1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Dexter [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 11 mei 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd wat boeit die dochter nou. Waarom hebben ze haar dan in de serie gedaan?
    Gewoon nutteloos.
     
  2. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bar slecht einde na een bar slecht seizoen zeg, bah.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    EXCITING NEWS: The #Dexter series finale delivered the show’s highest-rated telecast ever with 3.3 million viewers for the night!
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    echt vulling inderdaad

    maar zo voelt dit hele seizoen aan. Ze hadden net zo goed het vorige seizoen 2 afleveringen langer kunnnen maken en alleen de ontknoping kunnen doen

    de rest was alleen maar tijdrekken zonder echte ontwikkeling

    Dat allerlaatste shot had van mij ook niet gehoeven, ik had liever gezien dat

    Hij zichzelf aan Debra's lijk had gebonden en samen overboord was gegaan en zich had verzopen. Vond dit maar een laf einde
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2013
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    3.3 miljoen teleurgestelde viewers
     
  6. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Daar ben ik het helemaal mee eens. Wat een zeik aflevering. 8)
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat dus.

    Zo zonde en dat laatste shot was compleet achterlijk, sloeg helemaal nergens op. Dan heb ik het nog niet eens over al die typische "Dexter momenten" want in dat ziekenhuis werken blijkbaar enkel debielen. Iemand met een pistool en vol bloed kan doorlopen en waarom dan ook niet gelijk iemand die even een lijk naar buiten draagt. Man wat een drama seizoen, heel frustrerend.
     
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    Sowieso ook dat Hannah, zonder enige vermomming, in een jurkje loopt waar iedere man haar nog 300 meter nakijkt als ze langsloopt, maar dat toch niemand haar herkent.

    Toch vond ik het goed dat ze de strijd tussen Quinn en die andere hebben laten zien om wie er sergeant werd :F:
     
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb Dexter sowieso nooit als een soort realistische show gezien, dit is al sinds seizoen 1 zo dat wat hij doet echt nooit in de realistische wereld gebeurd kan worden. Dus dan krijg je dit soort shit inderdaad altijd zo. Ik kan wel een paar dingen noemen van de eerste seizoenen wat echt helemaal niet kan, maar ik denk niet dat het echt nodg is :+

    Sowieso, zoals ik al eerder zei vind ik het wel een toepasselijke einde, ik had er toch niet enorm veel verwacht na dit hele seizoen. Dit is wat series meestal doen, en over de laatste scene:

    Volgens een interview met Scott Buck is het zo geëindigd: Dexter zoals ik al zei ook al lijkt het dat hij veranderd is na een aantal seizoenen, dit zijn nooit gevoelens wat ooit geklopt heeft, hij wilt altijd iemand vermoorden dat zit gewoon in hem. Nu werkt hij daar dus als een zogenaamde houthakker omdat hij geen menselijke contact meer wilt hebben zodat hij geen zorgen daarover hoeft te maken. Hij heeft zich helemaal opgesloten, hij heeft zelfs geen voiceover meer. Nogal een depressieve einde dus. Maar dit lijkt een einde te zijn dat de schrijvers al voor seizoen 7 in hun gedachten hadden.

    Ik zou sowieso ook niet weten hoe je een serie zoals dit nou echt goed kan eindigen als ik er nou over nadenk.

    Dan is heel seizoen 8 op zich wel vaag, zelfs met de scene met Oliver Saxon waar hij hem niet eens wou vermoorden. :+
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Door met einde te maken waar bijvoorbeeld hij weg is maar iemand wel ontdekt dat hij een killer was. Zou al een stuk spannender zijn. Gewoon om over na te discussiëren. Zoals bij Sopranos. Is Tony wel of niet dood etc etc .
     
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Dan zou ik juist het gevoel krijgen dat de serie niet echt geëindigd is, omdat ze dan waarschijnlijk voor hem zoeken, maar net of dat bij Hannah ook niet gebeurd is, ik denk niet dat het enorm veel toevoeging zou zijn, maar dat is mijn mening.

