Xbox 360 HDMI probleem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kheun, 18 sep 2013.

1. Kheun

Kheun New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste lezers,

Ik zit met een probleem. Ik heb een xbox 360 fat en ik probeerde deze opnieuw aan te sluiten op mijn tv. Hier heeft hij al meerdere keren op gedraaid, maar nu krijg ik via de HDMI geen beeld meer. Lees: blauw beeld net of er niets aangesloten is. Ik heb geprobeerd: andere HDMI kabel, andere tv (tv waar ik de xbox gister op gebruikt heb) en om een andere bron op de HDMI aansluiting van de tv te draaien (laptop) toen kreeg ik wel beeld.

Ik vrees daarom dat de HDMI poort kapot is op mijn xbox :F: Hebben jullie hier vaker van gehoord, ervaring mee of tips?? Kan het eigenlijk gemaakt worden?

Hoop op jullie reactie, ik zou er enorm mee geholpen zijn.

2. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan natuurlijk altijd MS bellen, mocht je nog garantie hebben kunnen ze em daar eventueel (kosteloos) repareren. Anders kan je altijd nog met component kabels gaan spelen (die zaten standaard bij je Xbox). Dan is de kwaliteit ietsjes minder helaas.

3. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Probeer dit eens:

Reset your Xbox 360’s display settings:

Start the console by pressing the guide button on your controller (First make sure no disc is in the drive.)
    a. Press and hold the right trigger and the Y button on the controller.
    b. This action causes the console to reset its display settings to the factory default settings, and restarts the console.

[yt]0OnhdbrEZhY[/yt]

Laatst bewerkt: 19 sep 2013
  4. Kheun

Kheun New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank jullie voor de reacties, hij heeft helaas geen fabrieksgarantie meer. En de reset heb ik ook al geprobeerd. Een Xbox van een vriend werkt wel op de tv met dezelfde hdmi kabel.

Ik heb de xbox eigenhandig eens opengemaakt om te kijken of ik iets kon zien, maar daar kon ik ook niets vinden. Toen heb ik hem dicht geschroefd en nog eens aangesloten op de tv bij mijn vriendin en toen deed hij het wel :$ Toen ik hem thuis weer aansloot gebeurde er weer niets.. Ik begrijp er echt niets van..

5. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dan zou ik een component kabel adviseren, dan is je beeld nog steeds van hoogwaardige kwaliteit.

Deel Deze Pagina