Lucasarts adventures waren geweldig!!! Met name bij Sam 'n Max heb ik zo vaak in een scheur gelegen. Tevens waren de puzzels net niet zó moeilijk dat je het spel gefrustreerd wegklikte. Het is een van de weinige adventures (samen met de eerste monkey island en Full Throttle) die ik zonder walkthrough heb uitgespeeld.
Het spel dat me op dit moment echt enorm geboeid houdt is Project Zero voor de XboX. Super verhaal, super graphics, maar wat nog meer speelt: gameplay die je echt op het puntje van je stoel gekluisterd houdt. Ik bedoel: dit is echt een spel waarbij je gewoon 5 minuten je controller weglegt uit angst. Je weet dat als je de hoek omgaat je een encounter krijgt met een geest. Uit angst durf je niet dus je legt je controller weg. Als je na 5 minuten dan toch eindelijk durft komt er géén geest tevoorschijn. Op het moment dat je opgelucht adem haalt verschijnt die geest ineens wél! Vieze onderbroeken gegarandeerd. Silent Hill 2 was aardig maar niks vergeleken met Project Zero. Het is écht jammer dat veel mensen niet op de hoogte zijn van dit superspel. Misschien maar goed ook, want gamers met een slecht hart overléven dit spel gewoon niet.
Laatst bewerkt: 14 jul 2003