1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik ben nog maar net gestart, zit nu op 13% ongeveer.
    Moest wel even wennen aan het rijden en schieten. Wat ik alleen irritant vindt is als je wisselt van character en je wordt ver van huis wakker.. rijd ik eerst naar huis om dan pas weer verder te gaan. :emo:


    Wel met name missies gedaan, maar wil nog wat meer gaan free roamen.
    Gister wel wat leuks tegengekomen. Politieauto die een andere auto aanrijdt. Die kerel stapt uit om verhaal te halen en wordt vervolgens gezien als suspect en wordt helemaal doodgeschoten 8) hoor ik politie zeggen suspect apprehended :lol:
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Lees ook dit topic over tips voor investeren mbt de assassination missies!

    http://gtaforums.com/topic/603606-make-over-2-billion-per-character-easy-mild-spoilers/
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Politie is sowieso een bitch. Stond een keer bij een prostituee, waarna ZIJ de politie belde en ik in de boeien werd geslagen omdat ik te dicht bij haar stond. Ook altijd als iemand jou aanvalt en je doet wat terug, dan ben jij de lul.
     
  4. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is idd wel klote.. van de week reed ik een paal kapot. Vond iemand asociaal en belde de politie. Ook gelijk politie achter me aan omdat ik een paal opreed Hahaha;):banghead:
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Waarom ga je eerst terug naar huis dan?
     
  6. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben klaar met GTA V:)
    Er is alleen een maar...
    Ik wil de 100% verdienste halen, maar kan dit na de storyline nog steeds?
    Of zijn er bepaalde verdienste niet meer haalbaar?
     
  7. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds twee dagen crasht m'n GTA V regelmatig en start hij direct opnieuw op (het spel, niet de console). Vervolgens krijg ik de error 'The game was restarted due to a problem with the storage device'. Ik kan nu niet meer doorspelen omdat het spel simpelweg ELKE keer op hetzelfde punt vastloopt (Solomun missie met Micheal).

    Schijnbaar is het een hardware fout met de oudere Xbox modellen. Ik heb alles geprobeerd: andere disc (van mijn huisgenoot), herinstalleren, cache legen etc. Niks lijkt te helpen. Ik lees op het internet dat meer mensen dit problemen hebben en dat er geen fix lijkt te zijn. Kortom: ik ben voor het moment fucked. Ontzettend frustrerend, ik ben namelijk 5~ missies weg van het einde...

    Zijn hier meer mensen met dit probleem die toevallig toch een magische oplossing hebben gevonden?
     
  8. mompel

    mompel Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een vraag ben gta aan het spelen. maar er komt niks meer te voorschijn. moet nog 36 missions doen. en nog wat andere dingen. hoe zorg ik er voor dat je weer missions krijgt in beeld,
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Paar keer slapen of switchen van personage. De ene keer is de volgende missie bijvoorbeeld enkel voor Franklin beschikbaar en de andere keer moet je wachten op een sms of mail.
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    [​IMG]


    Hopelijk geen repost :9
     
  11. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    En ik kan nog geeneens op die parkeer garage komen :'-(
     
  12. mompel

    mompel Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik dus gedaan. ben al 2uur aan het rondrijden en aan het switchen. maar er komt gewoon niks meer in beeld snap er niks van
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Switch net naar Trevor, staat 'ie zich af te trekken in die trailer van hem 8)
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Bij mij zijn ze altijd maar in Los Santos, neem aan dat ik op een gegeven moment qua missies en random events als ik wissel ook wel in Blane County terecht komt? Mis wel een beetje Shady Creeks uit San Andreas in V, was zo bang vroeger voor dat gebied. :lol:
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou ja wtf...

    Ik zie een Gruppe 6 busje rijden, geen random event echter. Ik het ding meenemen naar een bouwplaats en snel met de shotty op die deuren schieten, maar niets hoor. Deuren gaan niet open. Kan het alleen tijdens zo'n random event? :mad:
     
  16. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Herinner me er aan de drive by te doen langs al die maten van Franklin. :x
    Gatver, die straattaal is goed, te goed zelfs, dat ik me er lekker aan kan ergeren. :+:emo:
     
  18. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Effe een vraagje: Klopt het dat die 737 vliegtuigen niet bestuurbaar zijn (terwijl die grotere 747 dat wel is)?
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Speciaal voor jou!



    Die 'WHAT' op 0:55 is :lol:

    Deze is ook echt :lol:

    [yt]gpuEmLvJA7s[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2013
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

Deel Deze Pagina