1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Er vindt een hele rare ontwikkeling plaats. Hunter-kaartjes waren eerst enorm duur, zijn ook echt briljante spitsen-kaarten. Maar sinds de release van de full-game zijn ze enorm gezakt. Net vier gekocht van 1.5k, terwijl ze normaal 4 - 6k kosten. Hier ga ik óf veel winst op maken, óf gebruik van maken bij al m'n voorhoede spelers :+.
     
  2. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb vidic in een pakje. Vorig jaar was ie 100 K +, nu is ie maar 33K.

    En omdat deze fifa minder om snelheid zou draaien had ik niet verwacht dat ie zo goedkoop zou zijn. Zou ie later duurder worden als er meer coins in het spel zijn of ...?? wat denken jullie?
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Goede tip! Even inslaan.

    Welke kaartjes zijn nog meer goed? Ik snap het chemistry gebeuren nog niet echt, en ben nog niet in de gelegenheid geweest om uit te zoeken hoe dit werkt en hoe je eraan kunt verdienen ;).

    Edit: Even doorgelezen. Het is heel simpel dus.

    Voor mijn gevoel is de gemiddelde prijs van 1-2k nog ontzetten goedkoop! Ik verwacht toch ook dat dit nog flink zal gaan stijgen.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  4. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    wat zijn de cech lloris en hart goedkoop.
    zullen die nog heel veel gaan stijgen?

    pff me spelers hebben allemaal een draaicirkel van een vrachtwagen.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  5. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    de markt crasht als een malle vandaag met de release, wat is normaal gesproken het beste tijdstip om je spelers waar je in geinvesteerd heb te verkopen (over hoeveel weken)
     
  6. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb nu 2 elftallen. Een Duits team waar ik nog Götze en Neuer aan wil toevoegen en mijn Zuid Afrikaanse schatjes. Dat elftal is volledig klaar en voetbalt zo geniaal. _O_

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Weinig inspiratie voor een leuke team
     
  8. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
  9. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Dit gaat 'em worden. Symmetrisch elftal, hybrid en IF Isco. Wat wil een mens nog meer

    Keeper nog ff kijken, maar vind ik niet zo belangrijk verder
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zonde van Isco's chemistry.

    Hoe kom jij nu al aan 62.000 coins en een team dat ook nog eens duur is met Gomez, Lahm, Boateng, Hummels en Gundogan etc?
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  11. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Isco is 9 in-game
     
  12. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Op de web app geven zulke constructies in ieder geval geen 9 chem. Zou wel mooi zijn als het wel gewoon zo is. Zou je miss een foto van kunnen maken of iemand anders bevestigen dat het in-game (geen web app) wel zo is. Dat chemistry 'ouderwets' is. Ik kan zelf niet checken, want door een fuck up bij de online webwinkel (zou pas zaterdag worden na contact vanavond, dus annuleren en morgen maar kopen, voor zover de belofte om hem woensdag in huis te hebben :emo: ).
     
  13. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Is de FUT gameplay in Fifa 14 hetzelfde als Online Seasons?
     
  14. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik kocht dus voor €25 aan Microsoft punten de Season Ticket. Ik heb hem nu verlengd dus tot september 2014. Maar hier komt het leuke. Hij is verlengd, maar het geld is er niet afgegaan. Dus met dat geld allemaal 'gratis' pakjes kunnen kopen. Puyol, Shaarawy, Nani, Gundogan etc. Veel chemistry kaartjes. In totaal 170k erbij ofzo. Thanks EA. Daar toen dit elftal van gemaakt. :cool:
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Kan iemand me wat uitleg geven over die hoofdcoaches/keeperstrainers/fitnesstrainers/fysiotrainers? Want bijvoorbeeld bij zo'n hoofdcoach zie ik + 15% dribbel staan. Ik neem aan dat je hele team dan deze +15% krijgt. Maar is dit dan voor 1 wedstrijd van toepassing of gewoon voor altijd?
    En hoe zit het met die andere trainers? :)
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als er opstaat +15% dribbling, dan gaat dat over het gebruik van dribbling attribute-kaartjes, volgens mij. Dat geldt dus maar voor één attribute kaartje. Als je bijvoorbeeld 3 hoofdcoaches hebt in je club met allemaal 15% dribbling, dan krijg je in totaal 45% van de attribute kaart eroverheen. Als je dan een attribute kaartje van bijvoorbeeld +10 dribbling gebruikt op één speler, dan krijgt deze +14. ;)

    Datzelfde geldt voor managers. Daarom zijn managers ook vaak redelijk populair, terwijl ze eigenlijk 'geen nut lijken te hebben'. Hoe meer coaches (met +1, +2 of +3 contract) je in je club hebt zitten, hoe hoger het percentage wordt dat er bovenop je contract-kaartje komt. Geef je een speler een shiny gouden contract met +24 contractdagen, dan komt daar bijvoorbeeld bij 10 managers van +3 contract in de club, nog eens 30% bovenop. Dus krijg je in totaal +31 contractdagen.

    Ik gebruik nooit zulke attribute kaartjes, op soms de +10 all attributes na in finales van toernooien of andere belangrijke wedstrijden, maar veel managers zijn wel handig aangezien contracten gewoon irritant zijn.

    Hopelijk snap je het. ;).
     
  17. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja managers zijn handig voor contracten. Die overige staff quick sell ik altijd haha. Maximum bonus van managers is, afgaande op voorgaande jaren, 50%. Ik investeer meestal op het begin in wat managers (zit nu ergens op een procentje of 24) en uiteindelijk loont dat wel. Zeker in periodes als de contracten duur zijn.
     
  18. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je nog ToTW spelers vinden in FUT 13?
     
  19. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Heb alle FIFA Points die ik nog had overgezet naar FIFA 14 en twee teams gemaakt. Ten eerste een Barclays PL Team en nog een Braziliaans Team. Binnenkort maar eens online testen :)
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2013
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Siemenn, snap het. Bedankt! :)

    Hoe zit het eigenlijk met die 24 gouden pakjes van de Ultimate Edition, want gisteren heb ik alleen zo'n promo pack gekregen. Vroeg me dus af wanneer ik het eerste van de 24 gouden pakjes krijg? Is dat elke week op een vaste dag, bijvoorbeeld maandag of hoe zit dit? :)
     

Deel Deze Pagina