Spaaractie voor Xbox net als bij Nintendo

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door masterChief88, 13 jul 2003.

1. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    een vraag

Hallo, ik heb een vraag.
    Als je een gamecube spel koopt, zit daar een code bij, die code kun je op de officiele nintendo site invoeren, en daar krijg je punten voor, met die punten kun je bijvoorbeeld een screensaver ''kopen'' of een achtergrond.
    Je kon laatst zelfs een gba krijgen, (moest je wel heeel veel punten hebben).
    mijn vraag: is er voor Xbox ook zoiets, of komt dat nog?

alvast bedankt Tom

2. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    zover ik weet heeft de xbox niet van zulke acties, zal wel leuk zijn dat je van elk only xbox game een code krijgt en dan kan sparen voor een gratis game of zoiets.

3. Koe Jager

Koe Jager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij de gamecube zijn ze er al mee gestopt omdat het niet werkt ( voorzover ik weet ) bij de laatste 4 spellen die ik kocht kreeg ik geen punten meer ofzo

4. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij niet...
    Als het wel zo was dan zou het wel op www.xbox.com staan:+
    En of het komt ik zou het niet weten, mischien weet iemand anders het hier, of je moet een mail sturen naar microsoft
    :p

5. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    mail sturen naar microsoft is een idee, niet dat ze daar wat mee doen.
    Is gamecube daar al lang mee gestopt?
    Ik heb er geen, maar ik zag het bij een vriend, zie je

6. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Voor zover ik weet gaat de actie nog gewoon door hoor, kreeg nog gewoon m'n punten toen ik spellen van nintendo kocht. Ook bij Donkey Kong Country op de GBA.

7. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Verplaatst en Threadtitel veranderd,

Duiderlijkere topictitel in vervolg masterChief88! en ook kijken in welk forum je het plaatst want dit gaat niet over xbw

8. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    excuses, waar moet ik dit dan plaatsen?
    Het was een vraag over Xbox, ik had verder gekeken, maar hier leek hij het meest op zn plaats

9. bellsprout

bellsprout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe op de nintendo vip site heb ik al heel wat sterretjes..:D, maar zou idd wel leuk zijn als XboX dat ook deed..:D

10. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou zeker interessant zijn...of het écht werkt weet ik niet. Ik heb pas na een maand of twee eens opgemerkt dat er zo'n kaart bij elke game zat en toen ik me eenmaal had aangemeld was ik ook weer 3 weken verder. En alleen om dan screensavers en print-images te kopen.:{ Nee, zo'n actie als met die GBA, of kortingsbonnen, dát zou het wel aantrekkelijk maken. Zeker als ze er nog eens goed mee gaan adverteren. Zoals Nintendo het nu aanpakt is het, net als met de GBA/GC link kabel, niet meer dan een leuk extratje, een gimmick.

11. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook leuk een mooie achtergornd, of een exclusieve screensaver, dat kost hen verder ook niet veel

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    A) Codes zitten niet bij alle spellen. Welke 4 spellen waren het?
    B) Sommige mensen kopen een spel gebruiken de code en vervolgens ruilen ze de game, zonder code of met een gebruikte code erin.

13. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt een code bij nintendo 1 keer gebruiken.
    ook al gebruik je hem op 2 og meer verschilende accounts

14. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    bij ieder NINTENDO spel zit een code. Dat zijn dus alleen de 1st en 2nd party games, bij 3rd party games zit GEEN code.

15. Eckse_boer

Eckse_boer Life is a Fable.....

Leuk Bevonden:
    0
    T lijkt de Albert Hein wel. Ik hoef geen spaarpunten. Laten ze de games maar wat goedkoper maken. Daar heb je meer aan .:cool:

16. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Nintendo-sterretjes zijn een flop. Die asocialen die een code in de winkel overschrijven en de GBA en Wavebird opstrijken. En dan ook nog doodleuk op het Nintendo-forum gaan melden dat ze de codes gejat hebben. En nu al een hele tijd alleen maar crap cadeaus voor de mensen die eerlijk hun sterren verdienen:mad:

Graag een vergelijkbare actie bij de XBox, maar dan graag veel goede cadeaus en beter uitgewerkt! En idd, nog beter: prijsverlaging van de games, maar dat zal wel niet.

17. rich11224

rich11224 Guest

deze gast is volgens mij antie nintendo want hier is niks van waar
    (ik kan het weten;) !)

Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2003
  18. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, mr. Nintendofan(boy). Ik ben niet anti-Nintendo en trouwens ook niet 'antie Nintendo'. Ik heb mijn cube en SP op de launch-dag gekocht en heb zelfs een tweede cube gekocht, dus ik weet niet waar je het over hebt. Iedereen die op Nintendo-Vip komt weet dat er van die dieven geweest waren. (daarom moet je nu je vip-kaart openkrassen, niet dat het veel helpt). En je weet dan ook dat er al een tijd alleen maar waardeloze cadeaus worden weggegeven, zoals screensavers. Vip-leden klagen al weken over het gebrek aan cadeaus. Gedraag je eens een keer objectief t.o.v. je o-zo-geliefde Nintendo|:-

19. rich11224

rich11224 Guest

Je hebt gelijk dat er de laatste tijd saaie cadeaus worden uitgedeeld bij nintendo maar wees van af nu eens niet zo FUCKING negatief tegen mij! Als je een nintendo fan bent betekend dat niet dat je de minpunten niet ziet van nintendo en ook niet dat je denkt dat nintendo in alles beter is dan de rest. Ik spaar gewoon alles van nintendo en i dont give a fuck wat jij er van vind. Deal with it KiLLerKnight!

20. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    bij bijvoorbeeld freerecord shop mag je elke dag 2 dingen meenemen (alles behalve hardware) dus ja dan kan je ook de codes lezen en gebruiken als je wilt. Over die "prijzen" keb mijn punten nog niet gebruikt idd, screensavers, wallpapers pfff

Deel Deze Pagina