Waarom ben je niet gewoon naar de winkel terug gegaan dan krijg je van de winkel een nieuwe mee en hun sturen die kapotte Xbox naar hun toe. Alleen is het dan een nadeel dat je je saves kwijt bent Maar je hebt em in ieder geval gelijk weer
hmm je kan dreigen met de wet ... als iets binnen 2 maanden stuk gaat heb je recht op een nieuwe (Europese wetgeving) .. dus intertoys moet hem terugnemen!
hmm vertel dat maar aan hun ze zijn niet goed bij hun hoofd(intertoys) nu ben ik door hun in de problemen nu moet ik echt lang wachte en misschien doen ze het niet eens (al is de kans daarvoor heeel klein want ik heb m pas wat kan ik er mee gedaan hebben?? , maar het kan liggen aan de gast die m gaat onderzoeken en ik heb deze tijd echt alles tegen INTERTOYS NEEMT SOFTWARE ALLEEN IN 24 UUR TERUG EN HARDWARE HELEMAAL NIET ,,,,ECHT ONZIN!! I.P.V. DAT IK NOU IN EEN PAAR MINUTEN EEN NIEUWE XBOX KON KRIJGE MOET IK HEEL LANG WACHTE OP MS..... maar bedankt voor je advies...
ik heb ze afgelope woensdag (of donderdag) gebeld en ze zeiden dat ze me een doos zouden sturen in 2 dagen maar nog steeds heb ik m niet en het is nu al maandag!!!!!! en hier boven staan een paar antwoorden dat het snel zou gebeuren dus ik begin te twijfelen.....
YEESSSSS ik heb net email gestuurd zovan, wanneer komt dat doos nou? toen zeiden zei dat het op weg is om vandaag geleverd te worde
dan ist niet gek... hehe post werkt niet op zondag op maandag beginnen ze pas om 13 uur en op zaterdag bezorgen ze geen paketten...
ok maar ik heb het tog al gekregen nu hopen dat alles goed komt ennuh wat moet erin eigenlijk???????????????????
ik heb gehoord dat als je xbox stuk is en als je die opstuurt, dat ze dan niet een mannetje er achter gaan zetten om te kijiken wat er stuk is, maar meestal gewoon een nieuwe geven (?) een nieuwe geven is goedkoper dan iemand er een paar uur achter zetten om de oorzaak te vinden, dat is wat n verkoper bij uitlegde
Er hoeft niets in de doos behalve je xbox Als het goed is heb je aan de servicelijn medewerker al uitgelegd wat er aan de hand is. Je xbox wordt gekoppeld aan een nummer. Dit nummer is weer gekoppeld aan een beschrijving van wat er met je box aan de hand is. Is toch goed geregeld niet? Nu gewoon effe wat geduld hebben totdat je xbox weer terug is. Denk ook niet dat dit binnen 2 dagen geregeld is, dan ben je ook niet snel teleurgesteld. Succes.
k hoop echt dat ik m weer goed terug krijg en maakt niet uit of het een nieuwe xbox is ik had m toch al net alleen heel veel dingen van mechassault en ghost recon staan erop maja als alles maar goed komt ennuh als je toch een nieuwe krijgt waarom kijken ze het dan na ( behalve om de oorzaak en garantie(dus of ik nou wel of geen garantie krijg) te onderzoeken)
Dat doen ze bijna nooit hoor. Meestal vervangen ze gewoon het kapotte onderdeel. De xbox productie prijs kost 470 euro en dat vervangen ze niet 1, 2, 3 het is goedkoper om er ff snel een nieuw onderdeel intezetten.
Waarom? Zulke dingen gebeuren gewoon. De voeding van mijn Xbox was ook kapot, is vervangen. Service daar is idd erg goed. De dag na mijn belletje kreeg ik die doos, die werd de dag daarop opgehaald en binnen een paar dagen was mijn Xbox weer terug.
mensen mn xbox is net opgehaald (ik kreeg geen bewijs:{ maja dat hoefde niet zei hij) Bye Bye my XboX.... luv ya........
/me past een zakdoek.... we leven met je mee in deze tijden...... normaal moet je toch wel zo'n bewijs ofzo krijge