http://www.dumpert.nl/mediabase/6564090/4845ff33/selfies_maken_in_gta.html _O Huh die 2 reactie is van Hybrid
Reed Los Santos Custom in tijdens een telefoongesprek. Ging niet helemaal goed en kon vervolgens in de garage rondjes rijden. Dan nog maar een selfie
En toen begon het te regenen. En daarna heel rustig de zon door de wolken zien komen. En voor mensen die laatste EP van Dexter hebben gezien: Spoiler Na het einde van Dexter gaat ie dus mensen vermoorden in Los Santos.
Van de week wel een wtfje... Ik had alle nuclear wastes gedaan en had geen zin om terug te varen. Dus Michael gedag gezegd en verder gegaan met Trevor. Later switch ik even terug naar Michael en zie ik dit...: Die was blijkbaar terug gereden met de sub
Ik vind het stom dat je leven niet helemaal oplaad, blijft steeds op half staan, ook als je gaat slapen in je safehuis.. De enige manier om full health te hebben is sterven lijkt me? Ook ben je na enkele schoten al dood... Hoe kan je dan een lang politiegevecht houden...
In elke safehouse is wel een healthpack te vinden. Er staan door de stad overal wel ergens drink automaten. En zorg altijd voor armor dat kost maar een kleine 2500.