[gb]Stock market[/gb] Praat hier over aandelen in GTAV! Waarin te investeren, wanneer, waarin niet, etc. Ook voor GTA Online. .
Op gtaforums.com zijn ze allemaal in piswasser aan het investeren. En dan willen ze het maandag? Ofzo allemaal tegelijk verkopen
Denk dat ik nog net optijd heb geïnvesteerd in Pisswasser... *) Kunnen wel echt gigantische bedragen mee verdient worden heb ik al in de gaten. Een keer een goede zet maken en je heb met elk character genoeg geld om alles ingame te kopen.
BAWSAQ is multiplayer, die houd alles via internet in de gaten. LCN is ingame. afhankelijk van wat je allemaal doet.
Met LCN iets verdienen lijkt haast niet te doen is mijn ervaring.. Hetgeen waar ik flink geld aan heb verdient in de singleplayer heb ik allemaal te danken aan BAWSAQ! Online en offline aandelenmarkt, die beide gebruikt kunnen worden voor zowel single als multiplayer. *)
Heeft dat nog steeds nut dan? En wat is er eigenlijk met piswasser nu dan?? Holy shit, k zie het al. maar waarom maandag weer verkopen eigenlijk?
Linkje van het topic? Heb gisteren per character 61 miljoen in Piswasser gepompt. Sta nu op ~40% winst . Zondagavond verkopen zoals hier al werd gezegd of ook gewoon maandag. Iemand al Hawk and Little gezien? Is in een paar dagen van 1 dollar naar 11 dollar gegaan .
Dit is toch eigenlijk gewoon briljant dat het kan Heb ook maar wat ingezet op Pisswasser. Zo heel veel geld heb ik niet, maar het is te proberen!
Omdat iedereen het nu koopt en dat zorgt er voor dat de prijs omhoog gaat en als het dan hoog is weer verkopen.
Leuk bedacht, maar je moet wel zorgen dat je op tijd uitstapt. Uiteindelijk is het een soort piramidespel op deze manier. Zolang er van onderaf wordt geïnvesteerd maakt alles daarboven winst. Maar op het moment dat mensen uitstappen krijg je een sneeuwbaleffect naar beneden. Dus reken maar dat er ook heel wat mensen flink verlies gaan maken op deze manier.