1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Divisie 2 nu. 7 titels in 8 seizoenen (1 keer echt verneukt, divisie 6 ofzo).
     
  2. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Doe je goed, met wat voor team speel je?
     
  4. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Heb nog wel 400.000, maar zou niet echt weten welke speler ik zou willen. Misschien Suarez, maar dan moet ik heel me team aanpassen en dat wil ik niet. Heb deze spelers al een wedstrijd of 50. Navas is wel om te janken zo slecht overigens. El Shaw echt goed
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2013
  5. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Leuke Hybrid, ik heb echt moeite met hybrids maken dit jaar. Welke formations raad jij daarvoor aan?

    Hoe doet Vidal het trouwens als enige CDM in zo'n aanvallend team? Hij lijkt me toch meer een middenvelder die iemand naast zich moet hebben maar goed als jij er zoveel mee wint zal het wel goed zijn:)

    En ik zou btw Nasri gewoon op 10 houden, ik begon ook met Nasri die me zeer goed beviel maar besloot toch de wat higher rated #10's te gaan proberen zoals Mata en Suarez ( geen echte #10 mja ) maar die vond ik toch een stuk minder spelen dan Nasri, misschien zal het wel aan de workrates liggen. Nasri maakt met z'n high/low echt heerlijke loopacties.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2013
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    4 verkocht voor 5.600 coins. Nice! _O_
    Je hebt 400.00, een geweldig team met allemaal optimale chemistry styles.. hoe? Geld uitgegeven? ;)
     
  7. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Vandaag gewoon weer een Season Ticket Gouden pakketje! Mijn Season Ticket van vorig jaar is toch echt allang verlopen! :lol:
     
  8. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Ssssst :x. Straks hoort EA het ;) .
     
  9. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Mijn teams nu:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Op ipad :p

    Ps3 verkocht.
    Je kan je UT wel overzetten naar de next gen console's maar je moet dan natuurlijk wel 2x fifa a 60 euries kopen.. daarom verkocht en straks een ps4 of xbox one halen. Neig naar de xbox omdat dat de controllers een stuk sterker zijn. Ps3 controllers sloopte ik aan de lopende band. Dure hobby.. Maar misschien zijn die van de ps4 degelijker. En tot die tijd is UT op de ipad ook best leuk!
     
  10. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    25 euro ja.

    Als ik alle euro's uit zou geven dat ik heb verdiend aan Ultimate Team 13/12/11/10 dan kan ik er nog minimaal 1.000 euro tegen aan knallen
     
  11. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    wat is dit dan joh me keeper wil uitschieten en dan gaat die idioot in de weglopen goal tegen wtf man hadden ze dit er niet uit kunnen halen zo triest bah bah
     
  12. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    ...Whut?
     
  13. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    zat ookal in de vorige delen als je keeper uit zn handen schiet en er een speler voorstaat gehaait dat je een goal tegen krijgt wat een fucking irritant iets pff
     
  14. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu divisie 1, 8 titels. Volgens mij krijg je geen pakje meer voor het winnen van divisie 1
     
  15. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Haha nice man, zijn de mensen goed daar? En wat voor teams hebben ze meestal, ik las op ea forums dat ze in de hogere divisies alleen nog maar met 2 spits formaties spelen.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444

    Ik las op Se7ensins:

    Best veel! Wel zonder packs inderdaad.

    Keepers hebben een 'schild' om zich heen van een paar meter. Zorg ervoor dat je gewoon genoeg afstand hebt van spelers. Doen keepers in het echt ook. Uittrappen als er een speler voor je langs loopt is niet bepaald tactisch.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2013
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee als in: geen pakjes openen :+?

    Dan tips voor de CM-positie? Fer al opgepikt voor 400 coins :)
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2013
  20. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    @Peter_Aragorn: Beter verkoop je die eredivisie spelers en maak je een serie A of Russische league team. Met de eredivisie heb je zo de beste spelers bij elkaar en heb je geen mogelijkheden voor upgrades. Online win je ook niet makkelijk met een eredivisie team. Kan je er beter later bijmaken als je het leuk vind. (mijn mening) Een serie A of Russisch team kan je voorlopig wel beetje bij beetje beter maken.
     

Deel Deze Pagina