1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is omdat wij allemaal helemaal niet zo zitten te springen om cloud streaming :+ Maar zowel Sony als MS als Valve het hun Steam OS daar vol voor gaan :mad:

    Nog een paar jaar en dan is ouderwets gamen echt dood
     
  2. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Denk het juist niet, het is gewoon een nieuwe progressie, net als dat de videotheek is verdwenen en dat mensen nu netflix, of andere diensten gebruiken met 1 account op meerdere devices. it's evolution.

    Wat vooral interessant is, is dat er voor veel developers en microsoft,sony nu een enorme nieuwe markt vrij komt.. en dat is China.. die gaan hun games verbod stoppen.
    En als je dat vergelijk met Amerikaanse films die floppen zo als Pacific Rim die in China toch mega veel geld binnenhalen. is alleen maar positief nieuws.
    Vooral omdat producties meer geld kosten.
     
  3. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik straks een Xboxone via Duitsland krijg, kan ik dan wel via me Nederlandse Gamertag in de Duitse marketplace komen?
    Of moet ik dan tijdelijke een Duitse Gamertag aanmaken?

    Want zoals ik het nu bekijk kan ik met mijn 360 icm gamertag alleen in de Nederlandse komen.
     
  4. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat kan gewoon, is al bevestigd. De locale van je gamertag is namelijk voortaan losgekoppeld van je console en van je marketplace. Je moet daardoor dus wel drie keer een locale ingeven; één van je account, één van je Xbox (en dus ook language) en één voor je Marketplace.

    Edit: Begin nu trouwens toch te twijfelen of het officieel bevestigd was of dat het uit onbevestigde "gelekte" documenten kwam...
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zolang er (veel) meer fysieke games dan downloads verkocht worden, echt niet.
     
  6. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1


    Whaha sorry van deze late post/quote...maar deze is wel geniaal :D
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik wil verwijzen naar de League of Legends speler die was opgepakt omdat hij in de chat of fb (weet niet meer) iemand bedreigde... maar te lui om link te zoeken
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2013
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik weet niet wat het is, maar als ik heel eerlijk ben weet de next-gen mij echt nog niet te verbazen. Forza 5 bijvoorbeeld is mooi, maar als je het dan naast Forza 4 zet zie je gewoon vooral verschillen qua resolutie en lighting technieken. Wellicht de auto's die iets meer detail bevatten. DR3 ook, als je die naast DR2 zet is het absoluut mooier maar echt nog niet baanbrekend.

    Zelfde gaat op voor Killzone, die is vooral qua vergezichten heel nice en lighting ook...maar verder.....mwah. Ryse singleplayer footage is erg mooi, maar ook niet alles is even mooi. Gaat toch echt tot Destiny, Dragon Age Inquisition, Witcher 3 en Halo 5 duren voordat ik echt mijn ogen ga uitkijken gok ik.
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Zoiets is ook al op Tweakers te lezen! Microsoft wordt steeds meer verliezer op al hun producten!

    Edit straks krijg je hem bij inruil van een apple product

    Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2013
  11. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Laten we nou gewoon afwachten tot ze beiden uit zijn.

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat is toch ook logisch; eerste games op een next gen zijn nooit baanbrekend.
    Daarvoor is de hardware nog te nieuw.

    Sommigen verwachten echt meteen een wereld van verschil; dat gaat echt niet gebeuren in het eerste jaar.
     
  13. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand anders die dit kan bevestigen ?
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is ook zeker zo. Al hoewel ik Kameo erg mooi vond toen hoor. Ook NFS was toen alles behalve lelijk. Maar ik begrijp wat je bedoelt.
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Geen zin om dat ene plaatje er weer bij te zoeken, maar doordat we nu nog meer polygonen gebruiken is het x10 verschil veel minder groot, waardoor de leaps gewoon minder indrukwekkend zijn. Over 10 jaar gaan we nog meer zeiken dat alles er niet zo bijzonder uitziet.

    Als ik nu ook terugkijk op de 360 launchtitels... damn wat waren die eigenlijk lelijk, neem Perfect Dark Zero, wat was die game houterig en shiny. Al waren we allemaal wel grafisch onder de indruk, in die tijd.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yep very true. Of kijk het verschil tussen GTA IV en V, dat is ook nogal een verschil. Nou moet ik ook zeggen dat ik zelf de next-gen launch games nog niet gezien heb op mijn eigen tv hier en eigenlijk alleen maar oncomplete versies tijdens GC. Toch zal de echte pracht en praal pas volgend jaar komen. Quantum Break bijvoorbeeld, dat vind ik echt indrukwekkend, maar dat duurt nog wel even. Maar Destiny is ook schitterend en als RPG fan kijk ik zeer veel uit naar Dragon Age Inquisition na die beelden.
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Voor de mensen die het nog steeds niet geloven, op Tweakers hebben ze net een stukje geplaatst over de aggresieve profilering van de NSA, wellicht verstandig om even te lezen.

    'NSA bouwt persoonlijke profielen van Amerikanen uit verzamelde data'
    Per dag zouden er 1,8 miljard gegevens over mobiele gesprekken binnenkomen. De NSA zou de profielen verder uitbouwen door data uit tal van publieke bronnen toe te voegen. Daaronder vallen bijvoorbeeld Facebook-posts, gps-data, registratiegegevens van stemgerechtigden en bank- en verzekeringsgegevens. Op basis van de int totaal 94 metadata-categorieën en 164 verbanden zou de NSA queries kunnen loslaten als 'hasfather' of 'sentforummessage'.

    En het volledige artikel op NY Times


    Met Kinect komt daar dus ook nog bij dat ze je volledige lichaam in 3D hebben en vervolgens kunnen weer nieuwe meta data kunnen verzamelen zodra je een kamer met een Xbone binnenstapt. En zodoende dus ook "flagged" mensen kunnen gaan afluisteren =(
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Rechtvaardigt des te meer mijn keuze om de xbox one te vallen.

    Deze nieuwe generatie voelt totaal niet goed aan de kant van Microsoft...

    Hoe graag ik de Xbox one erbij wil, het wordt hem echt niet.

    Als neckerman gaat leveren, verkoop ik hem aan een kennis of vriend.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja tuurlijk, die mic is echt niet alleen voor voice commands. Die neemt lekker op terwijl je het niet door hebt, waarschijnlijk ook in standby... dus stekker eruit! :+
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Waar maak je je druk om? Tegenwoordig heb je nergens meer privacy. Denk aan e-mails, mobiele telefoons, OV Chip, Op de snelweg, winkels etc.. Overal wordt je in de gaten gehouden.

    - Bij de mobiel bellen kan je afgeluisterd worden. En de locatie waar je bevind kan achterhaald worden.
    - E-mails kunnen gelezen worden, zonder dat jij dit merkt.
    - OV Chip kan je overal volgen en weet waar je bent, als je er gebruik van maakt.
    - Snelweg tig camera's om alles goed in de gaten te houden.
    - Winkels camera's voor diefstal.

    Ik bedoel hier mee te zeggen alles word in de gaten gehouden en om daarom XB One af te schrijven daarvoor is geen goeie argument.
     

Deel Deze Pagina