1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

  1. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Veel kan je in een private match doen met een vriend

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    online mode btw ook kort gedaan en ik vond hem wel vet, goede eerste indruk. Er waren mensen online, geen lag en ik kon wat kills maken _O_
     
  3. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Online was ook super , helaas dat online nu zo goed is dood is, behalve zaterdagavond
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm hier was ik al bang voor, wel jammer want het is imo gewoon echt lekker "pick up & play knalwerk" _O_
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Online super? Is dit jullie eerste game ooit ofzo
     
  6. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee maar het is veel beter dan de zoveelste cod of fifa,....

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    True, maar zijn ook zat betere games online dan Tomb Raider. :+
     
  8. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar de multiplayer speelde lekker weg, verfrissend.

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
     
  9. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    wat een vergelijking... Fifa met tomb raider
     
  10. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Fifa is elk jaar hetzelfde met alleen geupdatete graphics en teams. Tombraider heeft een goed verhaal, jaren aan gewerkt. Prima multiplayer

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
     
  11. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ja wat verwacht je anders van fifa? een singleplayer met een verhaallijn? en voetbal blijft voetbal. Call of duty vergelijk je toch ook niet met forza motorsport.
     
  12. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    In basis bevat Tomb Raider ook iedere uitgave dezelfde gameplay, hetzelfde personage en betere graphics, net zoals FIFA een prima multiplayer heeft.
     
  13. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad !
     
  14. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Prima game, maar...

    Vorige week Tomb Raider gekocht (Collector box voor de helft van de prijs :thumbs: ) om mij een beetje van al dat GTA geweld te onttrekken. Hoewel ik altijd meteen lyrisch was van de Tomb Raider games, ben ik nog niet echt enthousiast.
    De gameplay is prima, Lara is goed te bedienen, soms irritante camera hoeken (maar ook dat hoort bij Tomb Raider) en veel items te zoeken en te verzamelen, maar moeilijke puzzels (als in het niveau van de oudere Tomb Raiders) ontbreken. Puzzels waar je toch eventjes moet voor zitten, waar je knop daar moet overhalen en een schuifje hier en dat weer allemaal binnen een tijdslimiet.
    Anyway, ik zit nog halverwege de game. Ik ben dus benieuwd hoe het verder loopt. :)
     
  15. Bozo316

    Bozo316 Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    idd Beawulf, ik heb ook de indruk dat ze de moeilijkheidsgraad van Tomb R voor een stuk achter zich hebben gelaten, mss uit 'vrees' dat veel gamers gaan afhaken alhoewel ik niet inzie waarom, de nadruk ligt naar mijn gevoel meer op het actie gedeelte☺...ik kom uit de (game)tijd dat ik Indiana Jones games speelde op de pc die heel moeilijk waren en puzzels waarbij je hoofdpijn kreeg, net als Police Quests en King Quests met lange verhaallijnen...naar die tijd wil ik nt terug☺

    of fifa nu elk jaar hetzelfde heeft als basis of niet, weet ik niet, daarvoor ken ik teweinig af vd besturing en tactics bij het spel maar ik sta steeds versteld van de graphics.
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Net aan begonnen en kan er goed van genieten. Lekker exploren en zoeken :) Mooie game trouwens!
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    En een :9 hoofdpersoon. Hou hem ook zeker in mijn collectie, ook omdat ik nog wat af moet maken.
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Zit nu op iets van 35 procent ofzo. Moet echt nog sick veel shit collecten :9 Vind de combat ook best wel tof gedaan trouwens. Enige downside is wel het gebrek aan uitdagende puzzels. Jammer dat die er niet echt inzitten. Is toch wel typerend voor Tomb Raider natuurlijl.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja, maar dat is altijd beter dan een slechte game weer. De laatste in de serie waren niet echt best had ik begrepen, dus een reboot als deze is voor mij gewoon een goed begin van een nieuwe start. Ik denk dat ze bij een volgende game wel aan de feedback denken die ze ongetwijfeld zullen hebben gekregen. Het heeft wel tijd nodig om die serie weer helemaal populair te maken, misschien kost dat nog wel 1 of 2 games om te maken.
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat is allemaal persoonlijk, want ik vind Legend, Anniversary en zeker Underworld een stuk beter dan deze Tomb Raider.
     

Deel Deze Pagina