1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het is niet helemaal geluk. Ik weet niet zeker of je hem op dit filmpje al gezien hebt. Op 30 seconden onder 'cresend turn':



    Het principe is hetzelfde.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2013
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die move heb ik PES 2014 al een aantal keren uitgevoerd. Er zijn een aantal spelers die het kunnen en dan is het nog afhankelijk van de timing en omstandigheden. Het is mogelijk en dat maakt het zo vet.

    Over het verdedigen, ik vind dat eigenlijk niet zo heel moeilijk, het gaat me een stuk beter af dan in PES 2013. Het is fijn dat je behoorlijk een fysiek gevecht aan kan gaan. Het enige neppe is dat een goede schouderduw bijna altijd in een overtreding resulteert. Dat is wat jammer. Verder zitten er behoorlijk veel goede dingen in de game en die slidings zijn echt :thumbs:


    @Han,

    Dat is volgens mij niet de move waar hij over spreekt hoor.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2013
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hij lijkt er wel op, dus ik dacht zo dat je hem er mee kunt maken, via de juiste richting van de linker stick.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Volgens mij werkt dat niet. Het ligt echt aan de positie van de verdediger, het sterke been van de aanvaller, pass-snelheid en weet ik het wat. In de training kun je er goed op oefenen, maar hoe het echt precies lukt weet ik nog niet.
     
  5. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die mij aub kan vertellen wanneer de gegevenspakket op de xbox gewoon op een normale manier te downloaden is.

    Of weet er iemand een site waar ik die gegevenspakket kan downloaden en op een usb stick kan zetten om vervolgens op de xbox te installeren
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Die manier staat een aantal posts terug beschreven via de USB en helaas is het nog niet op de normale manier te doen.
     
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Diep triest! Echt onacceptabel.
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja ik snap ook niet waarom dit zolang moet duren voordat ze het opgelost hebben.
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Idd nu zit ik in m,n eentje online :) gewoon die procedure op een paar pagina's terug volgen en klaar.
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
  11. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    pesfan eerste uur, maar noodgedwongen sinds pes2009 overgestapt naar de Fijand. Uiteraard blijf ik jullie hier volgen en de reviews en dan kan je praten als brugman, maar blijft de slotsom: de voorsprong van de Fijand is te groot. Het kan namelijk niet zo zijn dat je speciaal een nieuwe engine gebruikt (ook nog eens speciaal voor current-gen) en dan een spel met bugs aflevert, online ruk blijft, (button)lag en wat dies meer zij (om over de presentatie maar te zwijgen). Ze hadden gewoon geen 14 moeten uitbrengen, maar in september 2014 met de uber pes2015 versie moeten komen voor ps4 en xboxone. Dit is onacceptabel.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    bedoel je vijand :+
     
  13. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Fijand, Fifa, Fijand, Fifa. Grandioos :+
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Och, het lijkt steeds meer een probleem van spellen in het algemeen te zijn dat er een spel wordt afgeleverd met bugs. Ook het spel van 'de fijand' zoals je het noemt, heeft dit jaar te kampen met bugs. Dus geef dat spel niet als voorbeeld. PES heeft dit jaar in ieder geval meer vernieuwingen doorgevoerd dan FIFA.
    Toch is het natuurlijk zo dat het schandalig is dat het gegevenspakket niet op een normale manier kan worden geïnstalleerd.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Waaruit bestaat het gegevenspakket eigenlijk? Want ik snap er geen bal meer van allemaal. Wanneer krijgen we al die gezichten en transferupdates?
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Weet ik eigenlijk niet precies. Zal wel te maken hebben dat ze de attributen nog wat getweaked hebben. Zo hebben ze misschien de actieradius kunnen aanpassen zodat het lijkt of de spelers soepeler spelen.
    Ik weet wel dat er een paar bal-typen bij zijn gekomen.
     
  17. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ik heb het over knaken opties, button lag, online lag, framerate drops, enz enz.

    Ik hoop nog steeds op een uber versie volgend jaar op de ps4, maar of het tij ooit nog gekeerd gaat worden... vraag het me af.
     
  18. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    zullen de framedrops wel kunnen worden gefixed? je zou zeggen dat het bekend wastijdens de release dus hadden ze het ook wel kunnen fixen?
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heb jij dan framedrops op de Xbox? Ik niet. Alleen de herhalingen lopen wat langzamer, maar het spel zelf niet. Ik hoor dat op de PS 3 die framedrops er wel zijn en daarvan weet ik dat ze aan een patch werken. Van de Xbox heb ik daarover niets gehoord.
    Ik speel overigens op 720p omdat mijn LCD geen 1080p ondersteunt. Misschien maakt dat wat uit.
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Han hoeveel herts tv heb jij?
     

Deel Deze Pagina