    Bij Sopranos had ik ook een beetje het gevoel dat het verhaal nog niet helemaal voorbij was, het zou zo een hele nieuwe seizoen kunnen krijgen. Ook al is dat niet meer mogelijk.

    Maar er wordt nu al te veel geluld over een Dexter spin-off door veel fans etc, Scott Buck heeft ook een nieuwe contract bij Showtime, en Showtime kennende willen ze meer van Dexter. :+
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2013
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Met andere woorden, je wilt geen open einde. Ik vind dat juist tof en veel spannender
     
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Liever geen open einde tenzij er meer komt ja. Als je een serie laat aflopen, doe het dan ook goed en dan heb ik liever een einde zoals die van Dexter dan Sopranos.
     
  14. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Het einde van Sopranos vind ik nou echt geweldig. De Dexter finale deed me maar weinig. Past overigens wel goed bij dit seizoen, welke gewoon heel matig is.
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zaten ook eps bij dat hij alleen voor de kill ging enzo en het verder weinig uit maakte allemaal. Of dat je alleen naar Dex keek en niks mee kreeg van de andere relaties.


    Tja van mij hoef niet elk personage in een serie "functioneel" te zijn. Wat dachten jullie dan, dat ze een grote rol zou spelen in de laatste ep:confused:. Als dat was gedaan had ik dat juist vreemd gevonden.

    Toen die eerste vrouw van hem dood ging vond ik dat best zuur, daarna gingen nog mensen dood die dicht bij hem stonden. Ik vond het daarom erg mooi dat Hannah wel in leven bleef. En terecht, ze kan goed voor zichzelf opkomen (liet ze o.a zien door die irritante gladjanus te verdoven). Dat Deborah dood gaat vond ik ook best zuur maar wel sterk gepresenteerd. Toch die relatie weer tussen broer en zus en hoe die Dexter daarover baalde etc (de emotie dus).

    Met zo'n laatste episode heb ik in elk geval vrede :)
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Vond hem acceptabel gezien rest van het seizoen. Behalve de eindcredits, ah come on zeg.
    Laat hem gewoon doodgaan dan. Dit slaat totaal nergens op.
    Thank god dat het voorbij is. Het was altijd wel lekker luchtig om te kijken maar als schrijver of überhaupt alle acteurs (ook Dexter was gewoon ronduit kut dit seizoen) moet je je toch wel schamen zeg. 8)
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    tering Giorgio! Nu weet ik het einde van the sopranos :mad: fuckkk


    en ohja, kut episode. Carelevel is al echt naar -9000 gezakt hiervoor maar het werd ook niet beter in de finale. Klaar. Over. Uit. Laatste 2-3 seizoenen van dexter gewoon vergeten :p
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wacht effe...het einde van Sopranos word verteld in deze episode?
     
  19. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Mwah, zo erg is het volgens mij ook niet want ik en UpinSmoke had een discussie over het einde van Dexter en toen hadden we het over de Sopranos einde, niet dat er echt verteld wordt wat er gebeurd wordt, of gebeurd is. :+

    Lol over de laatste scene trouwens van Dexter:

    Still reeling from the Dexter series finale? Surprised, or a bit annoyed by the final scene of the show? After the finale many people were wondering why the writers choose Dexter to end up alive and live far away from Hannah and his son Harrison, as a lumberjack.

    Dexter's new life is symbolic and has a great meaning. According to writer Scott Reynolds' responses via Twitter, Dex lives a new life in Oregon. As for his new job as a lumberjack he's now surrounded by the sound of chain saws everyday. A chain saw was the reason it all started. And that's some kind of a self-punishment for what he did to the most important people of his life.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2013
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet je het einde van Sopranos nog even 10 keer gaan kijken. Hoogstaand stuk filmgeschiedenis met fantastisch cameragebruik en een overduidelijk gesloten einde.
     

Deel Deze Pagina