1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Ghosts

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 29 apr 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    [noparse]Black Ops vond ik juist veel leuker dan de MW (2 en :cool: serie, omdat deze tenminste durfde te variëren en niet zo herhalend aanvoelde.[/noparse]

    En je weet wat ze zeggen, stilstand is achteruitgang ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2013
  2. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat BO2 de laatste CoD zou zijn, of blijft de serie nog wat jaartjes doorgaan denken jullie ?
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    In welk topic post je 8)

    Tuurlijk blijft de CoD serie doorgaan, het is de cash cow van Activision en ze zouden zich finaal in de vingers snijden als ze de serie stopzetten.
     
  4. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game wordt in elk geval niet door Treyarch gemaakt, dus als ze een beetje naar de fouten van MW3 hebben gekeken, is er wellicht een kans dat hij niet zo slecht wordt.. De echte klassier CoD4 zal denk ik nooit, door geen enkele game, overtroffen worden, tenzij de developers gaan begrijpen dat je helemaal niet 30 killstreaks hoeft te hebben, 30 perks met side effects of 1000 customizations voor je guns om een toffe game te maken.. Van mij mag het allemaal wel wat 'volwassener' op dat gebied en ja als voorbeeld neem ik Cod 4. Zelfs BF kopieert al die customization troep / perks en stopt het in BF4.. Geef spelers gewoon een stuk of 20 wapens in totaal, met enkele simpele customizations, wellicht een paar perks (niet weer overdrijven) en focus je dan op het maken van gebalanceerde maps en gebalanceerde wapens. Die laatste twee zijn het belangrijkste imho, naast natuurlijk de hitboxes en niet dat je om een hoekje nog dood gaat, of dat iemand met een betere verbinding de dupe is..
     
  5. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik wacht het af eerste BO goed mee vermaakt nog BO2 alleen maar geïrriteerd, heb bf4 preorder, als COD zo blijft dan is dit de eerste die ik niet koop.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Call of Duty: Ghosts van 18+ naar 16+


    Je hoeft niet langer officieel 18 jaar of ouder te zijn om Call of Duty te spelen. CoD: Ghosts is 16+.

    Het is voor het eerst sinds Call of Duty 2 dat een Call of Duty-game niet 18+ is. Het is nog niet bekend waarom de rating precies omlaag is gegaan. De Europese classificatieinstantie hanteert hiervoor verschillende richtlijnen. Het gaat er bijvoorbeeld om hoe realistisch geweld in beeld wordt gebracht. Wellicht dat het in Ghosts zo overduidelijk fictief is - je hebt vuurgevechten in de ruimte - dat 16+ ook al volstaat.
     
  7. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ervaring leert mij dat de Black Ops delen toch de mindere zijnqua multiplayer.

    De games van Infinity Ward vind ik toch fijner spelen, een betere sfeer hebben en zitten technisch beter in elkaar.
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Yup, mee eens. Als ik mijn gespeelde dagen ga vergelijken tussen MW en BO serie is dat toch wel een groot verschil. CoD 4 op nummer 1 met iets van 40 dagen. Gekke tijden haha
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    COD4 bij mij ook op 1 maar daarna BO1 (en daarna MW2)

    ik kon de lag compensatie in MW3 gewoon niet aan, het voelde daardoor niet meer betrouwbaar en solide aan, verpeste de hele game voor mij

    Als er lag is laat het me gewoon zien en voelen, dan kan ik me er op in stellen. Maar probeer het niet onder water te verdoezelen zodat de relatie tussen wat er op het scherm gebeurt en wat er echt volgens de host gebeurt gewoon weg is
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  10. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8

    Daar ben ik het wel mee eens. Verder zijn de Infinity Ward games grafisch strakker, animaties beter, kleuren mooier, maps toffer, leukere wapens etc. etc.

