1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel XI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.471
    Trevor is een baas, man. _O_
    Michael vind ik trouwens wel nog toffer dan ik eerst dacht dat hij zou zijn. :)
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2013
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.540
    Ja dat wel, maar vind de missies van Michael tot nu toe 130130103x vetter. Jewel heist, met zn zoon en shit, etc.
     
  3. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind eerlijk gezegd de graphics wel een beetje tegenvallen. Waarom mag dit niet gezegd worden? "Ja maar er kan gewoon niet meer uit de Xbox/PS gehaald worden". De graphics vallen me evengoed tegen, randjes zijn kartelig, bomen zien er helemaal niet uit, etc. Het zal vast een van de mooiere console games zijn, maar ik vind het evengoed niet bijzonder mooi.

    Buiten dat is het wel echt een fucking vet spel, en een van de beste die ik ook gespeeld heb. Ik ga hem alleen wel nog een keer kopen voor PC / Next-gen zodat ik er helemaal van kan genieten\o/
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk kan er grafisch meer uit de console gehaald worden. Maar dan zit je wel met een kleinere wereld.
     
  5. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat het allemaal mooier kan maar dat er dan concessies gemaakt moeten worden, maar ik vind de graphics evengoed niet heel speciaal :9

    Is verder ook totaal geen probleem want het is gewoon echt een heel erg vet spel.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit net op het ingame internet gezien, echt geniaal weer gewoon! Duidelijk over uitgerangeerde action hero acteurs:

    [yt]C9F9DJHmF3I[/yt]

    Ook heb je een soort moviescript generator, fucking hilarisch. Dit moeten jullie echt checken, wat hebben ze veel in deze game gestopt zeg.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2013
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wat een gaaf spel is dit. Heerlijke muziek en de stad is echt geweldig. Ik kom net zelf van vakantie (USA) en alle wegen en borden zien er daar ook echt zo uit. Dat moeilijk grote kruispunt hebben ze ook in Miami en dat is echt een drama. Leuk om te zien in het spel.

    Vanmiddag al een behoorlijk groot rondje gereden in een sport auto. Op de weg weer geswitcht voor een motor en later in een vliegtuigje. Boven de wolken gevlogen, alles :cool:. Het muziek is daarnaast ook erg fijn. GTA is back baby!

    Geen idee. Denk dat het gewoon bad-luck was. De volgende speelsessie was wel goed.
     
  8. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Volgens mij komen er ook andere wagens in de game naarmate je verder komt met de story of een tijdje speelt. Of zijn die soort lambo's met 4 uitlaten in een cirkeltje er vanaf het begin ook al?
    Ik kom ze iig nu pas af en toe tegen.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Infernus? Zag ik al op begin.

    Net onweer gehad, deze game damn. Nu richting mijn eerste heist. Hopelijk levert het wat op, wil geld hebben! :+
     
  10. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Ja die ja. Ik zie ze nu pas her en der voorbij scheuren 8)

    Trouwens via Bleeter (in game twitter) kan je zien welke bedrijven goede reviews krijgen of een product goed verkopen of niet. Dan kan je daar in investeren :)
     
  11. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het zo zien, voor een GTA is dit een zeer mooie game. Veel details enz... Er zijn games die veel mooier zijn. Maar dan ook veel kleiner zijn en amper een storyline van 3 tot 5 uur hebben.

    Maar de gameplay dat is het belangrijkste! :b:
     
  12. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Random gedachten/opmerkingen van mij:

    - Trevor is een stuk toffer dan ik verwacht had. Zijn introductie ook, gedurfd! :eek:

    - Quick Save in je telefoon! Nu hoef je in ieder geval niet meer naar je huis toe.

    - Ik stapte met Franklin in een klein elektrisch autootje in, heb hem maar gehouden omdat ik zo vreselijk hier aan moest denken:D

    - Geniale zet van Rockstar om drie protagonists te nemen. Nu zit ik telkens wat meer aan het rolspelen als ik GTA speel. Als ik met Trevor speel, rij ik bijvoorbeeld automatisch wat gevaarlijker dan met bijvoorbeeld Michael. Ik heb bijvoorbeeld mijn wapens ook bij elk persoon wat anders gemodified. Bij Michael heb ik bijvoorbeeld een silencer op mijn pistool en bij Franklin extended magazines. Ik vind het ook erg leuk hoe ze alle drie hun eigen animaties hebben met bijvoorbeeld lopen en hun wapen vasthouden.

    - Missies zijn tot nu toe erg leuk! Ik heb ook al een paar erg grappige random events gehad, en je krijgt er soms leuke bonussen voor (bijvoorbeeld $100.000 aan aandelen).

    - Zo veel leuke kleine details! Hoe je het dak van bepaalde auto's kan inklappen, de GPS die verdwijnt als je een tunnel inrijdt, het sliden over de hood van een kar, etc. etc.

    - Ik moet wel nog een beetje wennen aan het rijden. Als je langzaam gaat draai je wat mij betreft net wat te snel. Ik heb best vaak dat ik per ongeluk een auto ram als ik voor hem langs wil draaien. En ik heb slechts één keer in een helikopter gevlogen, maar dat voelde heel wiebelig aan.

    - Het is me ook nog niet helemaal duidelijk hoe het zit met het respawnen van auto's. Ik had bijvoorbeeld een geupgrade auto in mijn garage staan bij Franklins huis, maar die was zo maar weg :mad:

    - En als laatste: blijkbaar moet je Live Gold hebben om van o.a. de BAWSAQ en Snapmatic gebruik te kunnen maken. Erg jammer!
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Er zitten heel wat dingen in deze game die het geheel erg mooi maken. Knappe lighting technieken bijvoorbeeld en gedetailleerde characters en auto's. Uiteraard mag Remy zeggen dat hij het tegen vind vallen, maar ik kan mij er echt niet in vinden. Juist erg indrukwekkend allemaal. Qua anti-aliasing net iets minder dan de trailers liet zien. Bomen zijn misschien minder, eerlijk gezegd niet op gelet, maar kijk wel even naar de details enzovoort. Game is gewoon mooier dan Max Payne 3 naar mijn mening en dat vind ik een behoorlijke prestatie.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2013
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Hoe komt het dat een agent mij kan vinden na een overval? Ik vluchtte een steegje in, niemand zag me en hij vond me achter een container. Liep gewoon recht op me af.


    En nog eentje, toen ik me verstopte op een dak kwamen ze gewoon naar boven terwijl ik bukte etc.


    Ene keer lukt het me om te ontsnappen en de andere keer weer niet. Uiteindelijk lukte ze het ook niet om me op te pakken want ik schoot ze gewoon neer. *)




    Vraagje: hoe klim ik naar beneden met een ladder?
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Introductie van Trevor, goddamn. _O_
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Die mening heb ik ook. Ze hebben top werk neergezet. Dat is alleen maar positief voor de volgende GTA op PS4/Xbox One/PC \o/
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik merk juist dat je zelfs achter een struik kan verstoppen voor de politie. Vind het wanted en politie systeem echt perfect uitgewerkt.

    Net lag er een dode koe op straat, ben maar even zo netjes geweest om die op te ruimen.

    [​IMG]
     
  18. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Damn man gewoon 1 miljard dollar binnen gehaald.

    Echt respect_O_
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    GTA 6 op next-gen....pfff....geen idee wat we kunnen verwachten, maar het gaat insane worden.

    Serieus? Een preview zei dit ook een tijdje terug, dus je kunt je serieus verstoppen en cops lopen er langs alsof je achter een gebouwtje staat.
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dit _O_.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina