We geven vandaag TOTS Aldeweireld weg op ons twitteraccount! En niuwe leden maken deze week kans op TOTS Bony Info? Check: @FIFAHolland
Aangezien ik het normale Fifa 13 topic niet kan vinden plaats ik het maar hier; Lol, ik speel net 2 en halve wedstrijd tegen iemand en raak in die tijd 6 keer de lat, nee niet ook de paal, gwn 6 keer alleen de lat. Echt ontzettend nep zeg.
ja er zitten wel neppe dingen in ja, speel het niet zo lang nog maar valt wel op dat er vaak de 45e min gescoord word, en ervoor ook zat van die pogingen zijn die wel mislukken
fut 13 coins ruilen voor fut 14 coins Ik heb meer dan een miljoen fut 13 coins en wil deze ruilen tegen Fut 14 coins. PM me als je interesse hebt.
Ik wil de game waarschijnlijk 2ehands kopen. Kun je dan eigenlijk nog wel online gamen bij fifa 13? Hoe werkt dat met de online pass van EA? Is UT nog beschikbaar bij een 2ehands game?
Waarschijnlijk zal je een EA online pass moeten kopen. Wel kan je FUT offline spelen. Maar waarom? Fifa 14 komt bijna uit. Servers van ut 13 zullen op zijn minst dan niet meer zo druk zijn.
Je kan gewoon online en FUT, heb 13 ook pas 2 maanden en kon zonder code online EA heeft dit afgeschaft
De FIFA 13 webapp is een paar weken geleden gesloten. Je kunt nu alleen via het spel op je console bij fut 13 komen.