1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Diablo III

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 24 aug 2009.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Je was al druk met games inderdaad. Nou, zie maar even wanneer je tijd hebt.

    Voor degene die even met mij willen co op doen, ben nog maar level 17. Ik ben rond 22:00 uur online. Voeg Menorius maar toe.

    En ik weet dat ik nog een laag level ben, niet dat ik wil schooien om iemand om me er door heen te krijgen, maar vind social co open ook erg leuk om te doen. Bovendien heb ik de game op de PC al op inferno uitgespeeld, grootste deel solo.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mijn barb heeft net Act II hell afgerond. Lekker wapen ook weer. Slechts een one-hander, maar wat een damage (1000 dps wapen met dikke stats, waaronder +700 holy damage).
    Zie crits voor bij komen van 75k. En dat si dan nog niet eens met mijn zwaarste attacks ...

    Wil eigenlijk aan GTA V beginnen, en er lekker voor gaan, maar dit blijft ook trekken ...
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Same here. Ik wil het alleen niet solo doen, vind co op veel leuker. Alleen zijn er niet veel in mijn friendslist die de game spelen. Het is nu meer GTA V dan welke andere game dan ook. :'-(
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Na drie pogingen was het mij eindelijk gelukt om een hardcore character op level 30 te krijgen.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mijn friendslist speelt ook alleen maar GTA V. Wat betreft coop, tis voor mij niet echt leuk (zeg maar helemaal niet) om met jouw level 20 op normal mee te lopen. En niet echt tijd qua games om een nieuw char te starten (heb al een tweede char met mijn broer in local coop)

    Gratz! Nice. Ga ik niet proberen. Ligt me gewoon niet.
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nou jah is hetzelfde natuurlijk alleen je character ben je kwijt al die dood gaat en eerste keer baalde ik ook was level 25 en ging hij dood kan je weer opnieuw beginnen en het kost al zoveel tijd.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Online co op kan toch ook op de consoles??? Hoe schakel ik dan die optie uit dat alleen mijn vrienden er op uitnodiging in kunnen? Ik wil dan wel via online co op deze game doen, maar weet niet hoe ik dat in moet schakelen. Had laatst namelijk al gekeken, maar zag het nergens staan.
     
  8. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Via start --> back knop, geloof ik. Iets in die richting.

    Welk level ben je trouwens? Ik ben langzaam door het spel heen aan het gaan. Level 24 nu. Wil eventueel wel samen lvl'en. Alleen niet als een gek er doorheen rushen, probeer het verhaal enigszins mee te krijgen.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Op het scherm waar je je character ziet zie je onderin iets staan van online settings. Daar kun je dat instellen.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Ik ben level 17 nog maar. Ik wil zo wel even online komen hoor. Laat het hier maar weten en voeg Menorius maar toe.
     
  11. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik was inmiddels al doorgestoomd naar Act 4. Level 32 inmiddels.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Gisteren Act III Hell afgerond. Damn, mijn barb die rolt er echt doorheen. Crits van 110k met cleave, dus wil niet weten hoeveel met sysmic slam ofzo. Kan ook gewoon in grote groepen gaan staan, ook champions en elites. Ground effects doen me amper wat. Alle resistances ook boven de 100.

    Op naar Big D again!
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Zou je eventueel vanavond willen, of iemand anders? Ik heb er opzich wel zin in, maar niet echt alleen. :'-(
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hell afgerond. super easy. Geen een keer dood gedaan in Act III en 4 van Hell. Diablo was ook zo neer. Gelijk ook ff Act I Inferno afgerond. Wat een lachertje. Mijn health gaat nauwelijks nog omlaag :) Kan gewoon overal gaan staan tanken, ongeacht de effecten op de grond. The Butcher ging binnen 10s plat :)

    Gebruik nog steeds cleave en zie crits voorbij komen van 229k ... Alle resistances rond de 200 of zelfs hoger ... Lekkah :)
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Alles solo?
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Solo is het gemakkelijkst. Co-op wordt het spel een stuk lastiger.
     
  17. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Met mijn Wizard ga ik geen solo halen, dat weet ik nu al.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Wel nee man, 4 Barbies en je maakt een eind aan alles op Inferno. Op de PC eens met blues en rares gedaan, op Inferno niveau. Zaten ook spelers tussen die er wel wat van konden. Op de PC is het alleen vaak een hoop idioten waarmee je te maken hebt. Het is een kwestie van 3 dingen: Gear, Class en Rotation, en wat specifieker nog: Het begrijpen van je class en hoe te spelen. 4 Barbies met full legendary my god, heerlijk. _O_
     
  19. Mister Gouken

    Mister Gouken Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het dan nog leuk?
     
  20. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Vanavond na 8 ben ik online. Inmiddels level 40 ofzo. GT: Wuben III.

    Zou opzich wel nieuw character willen beginnen, maar nu op hard.
     

Deel Deze Pagina