1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

  1. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, je moet op x drukken, vervolgens op y. Zoekopdracht Rayman
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zelfs dat kon ik niet, kon geen eigen games opzoeken niets. Zal het zometeen nog even proberen.
     
  3. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    als het lukt bij Daz, mag ik dan ook die gegevens
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2013
  4. Rubinioow

    Rubinioow Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg steeds een error, vierde keer ofzo kon ik eindelijk zoeken.
    Maar er wordt niets gevonden als ik zoek op rayman. Wel wordt er voorgesteld, rayman legends, maar als ik die selecteer dan wordt er alsnog niets gevonden ..
     
  5. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    En als je probeert in de download history te kijken? Of lukt dat niet?
     
  6. Rubinioow

    Rubinioow Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms als ik naar game details ga, daarna naar search, dan krijg ik deze error:
    Status code: 8C15000C

    Maar dat maakt me niet zo veel uit want soms kom ik er wel doorheen, en als ik dan ga zoeken dan kan ik alleen kiezen: search the web for "rayman"
    Powered by Bing :p Hij vindt dus helemaal geen spellen..

    Wat bedoel je met download history? De active download lijst? want die is gewoon leeg.

    Even nog een dubbel check, als land moest ik bij mn email en xbox live account toch: Bosnië & Herzegovina kiezen?
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2013
  7. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Als je Status code: 8C15000C krijgt moet je op de volgende titel in de lijst op X duwen. Dan doet ie het wel ;)
     
  8. djaxelb234life

    djaxelb234life Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar je account op je xbox en kijk daar naar de download history. Zie je alles wat je hebt gedownload in staan.
     
  9. Rubinioow

    Rubinioow Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je ;) Alleen dat is niet de oplossing geweest, ik krijg nog steeds geen zoek resultaten.
    Ik heb bijvoorbeeld ook op raskulls gezocht, dan worden er wel titels gevonden, maar zodra ik een van die aanklik krijg de error code 807B0194..
    Netwerk al getest etc.. Snap er maar weinig van :p

    @djaxelb234life, ik kan in die lijst komen, dan zie ik idd mijn laatste downloads, maar daar staat rayman natuurlijk nog niet tussen ;)
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2013
  10. djaxelb234life

    djaxelb234life Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een PM gestuurd. Lees...:p

    Edit: Laat me ff weten als t nu wel gelukt is.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2013
  11. Mister Gouken

    Mister Gouken Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is hem nooit gelukt Rayman te downloaden. Hoe kan die dan ooit in z'n 'history' staan?
     
  12. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat account dat de anderen nu gebruiken, heeft 'm toch wel gedownload? Als je dan in de download history van DAT account kijkt, moet dat er toch tussen staan lijkt mij aan?
     
  13. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat worden een hoop bans.

    Got an email with this in it earlier: "This email is to notify you that your Xbox LIVE account privileges have been permanently suspended due to marketplace theft."

    Checked website, sure enough, i'm banned. Checked console and it wont let me sign in with any accounts, says it's console banned.

    I predict a whole lot of CAGs shitting their pants and a whole lot of banned consoles coming to GameStop...

    SO glad I skipped those free game "deals".
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Heb verder niks meer geprobeerd. Maar wat ik nu lees over die bans, dat kunnen ze toch niet maken? Zij zijn degene die de fout begaan.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Pics or it didn't happen

    'marketplace theft' klinkt als iets wat een forumtrol zou verzinnen. Microsoft zou gewoon melden dat je de ToS overschreden hebt
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2013
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    lol, geloof er niks van. Denk ook niet dat MS het zo zou verwoorden 'marketplace theft' 8)
    En dat is het ook niet, want zij hebben het er zelf gratis opgezet. Dus dan is er geen sprake van diefstal.

    Zie het al voor me in de Mediamarkt: NU! EEN GRATIS GAME AF TE HALEN. Loop je er mee weg, bellen ze de politie voor diefstal. Sure... :+
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Dat ging om account sharing, dus fake en gay. Dus als hier mensen aan account sharing gedaan hebben kunnen ze wel een ban oplopen. :+
    Dat is wel marketplace theft, omdat jij andere mensen games gratis op hun Xbox laat downloaden via jouw account.
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Snijden ze zich daarmee zelf niet in de vingers? Kan me voorstellen dat gebande mensen dan meteen een extra aanleiding hebben niet weer voor de Xbox te gaan.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Aan de ene kant is het niet zo slim van MS om eventuele bans uit te delen zo vlak voor next-gen (negatieve publiciteit hebben ze al genoeg gehad), maar aan de andere kant... de mensen die hun beslissing hierdoor laten beïnvloeden waren waarschijnlijk toch al niet van plan de Xbone te kopen.

    Is het zeker dat het door account sharing was? Want ik geloof nog steeds niks van 'marketplace theft'. Zo zou MS het nooit zeggen. :lol:
     
  20. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Microsoft banned mensen meestal met bepaalde intervals, dat ene geval was misschien dringender omdat hij meerdere dingen gedaan had. Je hebt kans dat je hiervoor pas over een maand of twee maanden gebanned wordt. Hoop het niet want heb zelf ook Rayman gedownload en zou zonde zijn om hiervoor mijn account van 6+ jaar gebanned te zien worden :mad:

    Ik denk niet dat microsoft hiervoor mensen gaat bannen, maar de mogelijkheid is er wel helaas..
     

Deel Deze Pagina