1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 17 apr 2013.

  1. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Fifa 14 herhaalt zich in oude fouten, zelfs fouten die niet meer in de vorige twee edities zaten zijn terug gekomen. Ongelofelijk elke wedstrijd raak ik de paal wel.

    Speelschema's in carrière deugen als van ouds niet. op Donderdag en zaterdag voetballen.....
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2013
  2. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook kon nog aardig ballen met deeltje 13 maar heb hier nog niet de smaak te pakken . Maar cool vind ik het wel
     
  3. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Wat denk je van het affluiten van de wedstrijd als je 1 op 1 op de keeper staat? De rare botsingen waardoor jouw gespierde bonken van verdedigers het afleggen tegen lichtvoetige vleugelaanvalers? Of nog steeds het irritante wachten op de gepaste bal? Of dat de spelers een draaicirkel hebben van een tank? Er zitten nog veel (schoonheids)fouten in de game, sommige maken de game leuk maar andere irriteren ongelooflijk (vooral als je achter staat).
     
  4. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Net terug van Saturn en heb mijn kapotte FIFA14 geruild voor een nieuwe :D.
    Die code van 4 pakjes voor UT kan niet nog een keer gedaan worden zeker? Heb hem al ingevoerd maar kreeg niks.
     
  5. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Moet je ff naar dashbourd gaan en dan wordt hij wel automatisch gedownload.

    Je kan ook niet meer quitten onder de 5e minuut.... Dus met irritante shirtjes en slechte verbinding moet je wel uitspelen.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zelf nog nooit de paal geraakt. Ik schiet op semi en scoor echt alles perfect in het hoekje met de finesse-shot, die zo ontiegelijk overpowered is. :lol:

    Dit is wel echt gay.. :{
     
  7. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Had hem al gedownload maar krijg niks in UT.
     
  8. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
  9. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe nemen jullie precies een vrije trap, gebruiken jullie daarbij ook de 'R' & 'L' buttons?
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    LB alleen bij vrije trappen van 30+ meter. Die gaan er echter nooit in bij mij. Steeds net tegen de muur of (als ie op goal gaat) plukt de keeper de pegel uit de kruising.

    Bij normale vrije trappen alleen (LS) naar boven of om de muur heen. ;) Om de muur heen kan trouwens ook met de pegel.
     
  11. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    spelen jullie online met manual, semi of automatic passing?

    Met manual is het spel echt totaal anders (lees:echt heel Tof), maar als mijn tegenstander "automatic" gebruikt ben ik totaal weg (vooral als ze Man.UTd gebruiken).
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb van de 10 goals die ik nu heb gescoord, er nog geen fatsoenlijke gemaakt. 8)
     
  13. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Eindelijk iemand die dat ook inziet. Ik krijg steeds meer het gevoel dat ze FIFA 10/11 gebruiken om de nieuwe FIFA te maken vanplaats de laaste versie 12/13 te gebruiken en daarvan uit te perfectioneren.
     
  14. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    jammer dat de keeper nogsteeds geblokt kan worden zo irritant bij een uittrap
     
  15. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Hoe koop je iemand in Carriere hoor? Ik kan alleen maar mensen scouten en informeren naar de prijs.
     
  16. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    wat een foutenfestival in FUT mode zeg dit is echt de slechtste FIFA in jaren dit is echt zo belachelijk slecht
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Niks mis met de normale multiplayer gameplay, waar de game imo nog steeds om draait.
     
  18. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Transferperiode?
     
  19. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Coöp seizoenen gedaan vandaag. Wat vet!!
     
  20. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    dan zit je waarschijnlijk buiten de transferperiode want als je een speler selecteert is de optie gewoon aanwezig.
    je kunt scouten, navraag doen bij club betreft beschikbaarheid, huren en kopen..
     

Deel Deze Pagina