1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat zijn de specs van de steambox eigenlijk? en zijn ze tevergelijken met de ps4/xbox one?
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Wat? Eerst was de PS4 krachtiger dan de One en nu is opeens de One krachtiger? Maak me gek :lol:
    Vooralsnog keuze hier ook bij ps4, of Halo 5 moet echt in-sane gaan worden..ben wel beetje klaar met Xbox. Vind de algemene vibe oid van de ps4 gewoon veel toffer. Toffere console. Kwestie van smaak.
     
  3. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Dat van de One zal wel bullshit zijn, eerst de PS4 krachtiger en dan opeens de One :confused:
    Ik neig steeds meer naar de PS4 en ik weet precies waar ik hem ga krijgen op de launchdag zonder pre-order met nog eens dikke korting.
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Aiiii die Steam controller 8) dat ziet er ff ellendig uit, hoe goed die twee trackpads ook mogen gaan werken, de knoppen zitten op onmogelijke plekken.

    En dat verhaal van MisterXMedia is natuurlijk totale bullshit, hij post al een tijd super pro xbox verhalen: MisterXMedia LiveJournal.
    Als je daar wat rondneust zie je al snel dat het een gewoon een fanboy met veelste veel tijd is.


    Denk trouwens wel dat er nog wel dat Microsoft nog wel een paar mooie verassingen heeft maar 3 keer sneller dan de concurrent gaat't zeker niet zijn.
     
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    We zullen zien, 3x sneller lijkt me ook sterk maar wie weet. Ik zou het persoonlijk niet zo'n probleem vinden...
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    :lol:Haha, die blijft echt geniaal goed._O_
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Lol @ die gif :lol:
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Impressions from someone that went to the Eurogamer expo:

    http://metro.co.uk/2013/09/27/games...urogamer-expo-and-dark-souls-ladders-4126169/

    Dat over games verbaast mij niets. Dat vond ik al sinds day 1.


     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Sorry ben na deze zin al gestopt met lezen:emo:
     
  11. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Die bundels van Sony kan ik in NL nog nergens vinden. Ik ben benieuwd hoe dat zit.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    En waarom precies?

    Wellicht had hij een goede reden om dat te zeggen. Want de Sony fanboys op Teamxbox(nu UnionVGF) waren ook fucking zielig bezig. Hij geeft daarna goede argumenten ook.
     
  13. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Van de huidige generatie heeft de PS 3 mijn voorkeur gekregen vanwege God of War 3, LBP en de games van Naughty Dog.

    Voor de komende generatie weet ik het zo net nog niet. Bij de release Dead Rising 3 en Forza 5. In maart Titanfall en dan later het jaar Crimson Dragon. Best interessant toch.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Objectieve meningen zijn altijd wel kom maar als je meteen al over fanboys begint weet ik al genoeg
     
  15. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Grappig hoe hij eerst de fanboys uitlacht, Maar zelf als een gigantische fanboy uitstraalt, Zoals je duidelijk kunt zien is volgens hem de PS4 het zwarte schaap en de Xbox one onze herder waar we niet in geloven. Ik denk als die niet zo naar die fanboys keek dat die andere dingen had geschreven, Want Tweakers,Powerunlimited,Gamekings enz... Zijn wel gewoon lyrisch over de ps4. En als de xbox one dan beter oogt dan de PS4 leg dat dan is duidelijk uit dan alleen maar te zeggen Killzone: Shadow Fall just looked the normal generic tat I expected from it Na de eerste alinea was het mij al duidelijk.
     
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Laatst bewerkt: 30 sep 2013
  17. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat is zoon beetje het antwoord hier op alle discussies in dit topicje.


    Marja het topicje heet XBOX one vs ps4 ik probeer de strijdt aan te gaan als ps4 fanboy.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, MS heeft ook nogal wat over zich heen gekregen... en nu is er een soortgelijk verhaal over de PS4 en mag dat niet vermeld worden? :+
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Natuurlijk wel. Maar als je een artikel op zo'n manier schrijft (helemaal op een pro-MS site), dan kom je niet bepaald onpartijdig over, en nemen sommigen je niet serieus...lijkt mij toch niet zo verwonderlijk?

    En ja, ook als het een pro-Sony artikel was geweest, en die had dezelfde woorden gebruikt, dan was het ook niet serieus genomen. Is ook een paar keer voorgekomen, en ook toen werd er (terecht) op gewezen dat het een pro-Sony site was en dus niet serieus genomen.
     
  20. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Wat dan precies? Ik volg de console wars niet zo nauw.
     

Deel Deze Pagina