Tweede Heist Spoiler Heb de tweede keuze genomen. Offshore versie. Heb de heli en de submarine. Maar alleen Michael moet volgens mij naar de flightschool. Hoeveel moet moet ik daar doen. Heb alle vliegtuig stunts gedaan en ben nu bij helicopter. Maar wanneer unlocked die missie? Of moet ik echt alle vluchten gedaan hebben?
Die had ik net ook, alleen heb ik ook nog Spoiler de complete gang overhoop geschoten die toevallig in de buurt waren
Volgens mij hoef je niet eens perse naar Spoiler die flight school. Ik heb hem in ieder geval niet helemaal afgemaakt voor de heist.
Het is gewoon een advies inderdaad. Net zoals Franklin naar de sportschool shooting range moet gaan. Is gewoon makkelijker straks.
Omdat Trevor dat steeds zei. Heb het even opgezocht en lijkt dat ik eerst even wat andere missies moet doen ofzo.
Ik ben nu met Trevor op een bouwterrein en er staat. Get the handler( grote graafmachine). Kan er niet in!? Bug?
Hoelang moet je missies doen met Trevor voordat je weer met Michael en Franklin kan? Ik wil dat geld uitgeven!
Spoiler Laatste missie die je met Trevor moet doen voor je naar Los Santos gaat is het trailerkamp van The Lost Spoiler bombarderen .
Nee bedoelde meer hoeveel tijd je ongeveer kwijt bent met de missies die je moet doen voordat je de andere weer kan spelen
O ok! Dan speel ik nog ff door Over 1e Heist: Spoiler heb gewoon alle goedkoopste gasten genomen, want ik hoorde dat ze dan beter worden, maar hun cut blijft hetzelfde . Dus meer geld voor mij uiteindelijk. Maar helaas crashte er 1 mongool met een tas van 1.25 miljoen :{