1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

  1. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Maar is het nu geen makkie om met horizon te doen dan?
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Voor Daymos patch wordt vaak Xtaf explorer gebruikt en dat is wat lastiger, alhoewel ook wel te doen :)

    Over het wisselen van spelers: Vorige versies was als alternatief de (RS). Nu kan dat nog wel, maar nu moet je er de (LB) bij indrukken, dus (LB)+(RS).
    Dat vind ik prettig als ik zeker wil zijn dat de goede speler wordt geselecteerd.
     
  3. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    En hij zou die blunders ook blijven maken zei hij in het interview na de wedstrijd. :+ Die blunder waaruit de eerste tegengoal viel, sorry hoor, maar als prof-keeper zag dat er wel heel erg slecht uit, is hij soms bang voor de bal ofzo? :lol:
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Nee joh dit is een reclame stunt opdracht van Konami!

    Sent from my X909 using Tapatalk 2
     
  5. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, die reactie he.. Daar graaft die toch gewoon echt ff zn eigen graf?
    Stond daar ook echt totaal zonder enige zelfvertrouwen volgens mij..
     
  6. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje! Ik krijg een melding dat de data pack 1.01 beschikbaar is, maar bij opties staat dat hij unimplemented is. Hoe kan ik deze activeren?
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Even gekeken bij mij, maar daar staat niks. Ik heb nog steeds data pack 1.00
    Heb jij het soms over de PS 3 versie?
     
  8. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope! 360
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dan zijn ze er blijkbaar mee bezig.
    Bij mij staat:
    Patch 1.01
    Gegevenspakket 1.00
     
  10. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    waar is de OF te downloaden? heb een ps3
     
  11. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Online is ook weer als vanouds; lag, lag, button-lag en uhh, lag! Is het nu zo moeilijk om die online mode eens fatsoenlijk te laten functioneren??
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    zin in een potje ohh server ligt plat
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2013
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Laatst bewerkt: 24 sep 2013
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik moet zeggen dat ik het qua gameplay toch best heel tof vind. Jah, er zitten zeker shitty dingen in, maar overall vind ik de gameplay wel vet. Ik geniet wel van zo'n wedstrijd, het gaat ook steeds beter. Het is wel wat gemakkelijk om te winnen van de CPU, maar ach, dat scheelt weer wat controllers. Want de CPU in voorgaande delen was echt cheat on hoor. Dat was ook niet leuk meer.
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Kom je vanavond online voor een potje?
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Moi? :+ Ik ga me kapot ergeren aan online PES. Laten we dat maar niet doen 8) Ik ben niet gemaakt meer om online PES te spelen, want ik kan absoluut niet tegen buttonlag. Anders zou ik zeker van de partij zijn. Ik heb hem overigens op de PS3
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, ik ben het met het geschreven wel eens. Ik zou denk ik een half puntje erbij hebben gedaan omdat ik -hoe meer ik speel- nu pas echt ontdek hoe diep het gaat. Het is een heel goed spel, maar die bugs en mindere dingen zijn toch nog teveel aanwezig. Overigens heb ik dat met het sprinten niet zo. Als ik er voorbij ben, dan ben ik ook gewoon weg (zeker met Ronaldo). Wel lijkt het soms alsof de verdedigers een supersprint hebben, maar als je goed naar de herhaling kijkt dan zie je dat de verdediger vaak al eerder gestart is met zijn sprint.

    Niet altijd hoor, maar vaak wel. Ik heb vooral moeite met de framerate, de keepers en de easy lob. Het is gewoon een cheat, die lob is absurd gemakkelijk. Zonder oefenen kun je hem al perfect uitvoeren en hij is altijd raak. Dat is echt zonde, ik hoop op een patch. Het moet mogelijk blijven om te lobben en hij mag van mij ook wel gemakkelijk uit te voeren zijn, maar die keepers reageren er gewoon bijna niet op.

    Al met al zie ik duideliijk de kant die ze op willen en ze zullen nu die engine moeten gaan ontdekken en schaven aan de game. Dan kan er weer een killergame staan. Hopelijk doen ze het een beetje snel. Die framerate kan overigens echt niet, schandalig. Alsof mijn PS3 het spel niet aan kan ofzo.
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, ik niet. Hij gaat veel te veel uit van wat in zijn ogen niet klopt en te weinig wat zoveel verbeterd is. Ik ben het met een aantal van zijn klachten niet eens. Voorbeeld: Ik ben het niet eens dat verdedigen zo chaotisch gaat. Dat is nu juist zoiets wat je vaker moet doen om de gameplay goed te leren.
    Ik kan al aardig goed verdedigen, veel beter dan in het begin. Zo verdedig ik door veel met contain te werken ( in combinatie van het nodige duwwerk met de rechter stick als contain niet genoeg helpt;) ). Ga je happen, dan onstaat er soms inderdaad chaos.
    Toegegeven, dat is een steile leercurve, maar dat willen PES-fans juist!
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2013
  20. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    ik las gisteren een artikel over de aanstaande biografie van Bergkamp en daarbij lieten ze een filmpje zien van deze briljante actie

    http://www.youtube.com/watch?v=IicmCu47pMo

    toen dacht ik nog, ja, dat krijgen ze natuurlijk nooit in een game, maar het is me gisteravond 2x in 1 wedstrijd gelukt... nou ja, de eerste keer was ik zo verbaasd dat ik vergat te scoren, en bij de tweede keer gebeurde het ergens op het middenveld aan de zijlijn, en zag het er ook niet zo cool uit, omdat de aanname met het andere been was...

    nu heb ik het nog 100x geprobeerd daarna en lukte het me natuurlijk nooit meer, maar ik vind het gewoon awesome dat het kan, waarschijnlijk is het ook meer op toeval berust dan op skills, wellicht was mijn aanname helemaal niet briljant als ik dacht en stuiterde die bal gewoon van mijn voet af, terwijl ik de andere kant op draaide, maar goed, de Fox Engine is wat mij betreft geslaagd :)

    verder stuitte ik in de kwartfinale van CL op Bayern, en was ik echt gecharmeerd over hoe de physics van Robben gelijken met de manier hoe hij zich daadwerkelijk op het veld voortbeweegt... niet dat zulke details bijster veel toevoegen uiteindelijk qua gameplay, maar het viel me dusdanig op dat ik er toch wel blij van werd...

    oh, en slidings maken vind ik heerlijk bij dit spel, op de een of andere manier vind ik dat al jaren geen sterk wapen in zowel PES als the F-word (wat ik ook graag speel) maar nu voelt het goed... ik heb heel wat reviewtjes gelezen met geklaag over het nieuwe verdedigen enzo, maar het kan wel moeilijk zijn, maar die slidings zijn zo lekker om te doen, dat verdedigen vanzelf leuk wordt
     

Deel Deze Pagina