo korte baan is dat het lekker dicht bij elkaar zal zitten. Verwacht dan ook een spannende race en zeker een spannende kwalificatie