    Blijft smaak natuurlijk. World at War was wel echt heel erg tof van Treyarch.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Alleen de SP was de kutste van alle COD games. Granaatlawine van jewelste. :x
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [​IMG]


    • 1-4 player co-op ALIEN round based horde mode
    • Designed to work together as a team
    • Hectic gameplay VERY similar to Zombies
    • It will have a goal/ending or it can go endless just like zombies
    • Finish the game by reaching the ex-fil chopper
    • Will have traps for the Aliens
    • ammo and gear will be scarce like zombies
     
  13. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Gister Ghosts gespeeld op FirstLook en moet zeggen dat dit echt een toffe game word, in het begin nogal gespeeld met wapens en weet dat de Vector, MTAR-X en SC-2010 een van m'n favorieten gaan worden, rape wapens _O_
    Eerste paar potjes gingen matig, maar daarna op was er een raping tour gaande, kan ook wel zijn omdat ik tegen mensen moest van 13 die klaarkomen van Ghosts :emo:

    Ook vind ik dat de speelstijl ietjes langzamer is geworden, kan ook aan mij liggen :p

    Wat ook jammer is van de KEM strike, is dat je die eerst moet laten droppen door een delivery package had een Field Order dat ik iemand in de rug moest neerknallen, gehaald alleen daarna per ongeluk op het dak gegooid :mad:
    Vind het wel jammer dat je alleen een MOAB/KEM/Nuke krijgt via field orders, je moet dus hopen op een easy field order en dan nog eens dat briefcase gaan opzoeken die iedereen kan hebben
     
  14. geen

    geen Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook Ghost gespeeld op Firtslook, wat een rij (1 uur moeten wachten) maar ook wat een vet spel. Had niks zelf ingesteld en heb ook geen idee welke wapen ik had :p
    Maar werd wel 1ste in het potje wat ik speelde. Spel doet mij veel denken aan MW3 wat ik zelf een heel gaaf spel vindt. Alleen grafisch gezien loopt het wel achter als je het gaat vergelijken met bijvoorbeeld battlefield.
     
  15. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Heb op Firstlook 15 minuutjes in de rij gestaan voor deze game. Vind hem weer net zo vet als andere COD's. De speelstijl is inderdaad wat eerder werd gezegd iets langzamer. Ik speelde de gamemode 'Blitz', maar erg lang heb ik niet kunnen spelen want het team waarin ik zat was gewoon super, binnen no-time was het over. Ik was zelf nummer 2 van de game en dit is een game die ik zeker haal.
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Fucking goed nieuws!!

    Infinity Ward’s Mark Rubin has just giving clarification and confirmation via Twitter that dedicated servers will be coming to all current and next-gen consoles as well as PCs.

     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ook voor current gen, dat is wel nice

    voor nextgen wisten we dat toch al? (voor de X1 althans?)

    betekent dit dat de lag compensation bij het grof vuil word gezet waar het hoort?
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Voor de X1 was het inderdaad al bekend. Activision zal gebruik maken van dat cloud systeem van MS maar het was onduidelijk voor de PS4 versie. Het zou wel een beetje fucked up zijn als alleen de X1 dedicated servers zou krijgen en de andere next gen console niet. Wellicht ook de PC. Ben in ieder geval heel blij met dit nieuws


    Was het lag compensation probleem ook op de PC? Gezien BO2 en MW3 dedicated servers hebben. Zo niet, dan kunnen we ervan uitgaan dat het nu wel goed zit toch?
     
  19. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Op de PC heb ik nooit last van lag compensation gehad, behalve als ik op custom servers speel dus eindelijk krijgen we die dedicated servers op CoD _O_
    De PS4 krijgt dit toch niet? :p
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Geen idee, ik heb sinds de allereerste CoD er geen 1 meer op PC gespeeld :+

    Ik neem aan dat dedicated servers betekend dat de lag compensation overbodig word

    misschien dat ik dan toch maar weer CoD moet kopen (ook al liggen BOII en MW3 ongespeeld in de kast en heb ik eigenlijk sinds de eerste BO niet meer online gespeeld :+)
     

Deel Deze Pagina